Skravletråd for oss prøvere!

Ja, det er veldig bra med ett sånt forum, nesten alt jeg har lurt på har jeg alltid funnet her :) jeg venter på ikm jeg.. :nailbiting:
Nervepirrende å vente på ikm. Lykke til :)
Her får man vite mye om det man lurer på. Så mange allvitere ;)

Forumet er gull ja! Jeg ligger i sofaen etter en lang dag på jobb [emoji85] Prøvinga her er satt på pause i vente på operasjon til mannen. Fikk brev i dag med dato til forundersøkelse på kirurgisk poliklinikk. Får ikke komme inn før 10 okt. Deretter blir det sikkert 2-3 nye mnd før operasjon. Blir gal av denne ventingen. Har ventet siden første uka av juli. TR har bestemt seg for å tulle i tillegg. Jeg har hatt regelmessig mens siden vi begynte å prøve i starten av august 2017. Nå er jeg 5 dager på overtid og enda ikke tegn til henne. Har hatt ømme bryst i 2 uker, vanlig at det begynner ei uke før, men hallo.!

Har noen andre opplevd lignende? Er ikke gravid for det har jeg testet for, bare sånn for å være helt sikker [emoji28]

Håper dere har ei fin uke!

Forumet er gull ja! Jeg ligger i sofaen etter en lang dag på jobb [emoji85] Prøvinga her er satt på pause i vente på operasjon til mannen. Fikk brev i dag med dato til forundersøkelse på kirurgisk poliklinikk. Får ikke komme inn før 10 okt. Deretter blir det sikkert 2-3 nye mnd før operasjon. Blir gal av denne ventingen. Har ventet siden første uka av juli. TR har bestemt seg for å tulle i tillegg. Jeg har hatt regelmessig mens siden vi begynte å prøve i starten av august 2017. Nå er jeg 5 dager på overtid og enda ikke tegn til henne. Har hatt ømme bryst i 2 uker, vanlig at det begynner ei uke før, men hallo.!

Har noen andre opplevd lignende? Er ikke gravid for det har jeg testet for, bare sånn for å være helt sikker [emoji28]

Håper dere har ei fin uke!
Uff ja, venting er noe dritt..
håper alt går bra for dere!! :)
Har opplevd noe lignende den ene gangen var jeg gravid og den andre gang ikke.. men jeg er jo flink til å lete etter symptomer, så da baller det bare på seg den ene etter den andre :p

Uff ja, venting er noe dritt..
håper alt går bra for dere!! :)
Har opplevd noe lignende den ene gangen var jeg gravid og den andre gang ikke.. men jeg er jo flink til å lete etter symptomer, så da baller det bare på seg den ene etter den andre :p

Ser nå at jeg skrev 2017, mente 2016. Går litt fort i svingene av og til! Nå virket jeg jo veeeeldig utålmodig hvis vi bare hadde prøvd noen dager [emoji23]

Men ja venting er no dritt!

Takk for det [emoji4] kjenner meg igjen i symptomleting. Jeg var ekstrem de første 6 mnd. Etter det startet komplikasjonene. Da ble jeg litt missmota og har ikke turt å håpe så alt for mye.

Ser nå at jeg skrev 2017, mente 2016. Går litt fort i svingene av og til! Nå virket jeg jo veeeeldig utålmodig hvis vi bare hadde prøvd noen dager [emoji23]

Men ja venting er no dritt!

Takk for det [emoji4] kjenner meg igjen i symptomleting. Jeg var ekstrem de første 6 mnd. Etter det startet komplikasjonene. Da ble jeg litt missmota og har ikke turt å håpe så alt for mye.
Hehe, ja tenkte du mente 2016 pga det andre du skrev :)
Kjedelig med komplikasjoner da. For håpe det går fort til 10 okt, så alt kan ordne seg og spira sitter! :)

Herregud! Fant ut at jeg skulle bestille mer tester fra wish nå, og må jo selvfølgelig sitte og kikke litt. det er så mye søte babyklær, vil bare bestille alt!!

Herregud! Fant ut at jeg skulle bestille mer tester fra wish nå, og må jo selvfølgelig sitte og kikke litt. det er så mye søte babyklær, vil bare bestille alt!!
Skjønner deg så godt :D det er så mye fint at man vil kjøpe :)

Absolutt! Jobber jo også rett ved en babybutikk! Så blir alltid frista til og kjøpe noe [emoji23]
Skjønner du blir fristet til det når du jobber rett ved siden av. Hadde jeg og blitt ;)

Heihei :) hopper inn jeg og. Er i dpo-land nå, prøver på et lillesøsken til jenta vår på 14 mnd. :) Og nå kjenner jeg på den nervepirrende følelsen av å vente på ikm igjen! Noen her som har hatt annerledes symptomer med nr 2? Sterkere eller svakere, liksom? Jeg er bare 3 dpo men tisser "som ei gravid dame" allerede! Måtte opp om natta! DET er lenge siden, gitt! Tiden vil jo vise, men i mellomtida er det jo lov å gå på symptomjakt ;)

Heihei :) hopper inn jeg og. Er i dpo-land nå, prøver på et lillesøsken til jenta vår på 14 mnd. :) Og nå kjenner jeg på den nervepirrende følelsen av å vente på ikm igjen! Noen her som har hatt annerledes symptomer med nr 2? Sterkere eller svakere, liksom? Jeg er bare 3 dpo men tisser "som ei gravid dame" allerede! Måtte opp om natta! DET er lenge siden, gitt! Tiden vil jo vise, men i mellomtida er det jo lov å gå på symptomjakt ;)

Hopper inn her jeg også! :)

Vi prøver også på andre barnet nå. Har en gutt på 2,5 år.
Jeg har hatt ømme og hovne pupper i 1 uke nå og masse mensmurringer og menssmerter. Tisser mye mer om dagen også, uten å drikke noe mer enn vanlig. Og ikke snakk om humørsvingninger...
Mensen skal egentlig komme imorgen så vi venter spent :)

Hopper inn her jeg også! :)

Vi prøver også på andre barnet nå. Har en gutt på 2,5 år.
Jeg har hatt ømme og hovne pupper i 1 uke nå og masse mensmurringer og menssmerter. Tisser mye mer om dagen også, uten å drikke noe mer enn vanlig. Og ikke snakk om humørsvingninger...
Mensen skal egentlig komme imorgen så vi venter spent :)
Så spennende!! Krysser fingrene for deg! :)

Ifølge appen min har jeg fertilt vindu om 2 dager, og det er 2 dager til jeg kommer hjem fra reise til samboeren min :smiley-bounce016
Forhåpentligvis klaffer det da!

Håper 2018 er vårt år for familiens ønskebarn og attpåklatt [emoji173]
Vanskelig å ha lang prøvetid når klokken tikker og går.

Tiden går sjelden fortere når man ser på klokken. Ta den av eller skaff deg digital klokke [emoji6]

Lykke til! [emoji173]️
Hehe det har jeg, værre å bytte ut den indre klokken[emoji85]

Hvordan var det her med eggløsningstester igjen egentlig? :bored: Må man helst vente i 4 timer fra sist man tissa? Jeg klarer jo aldri å vente så lenge :facepalm: Bare halvannen time siden nå, og nå må jeg igjen :dead:

Ja, det var den jeg mente [emoji23]
Hehe det løser nok ikke at jeg blir eldre[emoji85]
Hadde jeg vært i begynnelsen og ikke slutten av 30årene, da hadde jeg ikke bekymret meg.
Skulle ha bremset denne fysiske aldringen, det hadde vært det greieste[emoji28]

Back
Topp