Skravletråd for oss prøvere!

Vi droppet kondom, det er minst ei uke siden EL da :wtf: Vi får se om vi tør å gjøre det igjen om noen uker :hilarious: Jeg ser an hver gang jeg får TR nå, om det er noen følelser som hinter til meg at bør vi lage baby :smiley-ashamed004 Blir mer og mer klar da :woot:
Bare å sette i gang så vi havner i samme termin gruppe igjen :laughing001

Bare å sette i gang så vi havner i samme termin gruppe igjen :laughing001
Det hadde jo vært gøy da :woot: Forrige gang jeg fikk TR sa jeg bare (høyt, faktisk) "der var'n ja" :laughing001 ingen følelser, jeg ble litt overrasket. Men nåå tror jeg kanskje er der, ihvertfall veldig nære. Får se, IKM om 8 dager! Kanskje jeg skal tørke støv av tempe-termometeret, sjekke om det er batteri igjen siden sist :hilarious:

Det hadde jo vært gøy da :woot: Forrige gang jeg fikk TR sa jeg bare (høyt, faktisk) "der var'n ja" :laughing001 ingen følelser, jeg ble litt overrasket. Men nåå tror jeg kanskje er der, ihvertfall veldig nære. Får se, IKM om 8 dager! Kanskje jeg skal tørke støv av tempe-termometeret, sjekke om det er batteri igjen siden sist :hilarious:
Blir spennede å se :love7

Spennende om dere går i gang! Virker som du både vil, og ikke vil? Et det noen grunn til at det skulle "haste" med å bli klar? :Heartred

Spennende om dere går i gang! Virker som du både vil, og ikke vil? Et det noen grunn til at det skulle "haste" med å bli klar? :Heartred
Mye av i år har vi begge vært "ikke faen", men de siste månedene har vi kjent mer og mer på det. Jeg har innsett at jeg ikke kommer til å kjenne på det på samme måte som da vi ikke hadde barn ihvertfall :p Men nå er jeg der at jeg faktisk savner nyfødtperioden, og tenker jeg er klar for å takle det igjen. Pluss kommet relativt bra over traumene rundt fødsel. Så nå venter jeg bare på følelsen at NÅ vil jeg :hilarious: En liten skuffelse ved å få TR f.eks. Men er ikke noe som haster, bortsett fra at jeg gjerne vil ha 2,5-3 års aldersforskjell, da må jeg bli gravid fra ca. neste syklus og innen juni/juli. På den andre siden må vi få kjøpt bolig før vi får en til, for med ett barn har vi bare råd til de billigste leilighetene :shy: Samtidig vil jeg ikke vente til vi har bolig i boks før vi skal begynne å prøve, selv om det er å gamble :bag: Fingrene krysset for at om et år eier vi bolig, og enten allerede har fått baby, eller jeg er veldig gravid :angelic:

God Jul alle sammen :Heartred :santa

Vedlegg

• IMG_9672.jpeg
    IMG_9672.jpeg
    51,8 KB · Visninger: 11
Back
Topp