Skravletråd for oss prøvere!

Denne komoden skal inn på lillegull sitt rom. Tenkte hun skulle få velge ut knotter selv :) skal ikke.mer til en litt maling, så har man et helt nytt møbel
Det er helt sant :)

Endelig ferdig med siste dag på jobb før ferie, så nå er det 2 uker ferie [emoji173]️ skal bli veldig godt og få slappet av litt!

En uke igjen før jeg skal tilbake til jobb. Kunne godt vært litt lenger... Håper på positiv test mandag. Hadde vært litt lettere å komme tilbake hvis vi er to og ikke en :)

HeiHei :) Slenger meg med her jeg.

Jeg er 23 år og prøver for første gang med kjæresten.
Vi mistet i uke 9 i slutten av 2016 (ikke planlagt graviditet)

1 pp nå - IKM i uke 38, tvilsomt på at det klaffer på første (selv om forloveden mener han har supermann svømmere ;) ) men det er veldig spennende å ha begynt et nytt kapittel.

HeiHei :) Slenger meg med her jeg.

Jeg er 23 år og prøver for første gang med kjæresten.
Vi mistet i uke 9 i slutten av 2016 (ikke planlagt graviditet)

1 pp nå - IKM i uke 38, tvilsomt på at det klaffer på første (selv om forloveden mener han har supermann svømmere ;) ) men det er veldig spennende å ha begynt et nytt kapittel.
Velkommen inn hit på forumet :)

Lykke til med prøvinga!

Riktig god hold alle sammen! [emoji2] Her er vi på første dag uten tr. Så nå begynner jakten på gullegget snart [emoji7][emoji1374][emoji169]

Riktig god helg skulle det virkelig stå[emoji28]

Riktig god hold alle sammen! [emoji2] Her er vi på første dag uten tr. Så nå begynner jakten på gullegget snart [emoji7][emoji1374][emoji169]
God helg til deg også!
Og lykke til i jakten på gullegget :)

God kveld jenter!
Må bare si at det er supert at dette forumet finnes :)
Her i hus ventes det bare på at tr skal dra videre så vi kan humpe i vei ;)
God kveld!
Helt enig, supert med et sånt forum :) Lykke til videre og håper TR forsvinner snart :) Her er EL rett rundt hjørnet så da begynner den stor venteleken :p

God kveld!
Helt enig, supert med et sånt forum :) Lykke til videre og håper TR forsvinner snart :) Her er EL rett rundt hjørnet så da begynner den stor venteleken :p
God kveld! Og helt enig. Ett slikt forum er topp. Her driver vi med venteleken.. blir jo nesten sprø av det.. haha

God kveld! Og helt enig. Ett slikt forum er topp. Her driver vi med venteleken.. blir jo nesten sprø av det.. haha
Blir fort sprø av all ventinga vi går igjennom :D

Ja, det er veldig bra med ett sånt forum, nesten alt jeg har lurt på har jeg alltid funnet her :) jeg venter på ikm jeg.. :nailbiting:

Back
Topp