Skravletråd for oss prøvere!

Jeg gikk til innkjøp av Q10 i går, i håp om å støtte eggløsning.
I dag våknet jeg til spotting, CD 10. El er forventet om alt mellom 7-10 dager.

Er det flere som har fått mellomblødning/spotting av å ta Q10? Nå ble jeg brått redd for om dette fucker opp syklusen denne måneden.
Tok høy dose, skapte ingen krøll for meg. Fikk helt nydelig hud, ble gravid i andre syklus med q10 tror jeg, men tok også bidronning gelé den syklusen. Da fikk jeg EL på cd12 istedenfor de tre syklusene før det med EL på cd17.

@Mindel har du testa bidronning gelé?

Tok høy dose, skapte ingen krøll for meg. Fikk helt nydelig hud, ble gravid i andre syklus med q10 tror jeg, men tok også bidronning gelé den syklusen. Da fikk jeg EL på cd12 istedenfor de tre syklusene før det med EL på cd17.

Hvor høy tok du? Leste at man ikke skal ta høyere en 100, altså en kapsel.. :confused004

Nei, det har jeg ikke - tell me all about it?!

Noen som kan fortelle meg hvordan man får sånne «Augustlykke 2015» e.l. oppe ved nicket? Har vært på babyverden før og synes det hadde vært koselig å få det frem :)

Noen som kan fortelle meg hvordan man får sånne «Augustlykke 2015» e.l. oppe ved nicket? Har vært på babyverden før og synes det hadde vært koselig å få det frem :)
Man må være med i den skjulte gruppen for den aktuelle termingruppen, men tror nok ikke man får blitt med i ettertid, dessverre

Man må være med i den skjulte gruppen for den aktuelle termingruppen, men tror nok ikke man får blitt med i ettertid, dessverre

Jeg var (er?) med i skjult gruppe for termingruppene. Men forstår likevel ikke hvordan jeg får det opp..

Og, jeg får ikke lengre lagt inn smileyer, bilder, fet skrift og lignende..
Noen som vet hvordan jeg får ordnet det? Sikkert ikke riktig sted å spørre men..

Jeg var (er?) med i skjult gruppe for termingruppene. Men forstår likevel ikke hvordan jeg får det opp..

Og, jeg får ikke lengre lagt inn smileyer, bilder, fet skrift og lignende..
Noen som vet hvordan jeg får ordnet det? Sikkert ikke riktig sted å spørre men..
Du er nok ikke med lenger når bannerne ikke er der lenger. Grupper har aktivitetskrav, ihvertfall før termin, så kanskje du har blitt fjernet pga det? Gamle termingrupper er sjelden aktive lenger, så er ikke sikkert man engang får tak i tilgangsansvarlig :smiley-ashamed004

Ang det andre vet jeg ikke, men det skal være et teknisk underforum der du kan spørre

Nei, det har jeg ikke - tell me all about it?!
Første PP hadde jeg EL cd12, så de tre neste syklusene hadde jeg EL cd15, cd17 og cd17. Jeg ble gravid i PP5, da tok jeg bidronning gelé og fikk EL på cd 13. Tok også grapefruktkjerneekstrakt. Tenkte på deg med sen EL, om det kan være noe å teste hvis ikke spira sitter denne Pp❤️ det sies at bidronning gelé er bra for egget/egfløsningen. Spør ChatGPT, den har sikkert innspill :laughing002

Du er nok ikke med lenger når bannerne ikke er der lenger. Grupper har aktivitetskrav, ihvertfall før termin, så kanskje du har blitt fjernet pga det? Gamle termingrupper er sjelden aktive lenger, så er ikke sikkert man engang får tak i tilgangsansvarlig :smiley-ashamed004

Ang det andre vet jeg ikke, men det skal være et teknisk underforum der du kan spørre

Da er nok håpet ute der ja :smiley-ashamed004

Takk for svar! :)

Da er nok håpet ute der ja :smiley-ashamed004

Takk for svar! :)
Men, du kan endre hva du skriver der det står «glad i forumet» ved nicket ditt. Hvis du ser mitt, så har jeg valgt å ha måned&årstall der, fordi jeg ikke har banner på eldstemann siden jeg ikke var på babyverden på den tiden.
Vet ikke om det er noe, men det er et tips til noe du kan gjøre ❤️

Men, du kan endre hva du skriver der det står «glad i forumet» ved nicket ditt. Hvis du ser mitt, så har jeg valgt å ha måned&årstall der, fordi jeg ikke har banner på eldstemann siden jeg ikke var på babyverden på den tiden.
Vet ikke om det er noe, men det er et tips til noe du kan gjøre ❤️
Hvordan gjør du det?

Hvordan gjør du det?
Trykk på avataren din, trykk på brukerkonto. Der kan du endre brukernavn og avatar, og lenger ned står det «egendefinert tittel», det kan du skrive hva du vil :happy:
IMG_2406.jpeg

Back
Topp