Skravletråd for oss prøvere!

Klem.
Nei de datoene vil du nok alltid huske. Synes det er hårreisende hvor ufølsomt du ble møtt. Og at de ikke ville ta prøver av bittelille.... har jo lest man gjør det langt tidligere enn du var...
Krysser fingerne for at dere snart kan komme i mål. Aldersmessig er vi ikke langt fra hverandre.

Takk for klem! Jeg holder på med å lage et brev til avdelingen, hvor jeg stiller en del spørsmål rundt oppfølgingen og behandlingen (eller mangel på sådan) jeg har fått. Vil ha svar på om dette er hva jeg kan forvente ved neste graviditet også. I så fall vurderer jeg å sende en formell klage, for å få en objektiv vurdering av om jeg har fått forsvarlig behandling/behandling i tråd med god medisinsk praksis.

Gratulerer. Kos deg med oppussing. Håper det snart kan bli spire også.
Tusen takk. Og masse klemmer til deg, har så vidt fått lest at det ikke gikk som du håpet denne gangen heller. Syns det er vanvittig urettferdig at du må gjennom så mye.

I dag er jeg 11 og har så teste trang at jeg nesten slår huet gjennom veggen [emoji28]
:D Ikke så enkelt å holde seg. Når skal du teste? Venter du til ikm?

Tusen takk. Og masse klemmer til deg, har så vidt fått lest at det ikke gikk som du håpet denne gangen heller. Syns det er vanvittig urettferdig at du må gjennom så mye.
Takk.
Får dessverre ikke gjort noe med det annet en å fortsette..

Absolutt!
Tok nok det verste igår føler jeg. Vanskeligste er når bakhodet holder på med noe bevisstheten ikke får med seg og plutselig triller tårene uten at det går an å forklare hvorfor.
Føles mest tomt..
:Heartred:Heartred

Nei, gjør jo ikke det, er det mest frustrerende når en ikke kan gjøre noe annet enn å stå på.
Ja, det er det.

Også irriterer det meg at jeg mister det jeg hadde av energi av dette her, Blir bare surrete, klarer ikke fokusere og konsentrere meg mer enn et par minutter av gangen og har ihvertfall ikke tiltak til å gjøre noe ordentlig. Men plutselig en dag så er det bedre.

Ja, det er det.

Også irriterer det meg at jeg mister det jeg hadde av energi av dette her, Blir bare surrete, klarer ikke fokusere og konsentrere meg mer enn et par minutter av gangen og har ihvertfall ikke tiltak til å gjøre noe ordentlig. Men plutselig en dag så er det bedre.

Den surrete delen kan jeg kjenne meg igjen i. Satt 8 timet på stranden på samme stein, helt til min mann kom og hentet meg inn. Trodde jeg hadde vært der en liten time... fikk helt sjokk da jeg tittet på klokken. Tankene flyr og tiden med de...

Den surrete delen kan jeg kjenne meg igjen i. Satt 8 timet på stranden på samme stein, helt til min mann kom og hentet meg inn. Trodde jeg hadde vært der en liten time... fikk helt sjokk da jeg tittet på klokken. Tankene flyr og tiden med de...
Godt han passer på deg. Det gjør godt avogtil å bare la tankene flyte. Jeg får dårlig samvittighet etterpå av at dagen går uten at jeg får gjort noe fornuftig jeg.

God dag alle prøvere :) hvilke planer har dere for dagen? Her tror jeg at det er el i morgen, så snart inn i det langdrøye DPO tiden :p

God dag alle prøvere :) hvilke planer har dere for dagen? Her tror jeg at det er el i morgen, så snart inn i det langdrøye DPO tiden :p
Ingen spesielle planer egentlig, men prøve å få ryddet litt :) Du da?
EL i morgen på meg også så snart er det nedtelling til ny type tester å ta ;)

Ingen spesielle planer egentlig, men prøve å få ryddet litt :) Du da?
EL i morgen på meg også så snart er det nedtelling til ny type tester å ta ;)
Svigermor har invitert meg og lillegull på pizza, pappaen jobber sent idag. Så det blir stas! Lillegull elsker farmor. Hadde håpt å få malt litt komode idag også :)

Svigermor har invitert meg og lillegull på pizza, pappaen jobber sent idag. Så det blir stas! Lillegull elsker farmor. Hadde håpt å få malt litt komode idag også :)
Så kjekt da :)
Spennende med sånne male prosjekt :) Har selv malt en lite kommode i fjor, til et fremtidig nurk.

Så kjekt da :)
Spennende med sånne male prosjekt :) Har selv malt en lite kommode i fjor, til et fremtidig nurk.
Denne komoden skal inn på lillegull sitt rom. Tenkte hun skulle få velge ut knotter selv :) skal ikke.mer til en litt maling, så har man et helt nytt møbel

Back
Topp