Skravletråd i oktober:)

Jeg skravler gjerne :)
 
Nå begynner ønskebarn :) det er så koselig program.. Gråter nesten gjennom hele programmet ",
Jeg og! Glad jeg er alene og kan grine fritt ;) Sitter her med smågodt posen og er klar til å kose meg.
 
Jeg kan være med. :) Terminforum er så koselig :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Akkurat den samme :(
Men, jeg har faktisk fått trent ikveld! Ganske fornøyd med meg selv som får rumpa opp av sofaen og ned på treningsrommet. :)

Har andre planer om å trene i svangerskapet?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Formen er fortsatt opp og ned, men vært en liten tur ute med bikkja.. føler generelt at det er litt lettere å komme seg ut på kveldene, så det er deilig selv om kvalmen fremdeles er dominerende mye av dagen.. når det er sagt kjenner jeg bekkenet mer og mer.. håper å få trent mer og mer utover nå!
 
Formen er opp og ned. Kvalmen er der storsett hele dagen, men værst på morgenen og hvis jeg er sulten. Har ikke matlyst når jeg så kvalm, og hadde akuratt en ny spyøkt.. ikke mye gøy! men spyr heldigvis ikke mye, det kan gå noen dager mellom hver gang.

Men jeg må bare spørre når jeg er her inne. Jeg og kjæresten hadde sex og ca. 1 time etter på fikk jeg en blødning med friskt blod og var igrunnen mye, men det var bare mye med en gang også ble det bare mindre og mindre for vær gang jeg tørket meg. Blødningen varte vel ett par timer. og jeg syns det var rart at den kom 1 time etter sex og ikke med en gang. Burde jeg gå å skjekke det med eventuelt ultralyd eller noe? Hva kan være årsaken til den blødningen? er det farlig? er så bekymret!
 
Formen er opp og ned. Kvalmen er der storsett hele dagen, men værst på morgenen og hvis jeg er sulten. Har ikke matlyst når jeg så kvalm, og hadde akuratt en ny spyøkt.. ikke mye gøy! men spyr heldigvis ikke mye, det kan gå noen dager mellom hver gang.

Men jeg må bare spørre når jeg er her inne. Jeg og kjæresten hadde sex og ca. 1 time etter på fikk jeg en blødning med friskt blod og var igrunnen mye, men det var bare mye med en gang også ble det bare mindre og mindre for vær gang jeg tørket meg. Blødningen varte vel ett par timer. og jeg syns det var rart at den kom 1 time etter sex og ikke med en gang. Burde jeg gå å skjekke det med eventuelt ultralyd eller noe? Hva kan være årsaken til den blødningen? er det farlig? er så bekymret!

Det samme skjedde oss - blødde ganske mye etter sex. Slimhinnene er ganske skjøre nå som vi er gravide - derfor er det ikke uvanlig at vi blør etter bla sex.. Hvis du er veldig bekymret, kan det jo være greit å sjekke det opp for din egen del, men alt er nok helt fint ☺️ Du merker det kanskje på tannkjøttet blør også?
 
Back
Topp