Skravletråd i oktober:)

Weee, mannen lager mat til meg nå. <3


Sent from my iPhone using BV Forum
Heldige deg! Mannen min er i utlandet så kan se lanngttt etter det... Nyt det :)
 
Her får man stort sett 2 uker om gangen. Forstår at de kan ta kortere om de ser at dette burde gå fort over, for tror ikke det er alle som vil gi beskjed om at de kan jobbe...
Tror det er regler rundt dette; at man kun får maks to uker av gangen. Må jo følges opp når man er sykmeldt. Bedre med to uker enn bare en om gangen iallfall! :)
 
Tror det er regler rundt dette; at man kun får maks to uker av gangen. Må jo følges opp når man er sykmeldt. Bedre med to uker enn bare en om gangen iallfall! :)

Det er dette vi har diskutert.. sist fikk jeg 4 uker i slengen.. og mange andre har fått mer.. normalt sett er det 14 dager, men det er også mulig å gi mer... forskjell på legene..
 
Imorgen reiser jeg "hjem" til mamma og pappa en ukes tid.. blir deilig å "skifte sofa" og miljø.. håper jeg får noen gode dager og får handlet litt mammabukser og ammebher.. litt større utvalg på østlandet...
Så koselig :)
 
Tror det er stor forskjell på legene.. jeg har ikke grini meg til noe som helst, bare forklart situasjonen. Legen har bestemt sykemeldingsperiode og satt opp ny time på slutten av denne. Har fått oppimot 4 uker. Men hun vet også at jeg ønsker å jobbe og kontakter henne dersom jeg blir bedre før perioden er over.

Tror ikke hun ser hensikten med kun en uke av gangen - kvalmen min varierer enormt og tilstanden må stabilisere seg før jeg kan begynne i arbeid. Kan ha en kjempegod dag, mens dagen etter er helt forjævlig.. og (som idag) ha en fantastisk morgen før plutselig i 2-3 tiden blir kvalmen kastet over meg og jeg henger over skåla gjentatte ganger igjennom kvelden..

Dumt at legene er så forskjellige - jeg synes det er veldig godt å slippe å dra til legen hver uke..

Det er nettopp det, jeg prøver å forklare så godt jeg kan og jeg VET at jeg ikke kan jobbe i det hele tatt, men lenge kan legen sitte der og prate om at jeg kan jo jobbe sånn og sånn. Da lurer jeg på om man faktisk må sitte og grine for at hun skal forstå hvor ille det er for meg.

Jaja, jeg har jo hatt full sykemelding i snart tre uker nå, men jeg gruer meg til å måtte ringe imorgenå og be om mer...

Jeg har det litt som deg, noen gode dager og noen dårlige. Jeg sliter med trøtthet, da. ;)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
God morgen folkens :) fri dag kjempe deilig ! Snart avgårde på meny og kjøpe frokost hva gjør dere i dag ?
 
Du er lagt til for lenge siden nå ;) er du på app? Da må du logge sv/på ;)
jeg bruker begge deler og har logget meg av å på på app men ser ikke noe endring jeg:p
 
Hei jenter :)
Jeg har nå måtte slette noen tråder vedrørende Facebook her inne, supert om dere tar dere tid til å lese igjennom forumsreglene våre en gang til :) det er ikke lov å linke eller legge ut noe om Facebook grupper her på BV :)
 
Back
Topp