Ååh mannen har vært borte hele uka, nå 4 dager til EL. Skal på jobb om 40 min. Mase på han eller ikke
Hvis han har kommet hjem, ville jeg gjort det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh mannen har vært borte hele uka, nå 4 dager til EL. Skal på jobb om 40 min. Mase på han eller ikke
Sikker på at det går?I natt drømte jeg at jeg tok 4 tester jeg skal holde med frem til torsdag!
Sikker på at det går?
Er det noen her som har erfart at livmortappen er høy, bakoverlent og lukket selv om dere har mensen/blør? Fikk en merkelig mensen på fredag (13 dpo), blødde middels fredag og noe lørdag, svært lite i dag. Mensen/blødningen kom helt plutselig, uten at tempen falt merkverdig. Har hatt murringer/milde mensensmerter siden el. De siste dagene har jeg hatt metallsmak i munnen. Mye merkelig, men klarer ikke å slå meg helt til ro med at det er mensen. Men får heller tro det er det og ev. Teste om noen dager...
Forstår det bare ikke. At jeg har mensen som har hatt kort varighet og egentlig lite i mengde i forhold til hva jeg pleier, hadde ganske kraftige menstruasjonssmerter på fredag. Må bli en test ja! Takk for svar!Da ville jeg tatt test! Metallsmak i munn var noe av det første jeg fikk
Forstår det bare ikke. At jeg har mensen som har hatt kort varighet og egentlig lite i mengde i forhold til hva jeg pleier, hadde ganske kraftige menstruasjonssmerter på fredag. Må bli en test ja! Takk for svar!
Håper for deg jeg<3 vi prøver ikke denne perioden, rett og slett fordi jeg virkelig ikke vil tilbringe julaften/romjula på sykehus.Ikke sikker, men har ikke troa denne pp:/ selv om jeg vet at vi traff på el.
Håper for deg jeg<3 vi prøver ikke denne perioden, rett og slett fordi jeg virkelig ikke vil tilbringe julaften/romjula på sykehus.
Prøver på vårt første barn, så jeg aner ingenting så jeg tør rett og slett ikke å prøve. Når jeg regna ble termin 24 desember.Takk ser den. Jeg får termin ca 17 des. Mitt forrige barn kom 8 uker før tiden så jeg regner ikke med å gå over.
Prøver på vårt første barn, så jeg aner ingenting så jeg tør rett og slett ikke å prøve. Når jeg regna ble termin 24 desember.
Jeg har fått beskjed om at jeg kan få tidligere fordi jeg har vært inne til konisering og går på sertralin. Men man vet jo aldri. Satser på det det har klaffet nå<3Skjønner hvordan du tenker men jeg kan få desemberbaby selv med termin i januar februar.. det kan forsåvidt alle. Så nå tenker jeg ikke så mye på det, håper bare vi klarer det
Hvis han har kommet hjem, ville jeg gjort det
Første glass grapefruktjuice er inntatt - var ganske godt til og med helt latterlig godt humør på nattevakt i natt!! Håper på Like godt humør når j våkner om noen timer
Er det juice man kjøper i barnslig butikk?Godt?! den juicen smaker jo værre enn fanden sjøl
Tipper det er en autocorrect inni der?Er det juice man kjøper i barnslig butikk?
Godt?! den juicen smaker jo værre enn fanden sjøl
Den har jeg ikke smakt kun den fra cevita den smaker i hvertfall høgg!Haha Sunniva sin fra kjøleskapet?