Blitt syk da måtte bli hjemme fra jobb. Vondt i halsen, tett i nesa, vondt i hodet, feber spyr og diaré
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blitt syk da måtte bli hjemme fra jobb. Vondt i halsen, tett i nesa, vondt i hodet, feber spyr og diaré
Dette står det på maaange pakningsvedlegg - til og med på ingefærtablettene jeg fikk for kvalme pga graviditet på apoteket. Jordmora mi ba meg følge anbefalingene fra www.tryggmammamedisin.no - da er du helt trygg! Men man skal ikke overskride anbefalt dose!
Huff det hørtes ikke bra ut! God bedring!Blitt syk da måtte bli hjemme fra jobb. Vondt i halsen, tett i nesa, vondt i hodet, feber spyr og diaré
Huff det hørtes ikke bra ut! God bedring!
Så kjedelig, da. Høres ut som om du har fått absolutt alt på én gang God bedring!
Sent from my iPhone using BV Forum
Ligger også på sofaen med kvalme. Kastet opp igjen i dag. en stund siden sist nå. Blir vel bedre snart...Dagen i dag har ikke vært no.. Ligget på sofaen i hele dag med kvalme og hodepine.. 14+0 i dag.. Håper kvalmen kan gi seg litt snart..
God bedringBlitt syk da måtte bli hjemme fra jobb. Vondt i halsen, tett i nesa, vondt i hodet, feber spyr og diaré
Æsj da! God bedring!!Blitt syk da måtte bli hjemme fra jobb. Vondt i halsen, tett i nesa, vondt i hodet, feber spyr og diaré
Usj da! God bedring!Dagen i dag har ikke vært no.. Ligget på sofaen i hele dag med kvalme og hodepine.. 14+0 i dag.. Håper kvalmen kan gi seg litt snart..
Så flink du har vært håper korsryggen/ bekken blir bedreHvordan har dagen deres vært i dag?
Jeg har gått lang tur idag i skog og mark, herlig, men kjenner det i korssryggen nå. Godt å slappe av på sofaen og samle litt energi til en ny uke.
Om vi er flere her inne klarer du det på 1-2 timerTrenger noken og skravle med så eg kjem opp i 50 innlegg innpå her! hehe
Har skreve masse i andre "gruppe" men det telle vist ikkje, om man vil ha tilgang til den skjulte gruppa
Tålmodighet er jo noe gravide er kjent forHehe. Jeg klarte å skravle meg til 50 inlegg på 2 uker. Så endte med at jeg nå må vente 2 uker for å ha vært medlem lenge nok. Siden den ikke reknet medlemstid før nick var laget så smører meg med tålmodighet til rett før månedsskiftet :-D