Heldige deg! Mannen min er i utlandet så kan se lanngttt etter det... Nyt detWeee, mannen lager mat til meg nå. <3
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldige deg! Mannen min er i utlandet så kan se lanngttt etter det... Nyt detWeee, mannen lager mat til meg nå. <3
Sent from my iPhone using BV Forum
Hva så dere?Akkurat kommet fra kino
Hva så dere?
Tror det er regler rundt dette; at man kun får maks to uker av gangen. Må jo følges opp når man er sykmeldt. Bedre med to uker enn bare en om gangen iallfall!Her får man stort sett 2 uker om gangen. Forstår at de kan ta kortere om de ser at dette burde gå fort over, for tror ikke det er alle som vil gi beskjed om at de kan jobbe...
Tror det er regler rundt dette; at man kun får maks to uker av gangen. Må jo følges opp når man er sykmeldt. Bedre med to uker enn bare en om gangen iallfall!
Så koseligImorgen reiser jeg "hjem" til mamma og pappa en ukes tid.. blir deilig å "skifte sofa" og miljø.. håper jeg får noen gode dager og får handlet litt mammabukser og ammebher.. litt større utvalg på østlandet...
Tror det er stor forskjell på legene.. jeg har ikke grini meg til noe som helst, bare forklart situasjonen. Legen har bestemt sykemeldingsperiode og satt opp ny time på slutten av denne. Har fått oppimot 4 uker. Men hun vet også at jeg ønsker å jobbe og kontakter henne dersom jeg blir bedre før perioden er over.
Tror ikke hun ser hensikten med kun en uke av gangen - kvalmen min varierer enormt og tilstanden må stabilisere seg før jeg kan begynne i arbeid. Kan ha en kjempegod dag, mens dagen etter er helt forjævlig.. og (som idag) ha en fantastisk morgen før plutselig i 2-3 tiden blir kvalmen kastet over meg og jeg henger over skåla gjentatte ganger igjennom kvelden..
Dumt at legene er så forskjellige - jeg synes det er veldig godt å slippe å dra til legen hver uke..
Du er lagt til for lenge siden nå er du på app? Da må du logge sv/påHvor lang tid tar det før man blir lagt til i skjult gruppe ? Litt utolmodig kjenner jeg
Du er lagt til for lenge siden nå er du på app? Da må du logge sv/på
jeg bruker begge deler og har logget meg av å på på app men ser ikke noe endring jegDu er lagt til for lenge siden nå er du på app? Da må du logge sv/på
Den skal ligge under våre dagbøker..jeg bruker begge deler og har logget meg av å på på app men ser ikke noe endring jeg
Hos meg er det to sånne våre dagbøker og ikke noe mer. Men jeg har jo ikke sånn gruppebanner hellerDen skal ligge under våre dagbøker..
Ikke som jeg kan se, har du sendt meg en mld?Er jeg lagt til ?
Så rart,for det står du er lagt til..Hos meg er det to sånne våre dagbøker og ikke noe mer. Men jeg har jo ikke sånn gruppebanner heller
Ja da er det litt rart prøvd å logge meg av og på på både app og nett nå. Men ingen endring :/Så rart,for det står du er lagt til..
Skal sjekke oppJa da er det litt rart prøvd å logge meg av og på på både app og nett nå. Men ingen endring :/