lusemus 71
Forumet er livet
Jeg har 1 barn fra før, hun blir snart to år
Snart er det din tur også [emoji177]
Det hadde vert knas om det hadde klaffet denne mnd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har 1 barn fra før, hun blir snart to år
Snart er det din tur også [emoji177]
Var problemer i sted, og jeg sa i fra og det er fikset nå. Kanskje det henger litt igjen? Jeg måtte åpne ny fane på nettleseren og logge inn på nytt og da var alt i orden igjen.Er visst bare appen som funker nå! KLIKKER !! Liker ikke appen
Tipset tar jeg i mot. Er litt redd og bruke apper vedr graviditeter pga folk ser. Vil holde det skjult.
Var problemer i sted, og jeg sa i fra og det er fikset nå. Kanskje det henger litt igjen? Jeg måtte åpne ny fane på nettleseren og logge inn på nytt og da var alt i orden igjen.
Håper det snart ordner seg. Veldig frustrerende når det ikke funker.Funker fremdeles ikke her
Noko drittFunker fremdeles ikke her
Så enig! Nettleser fungerer heldigvis igjen her.Ja jeg bruker nettleser eller PC [emoji30] syns appen er fryktelig...
Jaaa her også endelig !!!Så enig! Nettleser fungerer heldigvis igjen her.
Det har jeg og. Fikk det når jeg var 17, i perioder bra, og perioder der armen ikke fungere i det hele tatt.Da har jeg pådratt meg tennisalbåge. Er 80% sjukmeldt. Blir sittende pal no på BV.
Har du prøvd med akupunktur ? Skal ta i morgon.Det har jeg og. Fikk det når jeg var 17, i perioder bra, og perioder der armen ikke fungere i det hele tatt.
Nei, har ikke slikt her opp. Men kjenner når den er på tur og låst seg, spesielt viss jeg holder på noe, då er det noe som "stopper" den fra å bøye seg ut. Da vet jeg det kan bli vondt etterpå.Har du prøvd med akupunktur ? Skal ta i morgon.
Har fått sopp,og Såklart googler man og finner ut at det er et tegn på graviditet og det tar man jo til seg å får forhåpninger selv om man har hatt sopp mange ganger før og bare er 2-3 DPO ! Helt normalt !
Jeg har ofte sopp, grusomt.Har fått sopp,og Såklart googler man og finner ut at det er et tegn på graviditet og det tar man jo til seg å får forhåpninger selv om man har hatt sopp mange ganger før og bare er 2-3 DPO ! Helt normalt !
Ah, det hadde jeg også forrige pp!
Aldri villet stappe en oppvaskost oppi dåså merJeg har ofte sopp, grusomt.
For meg hjelper å drikke surt.Aldri villet stappe en oppvaskost oppi dåså mer
Haha så kreativt!! ImponertFor meg hjelper å drikke surt.
En påskehelg var jeg så desperat, alt var stengt og null canestenkur. Laget meg en sviende løsning med sitronvann og sprutet opp.[emoji85] hjalp til butikkene åpnet tirsdagen[emoji23]
Oppvaskost[emoji85] [emoji23] Det klør jo så grusomt...
Har faktisk aldri lagt merke til det [emoji14]Bare meg som reagerer på hvordan Vår Staude (det hun heter hun dama på God Morgen Norge vel?!) ser på intervjuobjektene sine? Klarer ikke overse det ass,hun ser på dem og måler dem opp og ned. Ser jo ut som tidenes bitch