Skravletråd for oss prøvere!

Jeg vil ikke si de er ømme heller men det er som et blåmerke inni brystet... som jeg kjenner så godt igjen fra sist for jeg var sikker på at dette er noe alvorlig galt... litt morsomt egentlig:hilarious: men uansett..
Hva er progesteron..?
Godt du vet at det ikke er alvorlig!

Progesteron er et hormon som produseres av kvinner etter eggløsning. Sørger for at slimhinnen blir værende frem til du får mensen. For lite av hormonet gjør at mensen kommer tidlig og et befruktet egg ikke får tid til å feste seg.
 
Godt du vet at det ikke er alvorlig!

Progesteron er et hormon som produseres av kvinner etter eggløsning. Sørger for at slimhinnen blir værende frem til du får mensen. For lite av hormonet gjør at mensen kommer tidlig og et befruktet egg ikke får tid til å feste seg.
Åååja.. kan det gi sånne symptomer..?
Vet ingenting om sånt jeg :)
 
Åååja.. kan det gi sånne symptomer..?
Vet ingenting om sånt jeg :)
Jepp! Mye av symptomene som kommer like etter eggløsning forårsakes av progesteron. Er så godt som umulig å skille fra graviditetssymptomer siden progesteron også produseres av morkaken og er tilstede under hele graviditeten. Skal ikke være lett!
 
Jepp! Mye av symptomene som kommer like etter eggløsning forårsakes av progesteron. Er så godt som umulig å skille fra graviditetssymptomer siden progesteron også produseres av morkaken og er tilstede under hele graviditeten. Skal ikke være lett!
Nei du,det er sant !
Men godt å høre at det kan være det da,og at jeg faktisk ikke innbiller meg dette:hilarious: for jeg føler meg litt smågal....
 
Nei du,det er sant !
Men godt å høre at det kan være det da,og at jeg faktisk ikke innbiller meg dette:hilarious: for jeg føler meg litt smågal....
Kjenner følelsen! Noen år med å notere symptomer før TR kommer før vi begynte å prøve har hjulpet til å bli god på å gjenkjenne hvor mye symptomer som faktisk er normalt i den perioden :rolleyes:
 
Varierer. Ofte hvit utflod og kvalme første uke. Andre uke halsbrann, kvalme og kviser :rolleyes: Du skjønner problemet med å skille dette fra graviditetssymptomer?
Herregud jaaa.. er jo akkurat de samme symptomene som ved graviditet... hvorfor har naturen gjort dette så vanskelig for oss:hilarious:
 
Back
Topp