Oi denne var ikke blitt brukt på 8 måneder ingen skravlebøtter her inne lenger?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig ha en fin dagGod mandag vinterferie her og det blir en solrik dag i slalombakken
Du liker ikke vinterferien min?Snart natta, sitter i sofaen, to barn og samboer sover - vi har vært ute på ski i mange timer, før middag hos svigermor m besøk og brødbakst og skolebrødbakst
Snart er d natta !
Men mensen venter en dag denne uka... eller gravid!!
Uvant å ikke helt vite når mensen kommer.
Tenk om positiv test!!!
Du liker ikke vinterferien min?
Velkommen til forumet og lykke til med prøvinga!Jeg vil gjerne bli med å skravle! Er ny som medlem i forumet (selv om jeg har bladd meg gjennom ganske mange av trådene siste uka )
Er nemlig i pp1, og er så spent! Har en gutt på 5 fra før, han ble født i uke 27, så det er ganske mye spenning som kommer dersom det skulle bli positiv test også
Jeg vil gjerne bli med å skravle! Er ny som medlem i forumet (selv om jeg har bladd meg gjennom ganske mange av trådene siste uka )
Er nemlig i pp1, og er så spent! Har en gutt på 5 fra før, han ble født i uke 27, så det er ganske mye spenning som kommer dersom det skulle bli positiv test også
I natt drømte jeg at jeg tok 4 tester jeg skal holde med frem til torsdag!
Haha hold ut;-)