Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk svar fra blodprøvene jeg tok torsdag for over en uke siden der det ble sjekket lagrene for jern, blodprosent og stoffskiftet. Ingen lave verdier, så da er det bare graviditeten som er slik for meg denne gangen. Sist var det null problem å jobbe på denne tiden. Jaja...
Denne uka har jeg vurdert å jobbe halve fredag i neste uke, men etter en formiddag med vesla mens pappaen bygget vedskjul, var jeg helt kaputt og fikk vondt i bekkenet. Kan jo bare forestille meg hvordan jeg hadde følt meg på jobb med 19 unger.
Sent from my iPhone using BV Forum
Ikke no feil med blodprøvene mine heller, men likevel stuptrøtt kl 18.. har hatt et par gode dager, men i kveld begynte jeg å kaste opp igjen.. blir i alle fall ikke full jobb i nærmeste fremtid :-( 100% sm ut neste uke og legen på onsdag..
Jeg skal også til legen på onsdag. Går ut ifra at det blir mer sykemelding.
Så dumt at spyingen er kommet tilbake. :/
Sent from my iPhone using BV Forum
Den har jo bare vært borte i 2 dager, så hadde ikke forventet noe annet.. men håper jo jeg kan begynne å jobbe litt..
Håper du også kommer deg..!
Hjelp! Min lille barnehageprins har pådratt seg hånd,-fot- og munnsyke i barnehagen, og i dag fikk vi mail som bekreftet det vi alledere viste i dag tidlig! Det herjer vist som en farsott i bhg for tiden og det er skikkelig plagsomt for lillemann
Har sjekket opp, og heldigvis fått breftet at det ikke er farlig for gravide, puuuh..
Hvordan er det? Klør det? Vi lurte nesten på om det var det jenta vår hadde for en stund siden. Hun hadde høy feber første dagen og fikk små røde prikker på haken og på hendene og litt oppover armene. Hun virket ikke plaget av dem, men var veldig slapp på grunn av feberen.
Vi hadde også feber først, så er det vanlig med blemmelignende utslett ved hender, føtter og i eller rundt munn/slimhinner. De aller minste får oftest plager med å spise, for blemmene sprekker ofte og de er ganske smertefulle. Ikke no særlig, vår blei i veldig dårlig form, med blemmer ved føttene, men ingen kløe. Bare problemer med munnen og å spise.
Kan høres ut som det samme din lille har hatt, men hadde ho problemer med å spise? Vi trodde det først var flere tenner på anmasj, men nei!
Hmm... På henne var det kun rosa prikker i huden, ingen blemmer eller noe en kunne "ta på". Mulig det var hormonutslett eller noe, da. Hun hadde ikke problemer med å spise.
God bedring til gutten din.