Skravletråd i oktober:)

Den var fin :) Jeg har tenkt å traske avgårde til en garnbutikk og finne meg en fin oppskrift på hentesett. Må være noe enkelt til å starte med, strikker en del, men ikke så mye mønster enda så får begynne med noe lett. Først bør jeg strikke ferdig blondekanten til babyteppe og få sydd den på slik at ett prosjekt er over før jeg begynner på neste, men det klør i fingrene etter å kjøpe nytt fint babygarn og begynne på ett nytt prosjekt :)

Skjønner virkelig hva du mener. Jeg har egentlig lovet meg selv å bli ferdig med det jeg driver med allerede før jeg skal begynne å strikke til baby, men altså..det går jo an å jobbe med flere ting samtidig da... :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
For en koselig episode av ønskebarn :) Tårene trillet denne gangen også. Gleder meg til jeg har min egen lille baby i armene :)
 
Hei Jenter :)
Hvordan har dere det i dag? Jeg er litt mer opplagt ettersom jeg bare har hatt en halv dag på jobb, håper å kunne ta en halv dag i morgen også, og så er det helg! Nå skal jeg avgårde å besøke min bror og svigersøster. De har en liten jente på noen måneder så det er alltid kjekt å hilse på, de vokser jo så fort at det er noe nytt hver gang man går på besøk. Ellers blir det vel en tur ut med voffen, bare renge roer seg litt, jeg har en hund som ikke liker å gå tur i regnvær.
Håper dere har hatt en fin dag, og at kvelden blir bra den også.
 
Vis vedlegget 82261

Akkurat vært på min 2 faste joggetur denne uken ! Nå er det hjem tll middag ! ❤️
Skikkelig imponert over at du klarer å jogge! Jeg har ikke klart å komme meg på trening en eneste gang etter jeg ble gravid pga dårlig form. Håper virkelig den bedrer seg sånn at jeg får kommet i gang igjen snart, ikke kjekt å visne helt vekk...
 
Skikkelig imponert over at du klarer å jogge! Jeg har ikke klart å komme meg på trening en eneste gang etter jeg ble gravid pga dårlig form. Håper virkelig den bedrer seg sånn at jeg får kommet i gang igjen snart, ikke kjekt å visne helt vekk...


Vet du det er jeg selv assa :) håper at jeg løpe så lenge som mulig for det liker jeg så godt :) men merker jo på formen at den går nedover da :)
 
Sniker litt her inne hos dere i aprilgruppa også siden jeg har en apriltermin fra en kalkulator og en maitermin fra en annen. Hvordan har jeg det i dag spørres det. Jeg har hatt en helt for jævlig dag! Første gangen med oppkast etter utallige uker med kvalme og hodepine. I tillegg blir jeg sjøsyk på jobb og ikke har jeg mulighet til å ta ut sykemelding heller siden jeg er ny i jobben. Slitsomt, men må jo bare prøve å gjøre det beste ut av det! Flere som plages med kvalme? Eller når ga det seg for de som er "ferdig med det"?
 
Sniker litt her inne hos dere i aprilgruppa også siden jeg har en apriltermin fra en kalkulator og en maitermin fra en annen. Hvordan har jeg det i dag spørres det. Jeg har hatt en helt for jævlig dag! Første gangen med oppkast etter utallige uker med kvalme og hodepine. I tillegg blir jeg sjøsyk på jobb og ikke har jeg mulighet til å ta ut sykemelding heller siden jeg er ny i jobben. Slitsomt, men må jo bare prøve å gjøre det beste ut av det! Flere som plages med kvalme? Eller når ga det seg for de som er "ferdig med det"?

Så gøy da :D uff, så fælt håper dagen din blir bedre
 
Sniker litt her inne hos dere i aprilgruppa også siden jeg har en apriltermin fra en kalkulator og en maitermin fra en annen. Hvordan har jeg det i dag spørres det. Jeg har hatt en helt for jævlig dag! Første gangen med oppkast etter utallige uker med kvalme og hodepine. I tillegg blir jeg sjøsyk på jobb og ikke har jeg mulighet til å ta ut sykemelding heller siden jeg er ny i jobben. Slitsomt, men må jo bare prøve å gjøre det beste ut av det! Flere som plages med kvalme? Eller når ga det seg for de som er "ferdig med det"?

Så trasig! :/ Håper det bedrer seg snart!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dagen idag har jeg også kastet opp og vært skikkelig dårlig.. 3 dager på rad nå, men grei form på kvelden.. før det en uke uten oppkast men noe kvalme.. trodde det skulle gå bedre nå jeg.. men vært på besøk hos besteforeldrene mine i kveld, så det var kos..! Og 14 uker imorra :-D
 
Dagen idag har jeg også kastet opp og vært skikkelig dårlig.. 3 dager på rad nå, men grei form på kvelden.. før det en uke uten oppkast men noe kvalme.. trodde det skulle gå bedre nå jeg.. men vært på besøk hos besteforeldrene mine i kveld, så det var kos..! Og 14 uker imorra :-D
Vent til 16 uker tenker jeg, med å tro man blir bedre ;)
 
Sniker litt her inne hos dere i aprilgruppa også siden jeg har en apriltermin fra en kalkulator og en maitermin fra en annen. Hvordan har jeg det i dag spørres det. Jeg har hatt en helt for jævlig dag! Første gangen med oppkast etter utallige uker med kvalme og hodepine. I tillegg blir jeg sjøsyk på jobb og ikke har jeg mulighet til å ta ut sykemelding heller siden jeg er ny i jobben. Slitsomt, men må jo bare prøve å gjøre det beste ut av det! Flere som plages med kvalme? Eller når ga det seg for de som er "ferdig med det"?
Uffda, får håpe formen blir bedre! Hvor lenge må du ha vært ansatt før du kan bli s.meldt?
 
Back
Topp