Skravletråd i oktober:)

Jippi - ferdig hos legen og fikk høre hjertelyden for første gang! (Om enn motvillig - hun ville helst ikke bruke doppler på mager som vokser, sa det var mye sterkere "stråler" enn ultralyd. Men siden det bare var snakk om litt og jeg ikke hadde hørt den før prøvde hun). Fant den med en gang - sterk og fin :-D SÅ deilig å få bekreftet liv! Ellers skal jeg prøve meg på 2 halve dager på jobb fra neste uke, blir deilig å komme tilbake på jobb selv om jeg også er redd for at det ikke skal funke.. ellers var symfysemålet gjennomsnitlig, så ingenting tyder på at det er mer enn en ;-)

Så deilig å få hørt hjertelyden. :)

Jeg har også vært hos legen idag og fikk forlenget sykemeldingen. Tok og ny urinprøve og sjekket blodsukkeret. Legen min vil sjekke ALT fordi jeg er så trøtt. :p Det begynner vel å synke inn hos henne at det rett og slett er graviditeten som gjør det. Hun sa selv at til vanlig var hun streng med å gi sykemelding, men begynte å innse at hun ikke alltid kan være det i alle situasjoner.
 
Så deilig å få hørt hjertelyden. :)

Jeg har også vært hos legen idag og fikk forlenget sykemeldingen. Tok og ny urinprøve og sjekket blodsukkeret. Legen min vil sjekke ALT fordi jeg er så trøtt. :p Det begynner vel å synke inn hos henne at det rett og slett er graviditeten som gjør det. Hun sa selv at til vanlig var hun streng med å gi sykemelding, men begynte å innse at hun ikke alltid kan være det i alle situasjoner.

Godt at du blir trodd på.. min lege ser nok på meg at jeg er kvalm, og presser meg på ingen måte. Mitt forslag å begynne 20% - må bare prøve. Er så lei av å gå hjemme.
 
Back
Topp