Endelig er jeg bedre og har greid å vært ute av senga ! 3 dagen hjemme! Ganske lei. I morgen blir det Sverige tur med mor
Lei av 3 dager? Prøv 8 uker... hehe.. bra du er blitt bedre av forkjølelsen da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig er jeg bedre og har greid å vært ute av senga ! 3 dagen hjemme! Ganske lei. I morgen blir det Sverige tur med mor
Hodepine ofte her også..Flere som sliter med hodepine? Jeg har hatt større og større problemer og medfølgende nakkesmerter. Antar at det er synet som har blitt litt dårligere, så har lett fram brillene og prøver å se om det kan fungere.. :/
Herreminhatt! Eg e såååååå trøtt! Fleire stykke som kjenne det tar på og vere gravid?
Ja! Det har vært helt tragisk hvor trøtt jeg har vært mandag og tirsdag, men i dag var jeg litt bedre. Formen svinger veldig, så jeg er skuffet over jerntablettene jeg ble anbefalt. Ryggen er helt ødelagt etter å ha stått og laget middag, men jeg skjønner ikke hvorfor. Er midt i ryggen på begge sider av ryggraden, så det er jo ikke akkurat bekkenløsning heller...
Ja! Det har vært helt tragisk hvor trøtt jeg har vært mandag og tirsdag, men i dag var jeg litt bedre. Formen svinger veldig, så jeg er skuffet over jerntablettene jeg ble anbefalt. Ryggen er helt ødelagt etter å ha stått og laget middag, men jeg skjønner ikke hvorfor. Er midt i ryggen på begge sider av ryggraden, så det er jo ikke akkurat bekkenløsning heller...
Jeg har også hatt endel vondt i ryggen. Midtre del.. samboern sier det er fordi jeg har fått så store pupper.. jeg tror det heller er fordi jeg sitter mye mer enn før (sykemeldt og kvalm)..
Eg må rett og slett sove litt i 21-22 tida på kvelden Klare ikkje holde meg våken lenger!
Hmm, merkelig... Løfta du masse tungt eller har en tung jobb kansje?
Jeg føler jeg skulle hatt en lur kl 14 og kl 19.
Nei... Mulig jeg har en litt teit positur, spesielt når jeg lager mat og står ved benken/komfyren. Jeg har også sittet over fagbøker i hele dag, noe som sikkert ikke er så heldig heller. Er sykemeldt fra jobb.
Ja det hadde vert noke! Må gå tidli frå jobb i dag, heim og ha tidlig middagskvil! Tippa sjefen min hadde sett rart på meg då haha
ååja, mest sannsynlig derfor då
Eg klare meg overraskande bra i jobben denna gangen! Forje gang var eg sjukemeldt nesten heilt frå starten av og ut, va veldig dårlig på grunn av graviditeten.. Men denna gangen klarte eg jobbe i 3,5 månde nesten før eg fant ut eg va gravid så e ikkje så gale denna gangen
Så bra! Sist jobbet jeg fullt fram til rundt 5-6 måneder. Fikk da 40% sykemelding pga bekkenløsning, deretter 100% i rundt måned 7. Skikkelig ille bekkenløsning, så redd det bil gjenta seg. Jeg kjenner det litt allerede, men det er veldig lite.
Hehe, tenk om man kunne sove på jobb. Selv da jeg ikke var gravid syntes jeg det hadde vært godt å hatt en dupp i arbeidstiden.
Trener du noe da? Kjempeviktig for kroppen at vi fortsetter å trene styrke for å forebygge svangerskapsplagerJeg føler jeg skulle hatt en lur kl 14 og kl 19.
Nei... Mulig jeg har en litt teit positur, spesielt når jeg lager mat og står ved benken/komfyren. Jeg har også sittet over fagbøker i hele dag, noe som sikkert ikke er så heldig heller. Er sykemeldt fra jobb.
Når ungene skal legge seg, så har jeg også mest lyst til å legge meg. Føler meg helt ubrukelig. Håper det går over.Herreminhatt! Eg e såååååå trøtt! Fleire stykke som kjenne det tar på og vere gravid?
Noen som har blitt verre i kvalmen igjen ? Blærk. Jeg hadde blitt mye bedre. Men har vært mer, eller mindre konstant kvalm siden søndag. Kastet opp og huff.
Det var dagens klage. Begynne å bli litt lei av å ligge på sofaen og se god morgen Norge. Er invitert på fest i helgen, men orker ikke å gjøre noe når formen er sånn.... Og jeg har prøvd. Tenker jo med meg selv at dette kan være psykisk. Derfor har jeg vært ute på shopping og på cafe ol. Men jeg blir bare mer kvalm og får hodepine.
Jeg må jo gjøre noe fornuftig. Derfor har jeg begynt å hekle. Enkle ting, som pannebånd. Er det noen som heller sånne små babytøfler? Kanskje jeg kunne fått til det.... Føler meg i hvert fall ikke helt ubrukelig når jeg kan produsere noe.
Åh. Jeg hadde også tenkt at jeg kunne begynne å jobbe litt. Men når jeg er sånn som nå. Så går det ikke.Jeg har også blitt værre.. begynt å kaste opp hver dag igjen, og ikke no mulighet til å gjøre no på dagtid pga kvalmen.. på kveldene er jeg i litt bedre form og klarer å lage mat og gå en tur, men det er også alt.. drittlei!! Og jeg som hadde tenkt å begynne å jobbe igjen etter sm går ut neste uke :-/
Her går det mest i strikking.. har også heklet litt, men da mest no julepynt/julegaver og små dyr..
Håper det går bedre med deg snart!
Lei av 3 dager? Prøv 8 uker... hehe.. bra du er blitt bedre av forkjølelsen da!