TakkSkal sjekke opp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSkal sjekke opp
Ikke som jeg kan se, har du sendt meg en mld?
Var den bra?Haram
Var den bra?
Har lagt deg inn i køenja trur du da det
Godt jobba herlig å få sånt unnagjort.Puh, nå har jeg gjort om rommet til minste jenta, slik at begge jentene kan sove der. Køyesenga er skrudd opp,nytt sengetøy på og snart nattabok på sengekanten
Du er god! Her ble det en times tur som va herlig. Nå er det 71 grader nord og sofa avslapping.Ferdig med den faste løpeturen kom hjem til ferdig middag, nå har jeg inntatt sofaen med teppe og te lys, mens jeg venter på baksten i ovnen
Du er god! Her ble det en times tur som va herlig. Nå er det 71 grader nord og sofa avslapping.
Kjempe deilig, da kan de ha litt besøk igjenGodt jobba herlig å få sånt unnagjort.
Her er det straks farmenDu er god! Her ble det en times tur som va herlig. Nå er det 71 grader nord og sofa avslapping.
Da var jeg ferdig med hjemmelaget gave til niesa
Blir morro å se om hun liker den! Elsker hunder ;-)
Den var super søt Jeg prøvte å lage noe lignende til min niese men den ble så mislykket at jeg heiv den i bosset til slutt...Da var jeg ferdig med hjemmelaget gave til niesa
Blir morro å se om hun liker den! Elsker hunder ;-)
Takk. Kjøpte en bok som heter "hekle en hund" med mange rare dyr i.. synes den var ganske enkel å hekle, men brukte litt tid på monteringa for å få det riktig...Den var super søt Jeg prøvte å lage noe lignende til min niese men den ble så mislykket at jeg heiv den i bosset til slutt...