Skravletråd for oss prøvere!

Hvordan var det her med eggløsningstester igjen egentlig? :bored: Må man helst vente i 4 timer fra sist man tissa? Jeg klarer jo aldri å vente så lenge :facepalm: Bare halvannen time siden nå, og nå må jeg igjen :dead:
Å? Det har jeg ikke tenkt på i det hele tatt.

Hvordan var det her med eggløsningstester igjen egentlig? :bored: Må man helst vente i 4 timer fra sist man tissa? Jeg klarer jo aldri å vente så lenge :facepalm: Bare halvannen time siden nå, og nå må jeg igjen :dead:

Helst ikke gå på do på fire timer, og ikke drikke de to siste timene! Hvertfall det som står i CB digitalpakka! På babyplan sine så tror jeg ikke det står noe om at man må vente! Men jeg venter alltid[emoji5]

er på vei inn igjen her jeg :bookworm: sniker for å gjøre meg kjent. Offisiell bli jeg ikke før 27.11 ;) da har jeg (etter myyyyye diskusjon med mannen) bestilt time for å nøkke ut stoppskiltet :stop eller åpne veien so to speak :wideyed:

Har ikke fulgt mye med siden sist jeg var her i 2015. Håper de jeg husker fra da er opptatt med smårollingene sine eller evt kulemagene :happy093.

Blir spennende dette her! Er i grunn litt ambivalent til timingen vår, men sist tok det 8 mnd og 2 sa/ma før spiren satt, så i tilfelle det skal ta lang tid denne gangen også så er det vel best vi begynner :cool05

er på vei inn igjen her jeg :bookworm: sniker for å gjøre meg kjent. Offisiell bli jeg ikke før 27.11 ;) da har jeg (etter myyyyye diskusjon med mannen) bestilt time for å nøkke ut stoppskiltet :stop eller åpne veien so to speak :wideyed:

Har ikke fulgt mye med siden sist jeg var her i 2015. Håper de jeg husker fra da er opptatt med smårollingene sine eller evt kulemagene :happy093.

Blir spennende dette her! Er i grunn litt ambivalent til timingen vår, men sist tok det 8 mnd og 2 sa/ma før spiren satt, så i tilfelle det skal ta lang tid denne gangen også så er det vel best vi begynner :cool05
Velkommen tilbake til prøveforumet og lykke til med prøvinga på en til :)

Spennende! :)

Jeg er sååå spent på morgendagens temp! Kjenner at skuffelsen blir veldig stor hvis det ikke er noen stigning imorgen og fremover nå... Håper virkelig EL er idag, synes jeg har venta lenge på den nå. Blir sprø av denne prøvingen allerede :schocked028 Godt det er yogatime imorgen! :p

Gikk inn på januar 2018. Der skulle jeg vært, jo.
Hjertet mitt sprakk litt opp i sårene :(

Hvorfor er jeg så dum og klikker inn der?

OOO, det er selvpining! Jeg har ikke turt å åpne hverken januar eller februar siden jeg forlot dem i juli. Det blir for vondt. Sender deg en klem [emoji173]️

Der jeg også skulle ha vært :(
Føler med deg ❤️❤️ Stor klem

OOO, det er selvpining! Jeg har ikke turt å åpne hverken januar eller februar siden jeg forlot dem i juli. Det blir for vondt. Sender deg en klem [emoji173]️
Takk :Heartred
Klem til deg også :Heartred
Triste greier. :(

Men hey, nå skal spiren din bli til skatten du har ventet på! :Heartred

Er dere 100% avholds når dere prøver nå?
Jeg prøver jo å holde meg helt unna alkohol, men kjenner litt på det at jeg skulle gjerne hatt et siste rødvinsglass på julebordet til helga [emoji28]

Er dere 100% avholds når dere prøver nå?
Jeg prøver jo å holde meg helt unna alkohol, men kjenner litt på det at jeg skulle gjerne hatt et siste rødvinsglass på julebordet til helga [emoji28]

Lever som normalt, men prøver å begrense litt i DPO dagene! Kan ta noen glass, men drikker meg ikke full! Orker ikke leve som gravid når jeg ikke er det! Gjorde det i starten av prøvingen, men ble helt splitter pine gal av det[emoji12]

Klem[emoji173]
Jeg hadde termin 1./2.januar, så 13.april og 2.August. fremdeles like spireløs.
Men jeg klarer ikke å gå inn, skrudd av varsler på både april og august klubbene(var ikke medlem her til januarklubben).
Men starten gjorde jeg som deg og det rev meg opp innvendig og det måtte stoppes. Ble ikke bra av å få den knuste drømmen i fjeset.
Så stor klem[emoji173]

Lever som normalt, men prøver å begrense litt i DPO dagene! Kan ta noen glass, men drikker meg ikke full! Orker ikke leve som gravid når jeg ikke er det! Gjorde det i starten av prøvingen, men ble helt splitter pine gal av det[emoji12]
Okey, har tenkt litt å det sambo mener jeg bør være helt avholds

Okey, har tenkt litt å det sambo mener jeg bør være helt avholds

Gjør det du føler er best for deg[emoji5] tidlig så deler ikke du og embryo noe, og hvertfall ikke noe farlig før det i det hele tatt har festa seg! Prøvd lenge? Var avholds i starten jeg også! Men vi har holdt på i 3,5 år, og å leve som gravid når jeg ikke er det forsterker bare det at vi ikke har fått det til ennå!

Gjør det du føler er best for deg[emoji5] tidlig så deler ikke du og embryo noe, og hvertfall ikke noe farlig før det i det hele tatt har festa seg! Prøvd lenge? Var avholds i starten jeg også! Men vi har holdt på i 3,5 år, og å leve som gravid når jeg ikke er det forsterker bare det at vi ikke har fått det til ennå!

Vi er akkurat ikke gang med prøvinga [emoji846] har forventet El på juleaften først neste gang, testene i dag ser noe negative ut, så blir nok første pp i desember [emoji4]

Back
Topp