Jepp, og tårene kom her...Ja, det er ganske utrolig hva leger kan få til. Ble jo en lykkelig slutt, da.
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, og tårene kom her...Ja, det er ganske utrolig hva leger kan få til. Ble jo en lykkelig slutt, da.
Jepp, og tårene kom her...
Hater alle disse hormonene som raser avgårde, gråter sv omtrent alt..Her og.
Innimellom. Men ikke mye drikke jeg orker før kvalmen kommer..Har vært så tørst i dag, noen som har det problemet å ? Har drikki i hele dag !
Har vært så tørst i dag, noen som har det problemet å ? Har drikki i hele dag !
Ooo, da er det helt ille!!!Jeg merker at jeg er mer tørst enn vanlig for tiden, ja. Er ingenting sammenlignet med da jeg ammet. Drakk masse da, og gjerne 1-2 ganger om natta.
Jeg merker at jeg er mer tørst enn vanlig for tiden, ja. Er ingenting sammenlignet med da jeg ammet. Drakk masse da, og gjerne 1-2 ganger om natta.
Har vært så tørst i dag, noen som har det problemet å ? Har drikki i hele dag !
Men vær litt obs på om man er konstant tørst! Det kan være ett tegn på svangerskapsdiabetes!Jeg er også kjempetørst for tiden, helt umulig å drikke så mye at jeg slutter å være tørst.. Begynte nesten å lure på om det var noe alvorlig galt, men beroligende at flere har samme problemet ;-)
Enkelte ganger har jeg vært så tørst at jeg har drukket til jeg må kaste opp.. Skjønner ikke hva det kommer avHar vært så tørst i dag, noen som har det problemet å ? Har drikki i hele dag !
Det er ikke det hos meg i allefall, selv om det er et av tegnene på at man har det.. Sjekket alt som var å undersøke forrige ukeMen vær litt obs på om man er konstant tørst! Det kan være ett tegn på svangerskapsdiabetes!
Sv.diabetes testes gjennom glukosebelastning eller kan man ta en blodprøve også?Er vanlig å være tørst i svangerskapet. Dette kommer blant annet av at vi er varmere enn ellers og dog svetter mer..Uansett, så må man være litt obs ja- svangerskapsdiabetes og ustabilt stoffskiftet kan også gjøre deg tørst!! selv var jeg enormt trøst og det viste at jeg hadde lågt stoffskifte! Måtte selv be om blodprøve for å sjekke, dette pga jeg kjente igjen symptomene fra tidliger.. Er ikke meningen å skremme, men som det er nevnt ovenfor er det greit å ta det i betraktning
Så bra, ikke meningen å skremme, men bare greit å være litt obs jeg hadde ingen symptomer, men sukker i urinen så måtte ta glukosebelastning for å utelukke sv. DiabetesDet er ikke det hos meg i allefall, selv om det er et av tegnene på at man har det.. Sjekket alt som var å undersøke forrige uke
Usj da, høres ut som om du drikker for mye om du kaster opp... Om ikke det er fordi du er kvalm i utganspunktet daEnkelte ganger har jeg vært så tørst at jeg har drukket til jeg må kaste opp.. Skjønner ikke hva det kommer av
Men vær litt obs på om man er konstant tørst! Det kan være ett tegn på svangerskapsdiabetes!
Nei, greit å komme seg unna håper ikke jeg må ta glukosebelastning denne gangen... Smaker driiit, og er så kjedelig å sitte å vente...Ja, er klar over det :-/ men om tørsten dukker opp så tidlig i svangerskapet så er det i så fall sjelden diabetes som følge av graviditeten, da har man sannsynligvis hatt det i utgangspunktet.. Ikke ideelt uansett da..
Nei, greit å komme seg unna håper ikke jeg må ta glukosebelastning denne gangen... Smaker driiit, og er så kjedelig å sitte å vente...