Skravletråd for oss prøvere!

Vi droppet kondom, det er minst ei uke siden EL da :wtf: Vi får se om vi tør å gjøre det igjen om noen uker :hilarious: Jeg ser an hver gang jeg får TR nå, om det er noen følelser som hinter til meg at bør vi lage baby :smiley-ashamed004 Blir mer og mer klar da :woot:
Bare å sette i gang så vi havner i samme termin gruppe igjen :laughing001

Bare å sette i gang så vi havner i samme termin gruppe igjen :laughing001
Det hadde jo vært gøy da :woot: Forrige gang jeg fikk TR sa jeg bare (høyt, faktisk) "der var'n ja" :laughing001 ingen følelser, jeg ble litt overrasket. Men nåå tror jeg kanskje er der, ihvertfall veldig nære. Får se, IKM om 8 dager! Kanskje jeg skal tørke støv av tempe-termometeret, sjekke om det er batteri igjen siden sist :hilarious:

Det hadde jo vært gøy da :woot: Forrige gang jeg fikk TR sa jeg bare (høyt, faktisk) "der var'n ja" :laughing001 ingen følelser, jeg ble litt overrasket. Men nåå tror jeg kanskje er der, ihvertfall veldig nære. Får se, IKM om 8 dager! Kanskje jeg skal tørke støv av tempe-termometeret, sjekke om det er batteri igjen siden sist :hilarious:
Blir spennede å se :love7

Spennende om dere går i gang! Virker som du både vil, og ikke vil? Et det noen grunn til at det skulle "haste" med å bli klar? :Heartred

Spennende om dere går i gang! Virker som du både vil, og ikke vil? Et det noen grunn til at det skulle "haste" med å bli klar? :Heartred
Mye av i år har vi begge vært "ikke faen", men de siste månedene har vi kjent mer og mer på det. Jeg har innsett at jeg ikke kommer til å kjenne på det på samme måte som da vi ikke hadde barn ihvertfall :p Men nå er jeg der at jeg faktisk savner nyfødtperioden, og tenker jeg er klar for å takle det igjen. Pluss kommet relativt bra over traumene rundt fødsel. Så nå venter jeg bare på følelsen at NÅ vil jeg :hilarious: En liten skuffelse ved å få TR f.eks. Men er ikke noe som haster, bortsett fra at jeg gjerne vil ha 2,5-3 års aldersforskjell, da må jeg bli gravid fra ca. neste syklus og innen juni/juli. På den andre siden må vi få kjøpt bolig før vi får en til, for med ett barn har vi bare råd til de billigste leilighetene :shy: Samtidig vil jeg ikke vente til vi har bolig i boks før vi skal begynne å prøve, selv om det er å gamble :bag: Fingrene krysset for at om et år eier vi bolig, og enten allerede har fått baby, eller jeg er veldig gravid :angelic:

Noen som føler kallet til å åpne IKM uke 2? :D Jeg får ikke til å redigere innlegg, så da får jeg ikke lagt til folk selv

God Jul alle sammen :Heartred :santa

Vedlegg

• IMG_9672.jpeg
    IMG_9672.jpeg
    51,8 KB · Visninger: 54
Noen som føler kallet til å åpne IKM uke 2? :D Jeg får ikke til å redigere innlegg, så da får jeg ikke lagt til folk selv
Hvis du sender en melding til en administrator så kan de fikse sånn at du kan redigere innleggene dine. Jeg gjorde det en gang og det ble fikset☺️

Hei! Prøver her, som ikke vet når eggløsning er etter å ha tatt ut spiral 2. desember.
Satt i dag og spiste middag også merker jeg jeg at jeg lekker spesielt fra ene brystet. Sluttet å amme småen for snart et år siden, og da lakk jeg nesten ingenting.
Noen som vet om det kan være et symptom på noe?
Har bare fått lave verdier på eggløsningstest så kan ikke se å ha hatt det enda. Skjønner ikke helt hva som er greien :smiley-ashamed004

Jeg gikk til innkjøp av Q10 i går, i håp om å støtte eggløsning.
I dag våknet jeg til spotting, CD 10. El er forventet om alt mellom 7-10 dager.

Er det flere som har fått mellomblødning/spotting av å ta Q10? Nå ble jeg brått redd for om dette fucker opp syklusen denne måneden.

Er det flere som har fått mellomblødning/spotting av å ta Q10? Nå ble jeg brått redd for om dette fucker opp syklusen denne måneden.
Ta en graviditetstest? :)

Q10 tullet det helt til hos meg :laughing002:hilarious::bag: Men kan være tilfeldigheter det altså.. Hele den syklusen ble rar, lang og fikk ikke påvist eggløsning med temperatur (aldri skjedd før), men gynekolog mente jeg hadde hatt en på ultralyd..

Q10 tullet det helt til hos meg :laughing002:hilarious::bag: Men kan være tilfeldigheter det altså.. Hele den syklusen ble rar, lang og fikk ikke påvist eggløsning med temperatur (aldri skjedd før), men gynekolog mente jeg hadde hatt en på ultralyd..
Takk, da lurer jeg på om jeg skal droppe å ta noe mer. Har ikke tålmodighet til å begynne å eksperimentere så mye - kan ikke risikere å tulle alt til :hilarious: :nailbiting: Eventuelt prøve en lavere dose :shy:

Ikke spottet/blødning. Tvert i mot fått min første positive eggløsning etter å ha begynt med q10, men vi er forskjellige så hvem vet.
Tok du mye ? 400 mg her.

Ikke spottet/blødning. Tvert i mot fått min første positive eggløsning etter å ha begynt med q10, men vi er forskjellige så hvem vet.
Tok du mye ? 400 mg her.
Hmm, ja, jeg har jo hørt at den skal hjelpe med eggløsning, så derfor jeg tenkte å teste ut. Jeg tok 200mg i går, og har sett at egt. 3-400mg er det som er anbefalt om man ønsker å hjelpe el.

Spurte chat GPT, og siden Q10 kan virke blodfortynnende, så kunne noen oppleve litt blødning, men at det var en relativt sjelden bivirkning. Jeg antar jeg er en av de som fikk den bivirkningen da kanskje :shy:

Back
Topp