Hehe, legen min holder fast ved at det er 16 og ikke 12 uker som er grensen ang formenEr sykemeldt frem til 16 uker... tålmodighet... blæ ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, legen min holder fast ved at det er 16 og ikke 12 uker som er grensen ang formenEr sykemeldt frem til 16 uker... tålmodighet... blæ ;-)
Hehe, legen min holder fast ved at det er 16 og ikke 12 uker som er grensen ang formen
Så flott du ser ut
Er det ikke en regel som sier 4 uker da?Uffda, får håpe formen blir bedre! Hvor lenge må du ha vært ansatt før du kan bli s.meldt?
Det har jeg hørt åHehe, legen min holder fast ved at det er 16 og ikke 12 uker som er grensen ang formen
1 uke og 2 dager til Hehe, også noe å ha nedtelling tilDu er vel snart der.. håper det gjelder for deg og etterhvert meg!
Ok, da kom jeg akuratt innaforEr det ikke en regel som sier 4 uker da?
Om det blir slik ungen sover er du nok heldig at den ikke våkner 1 gang i timenI natt har jeg (igjen!) ligget våken mellom tre og fem - jeg får rett og slett ikke sove igjen etter at jeg har vært oppe på do! Men så sovner jeg igjen i fem tida, og sover til åtte Skjønner ingenting jeg!! Forbereder kroppen seg på våkennetter?!
Ja, det virker ihvertfall som om det er riktig i forhold til meg. Etter at jeg passerte 14 om mandagen er det blitt litt lettere, så da håper jeg det blir helt bra igjen når jeg passerer 16Det har jeg hørt å
Er det ikke en regel som sier 4 uker da?
Du kan jo bli sykemeldt mens du mottar arbeidsledighetstrygd så bil tro det gjelder all inntekt..Fant dette... men tror dere ikke dette gjelder arbeid generelt? At man må ha jobbet 4 uker før sykemelding.. ikke nødvendigvis på den arbeidsplassen man er per den dato.
"§ 8-24. Rett til å nytte egenmelding
For å få rett til å nytte egenmelding må arbeidstakeren ha arbeidet hos arbeidsgiveren i minst to måneder. Ved gjenansettelse innen to uker regnes tidligere arbeidsforhold med."
Ved sykmelding fra lege:
"§ 9-2. Opptjeningstid
For å få rett til stønad må medlemmet ha vært i arbeid i minst fire uker umiddelbart før fraværet fra arbeidet (opptjeningstid)."
Noen som ser på fødeavdelingen? Er spesialepisode i dag, med kun tvilling og trilling svangerskap og fødsler
Uff ja, og han som mangler brystben da!!Jeg ser på! Det virker jo som om det er noe feil med alle ungene, så syns det er litt fælt å se på. :/
Sent from my iPhone using BV Forum
Herlighet! Den lille er død, men jeg fortsetter med den store jeg!
Men så bra at operasjonen gikk fint! Det er jo så lite og smått, helt utrolig at det går..Det var helt grusomt! Hadde jeg fått den beskjeden, selv om jeg visste risikoen, hadde jeg brutt helt sammen.
Etter at jeg ble mor tåler jeg slike ting svært dårlig, så det er fristende å skifte kanal.
Sent from my iPhone using BV Forum
Men så bra at operasjonen gikk fint! Det er jo så lite og smått, helt utrolig at det går..