Skravletråd for oss prøvere!

Bare meg som reagerer på hvordan Vår Staude (det hun heter hun dama på God Morgen Norge vel?!) ser på intervjuobjektene sine?:hilarious: Klarer ikke overse det ass,hun ser på dem og måler dem opp og ned. Ser jo ut som tidenes bitch:hilarious::hilarious:

Ja..! Det samme har jeg tenkt:eek:
Ikke bare med blikket, men tonefallet og måten hun intervjuer på også. :bag:
At ikke hun ser det selv..?!
 
Ja..! Det samme har jeg tenkt:eek:
Ikke bare med blikket, men tonefallet og måten hun intervjuer på også. :bag:
At ikke hun ser det selv..?!
Jaaa eller at noen andre sier det til henne?! Hun ser ut som mean girl nr1,sånn som hun bruker blikket sitt
 
Haha så kreativt!! Imponert:hilarious:
Ja oppvaskost var det eneste som fristet å stappe oppi. Eventuelt en tannbørste:hilarious:
Neida. Lå med canesten tablett inatt så den har heldigvis hjulpet. What a relief!!
Den følelsen er god dagen etter[emoji28] etter den gangen har jeg alltid en kur liggende[emoji23]
 
Bare meg som reagerer på hvordan Vår Staude (det hun heter hun dama på God Morgen Norge vel?!) ser på intervjuobjektene sine?:hilarious: Klarer ikke overse det ass,hun ser på dem og måler dem opp og ned. Ser jo ut som tidenes bitch:hilarious::hilarious:
Jeg har lagt veldig godt merke til det, hun mener det nok ikke slik, men det ser virkelig sånn ut!!:hilarious::hilarious:
 
Nei, jeg føler kun med på el datoen skikkelig tr er bare en dag som kommer[emoji23] [emoji85]
Håper jo jeg teller ned til positiv test. Litt sånn "innen den tid vet jeg om jeg har en liten mageboer". To ukers ventetid fra EL føles så leeenge. To ukers holdbarhet på mat er noe helt annet. Hjelper meg med litt perspektiv :p
 
I dag fikk jeg vite at enda en venninne er gravid. Sitter på jobb og sliter med å holde tårene inne. Føler meg som tidenes verste venninne...
 
I dag fikk jeg vite at enda en venninne er gravid. Sitter på jobb og sliter med å holde tårene inne. Føler meg som tidenes verste venninne...
Uff, det skjønner jeg godt. Men det gjør deg altså ikke til en dårlig person, for den responsen tror jeg er helt normal når man prøver selv. Man får smile og gratulere så godt man klarer, og så er det lov å holde litt avstand om det blir for mye med gravidmager rett ved hele tida.

Og så håper jeg at det snart er du som får annonsere gode nyheter til dine venner!
 
Uff, det skjønner jeg godt. Men det gjør deg altså ikke til en dårlig person, for den responsen tror jeg er helt normal når man prøver selv. Man får smile og gratulere så godt man klarer, og så er det lov å holde litt avstand om det blir for mye med gravidmager rett ved hele tida.

Og så håper jeg at det snart er du som får annonsere gode nyheter til dine venner!
Det er ikke så lenge siden jeg selv fikk annonsere, men det måtte jeg trekke tilbake på bursdagen min i april.. Jeg er så lei av å høre «da vet du at du kan bli gravid» og «dere er fortsatt unge». Vil bare sitte med en liten i armene
 
Det er ikke så lenge siden jeg selv fikk annonsere, men det måtte jeg trekke tilbake på bursdagen min i april.. Jeg er så lei av å høre «da vet du at du kan bli gravid» og «dere er fortsatt unge». Vil bare sitte med en liten i armene
Å nei, det var leit å høre :(
 
I dag fikk jeg vite at enda en venninne er gravid. Sitter på jobb og sliter med å holde tårene inne. Føler meg som tidenes verste venninne...
Klem kjære deg[emoji173]
 
Jeg syns dette er skikkelig creepy og litt irriterende... for jeg er jo ikke født igår så jeg VET jo at det er umulig å kjenne noe nå, jeg er bare 2 DPO...
Litt historie:

Da jeg ble gravid første gangen i år kjente jeg INGENTING av symptomer..kun såvidt ømme brystvorter...Så derfor,da jeg ble gravid 2 gangen og kjente ingen ømme brystvorter men en ømhet i ene brystet,inn mot armhulen skjønte jeg ingenting... jeg syns også brystet var noe hovent og jeg ble redd for brystkreft. Gikk faktisk til legen.. Ettersom tiden gikk skjønte jeg jo at dette var begynnelsen på ømme bryst pga graviditeten.

Nå har jeg kjent den samme ømheten,på akkurat samme plassen, i akkurat samme brystet siden igår.. jeg går hele tiden å kjenner der for jeg er sikker på at jeg innbiller meg det men det gjør jeg IKKE... sammenligner med det andre brystet og det er helt fint,ikke noe ømhet...som også skjedde forrige gang...

Jeg har jo (eller jeg vet jo ikke om de har forsvunnet eller blitt større) vanncyster på eggstokkene,som sikkert kan være med på å gjøre brystene ømme (har jeg lest vertfall) så det kan jo bare være det.. men hvorfor kommer dette i DPO land liksom.. å messer med hjernen min..
Jeg skulle IKKE være den som leter etter symptomer 1 time etter samleie altså, og tror man får strek 1 dag etterpå for jeg høres jo helt idiot ut..
OM det er noe inni der som kan BLI en graviditet om noen dager vet jeg jo ikke,og symptomer kan man jo ikke få så tidlig.. Så jeg er egentlig bare litt irritert... hehehe..! vil jo ikke ha symptomer før det er mulig ....
Har tenkt tanken om at jeg KAN ha hatt EL før, men da skjønner jeg ikke hvorfor jeg hadde positive EL tester i 3 dager før den ble negativ så det tror jeg heller ikke...

IMG_1639.jpg


Hehehe kjente også magien 2dpo! [emoji7][emoji7]
 
Åh, jeg håper sååå på Marsbaby!:smiley-angelic001 Kjenner at jeg trenger å bli gravid igjen, er virkelig utålmodig nå.. Bare CD 2, så blir pent nødt til å smøre meg med tålmodighet da:laughing021
 
Hei!

Ligger på solsengen på Rhodos og prøver å komme over en MA. Hatt 2 stk i år. Har hittil bare lest på disse forumene, men tenker det er mye drahjelp og motivasjon å både hente og gi her inne så tenkte derfor at jeg skulle bli litt mer aktiv. Det er vanskelig for de rundt å sette seg inn i hvordan dette føles.

Tok medisinsk abort 20. mai (uke 11). Alt kom ut - var på kontroll 23. mai. Da var hCG på 900. Da hadde hCG rast fra 14 000 (målt 17. mai) Sluttet å blø 28./29. mai, men har fortsatt svakt negative graviditetstester og positive eggløsningstester pga. hCG (antar jeg!). Men i dag hadde jeg eggløsningsslim. Noen som vet om det er mulig med eggløsning nå? Har jo fortsatt hCG i blodet, men lave verdier. Eggløsningstestene slår ut, men det har de gjort i 6 dager nå. Dersom abortdagen regnes som dag 1 i syklusen, altså første blødningsdag er jeg i dag på dag 15. Kan syklusen være normal igjen allerede nå med eggløsning dag 14,15,16-ish?

Vil så gjerne bli gravid igjen med en gang!!

Skal for øvrig utredes for HA på tirsdag og til både fysio og akupunktur til uka.

Setter pris på om dere deler deres erfaringer meg meg! <3
 
Back
Topp