Skravletråd for oss prøvere!

God mandag:happy: vinterferie her og det blir en solrik dag i slalombakken:happy::happy:

Vinterferie, roligere dager på jobb og det er godt når en er sliten. Ellers blir det vanlig hverdag :)

Snart natta, sitter i sofaen, to barn og samboer sover - vi har vært ute på ski i mange timer, før middag hos svigermor m besøk og brødbakst og skolebrødbakst:happy:
Snart er d natta !

Men mensen venter en dag denne uka... eller gravid!!

Uvant å ikke helt vite når mensen kommer.

Tenk om positiv test!!!

Snart natta, sitter i sofaen, to barn og samboer sover - vi har vært ute på ski i mange timer, før middag hos svigermor m besøk og brødbakst og skolebrødbakst:happy:
Snart er d natta !

Men mensen venter en dag denne uka... eller gravid!!

Uvant å ikke helt vite når mensen kommer.

Tenk om positiv test!!!
Du liker ikke vinterferien min?:knegg:

Slalåm i dag, venter på sola!

Tenker på hva j må passe på å ikke spise dersom j blir gravid:shy: blåmuggost, rødvin og mer til:yuck:

Men altså, la det bli en spire som vokser og gror og får meg til å ese ut:woot:

Gleder meg så til å se gleden barna vil kjenne på over en lillesøster / lillebror:happy::happy:

Ligger her full i feber for 2. gang på 2 uker og synes synd på meg selv. :arghh:
Verker i hele kroppen og koker i hodet!:hungover:

Fikk mld om timen til oul i dag, trodde det automatisk ble slettet når jeg var på sykehuset for utskraping...blir en kjedelig telefon å ta på mandagsmorgen.

Jeg vil gjerne bli med å skravle! Er ny som medlem i forumet (selv om jeg har bladd meg gjennom ganske mange av trådene siste uka :laughing002)
Er nemlig i pp1, og er så spent! Har en gutt på 5 fra før, han ble født i uke 27, så det er ganske mye spenning som kommer dersom det skulle bli positiv test også :smiley-angelic001

Jeg vil gjerne bli med å skravle! Er ny som medlem i forumet (selv om jeg har bladd meg gjennom ganske mange av trådene siste uka :laughing002)
Er nemlig i pp1, og er så spent! Har en gutt på 5 fra før, han ble født i uke 27, så det er ganske mye spenning som kommer dersom det skulle bli positiv test også :smiley-angelic001
Velkommen til forumet og lykke til med prøvinga!

Hei og masse lykke til! Kan forstå spenningen da du har fått ett prematurt barn:-)

Kan være med å skravle jeg:hilarious:

Ååh mannen har vært borte hele uka, nå 4 dager til EL. Skal på jobb om 40 min. Mase på han eller ikke:wtf:

Back
Topp