Skravletråd for oss prøvere!

takk.
Venter i spenning på UL til mandag, så får vi se.

Håper de kommende dagene flyr avgårde og at du har hyggelige planer i helga for å få tankene på noe annet frem til TUL. Blir spennende på mandag, håper og satser på at alt er i orden.

Håper de kommende dagene flyr avgårde og at du har hyggelige planer i helga for å få tankene på noe annet frem til TUL. Blir spennende på mandag, håper og satser på at alt er i orden.
Tusen takk.
Skal nok helst ligge i ro på sofaen for ikke å trigge mer blødning tenker jeg. Men har masse papir-arbeid og ting jeg kan gjøre i nesten liggende tilstand da. Også går det an å nytte sjansen til bare å slappe av og lese og...

Her er det flytt-o-rama, men så starter vi prøvinga for alvor (selvfølgelig midt oppi det hele) og det blir spennende!

Takk for det! 15 trelitersspann med maling innkjøpt...uæh! Vi blir ikke abeidsledige med det første....

15 3-litere! :eek: Skal dere male om hele huset både utvendig og innvendig? :D Får håpe det blir dårlig vær fremover (hørte snakk om det i går at det var dårlig på Sørlandet), slik at dere kan male med god samvittighet innendørs i alle fall. ;)

15 3-litere! :eek: Skal dere male om hele huset både utvendig og innvendig? :D Får håpe det blir dårlig vær fremover (hørte snakk om det i går at det var dårlig på Sørlandet), slik at dere kan male med god samvittighet innendørs i alle fall. ;)
Vi skal male tre gulv og to lange trapper...og to soverom med skråtak (med sperregrunn først...gah), stor stue, kjøkken og tv-stue ;) her er det grått og regn, vi håper på det fremover ja! Blir mye arbeid, men gleder oss veldig til å komme i hus :) etter det mangler trappegang, loftsstue og gjesterom-men det får vi ta seinere.

Så kjedelig. :inpain: Får håpe at denne PP´n så sitter spiren! Lykke til og nyt de deilige sommerdagene. :)
Takk :Heartred
Kjenner jeg slapper av litt mer nå. Er på pp7, trodde ikke vi skulle komme hit, så begynner å "innfinne" meg med at det kanskje ikke blir noen baby så raskt som jeg hadde håpet :(

Nyter sol, sommer og sambo :D skal på kjærestetur snart. Håper det gjør susen :D :Heartred

I dag overtar vi nytt hus! Er så spent på å vise til mini, han har ikke vært med på visninger. Masse jobb med maling og oppussing venter, men det blir så bra :)

I dag overtar vi nytt hus! Er så spent på å vise til mini, han har ikke vært med på visninger. Masse jobb med maling og oppussing venter, men det blir så bra :)
Gratulerer. Kos deg med oppussing. Håper det snart kan bli spire også.

Jeg kommer krypende tilbake.... Bekreftet unormalt svangerskap på UL idag

Nei! Si at du tuller! Det var dagens tristeste nyhet. (Tårene triller for deg). Hvor langt er du på vei nå da? Sender deg en stor klem! Verden er urettferdig...
Tusen takk.

6+1 idag. 7.aborten på mindre enn ett år. Har vært forberedt mtp bakgrunnshistorien, lav hcg ift svangerskapslengde (men fin stigning) og blødninger til og fra, men trodde virkelig ikke verden skulle være så urettferdig.

Leit at du mistet, krølle. Heftig å gå så lenge før det skjer.

Tusen takk.

6+1 idag. 7.aborten på mindre enn ett år. Har vært forberedt mtp bakgrunnshistorien, lav hcg ift svangerskapslengde (men fin stigning) og blødninger til og fra, men trodde virkelig ikke verden skulle være så urettferdig.

Leit at du mistet, krølle. Heftig å gå så lenge før det skjer.

Så mange? Du er fantastisk sterk som klarer dette. Jeg føler hele verden har falt i grus. Kan ikke tenke meg hvordan det må være å få en sånn beskjed for 7. gang. Håper du har gode folk rundt deg som kan støtte deg de neste dager/uker. Jeg suger til meg alt om emnet i disse dager. Alt er nytt på en ubehagelig måte...

Så mange? Du er fantastisk sterk som klarer dette. Jeg føler hele verden har falt i grus. Kan ikke tenke meg hvordan det må være å få en sånn beskjed for 7. gang. Håper du har gode folk rundt deg som kan støtte deg de neste dager/uker. Jeg suger til meg alt om emnet i disse dager. Alt er nytt på en ubehagelig måte...
Jeg føler jo hele verden faller i grus, også kommer jeg meg litt opp igjen når jeg tester positivt igjen, men får aldri bygget meg ordentlig opp føler jeg. Jeg går liksom hele tiden i minus i energi og lurer på hvordan det er meningen jeg skal klare komme meg videre. Må jo forholde meg til livet, kunne godt tenkt meg bare å krølle meg sammen og gråte og ikke forholde meg til noen et par ukers tid.
Det er blytungt, spesielt da vi hadde svangerskap uten embryo, måtte avslutte ved 10 uker og 7 uker etter aborten oppdaget rester. Da knakk jeg virkelig. Jeg føler meg absolutt ikke sterk.
de fire i mellom der, altså de fire tidligere i 2017 har vært kjemiske så da har jeg heldigvis ikke rukket alt for mye drømmerier først, men fy søren. Jeg hadde aldri trodd det gikk an å være så uheldig.

Jeg føler jo hele verden faller i grus, også kommer jeg meg litt opp igjen når jeg tester positivt igjen, men får aldri bygget meg ordentlig opp føler jeg. Jeg går liksom hele tiden i minus i energi og lurer på hvordan det er meningen jeg skal klare komme meg videre. Må jo forholde meg til livet, kunne godt tenkt meg bare å krølle meg sammen og gråte og ikke forholde meg til noen et par ukers tid.
Det er blytungt, spesielt da vi hadde svangerskap uten embryo, måtte avslutte ved 10 uker og 7 uker etter aborten oppdaget rester. Da knakk jeg virkelig. Jeg føler meg absolutt ikke sterk.
de fire i mellom der, altså de fire tidligere i 2017 har vært kjemiske så da har jeg heldigvis ikke rukket alt for mye drømmerier først, men fy søren. Jeg hadde aldri trodd det gikk an å være så uheldig.

Huff for en historie! Jeg har gjort akkurat det - krøllet meg sammen og gråter. Har funnet meg en øde strand hvor jeg kan sitte helt alene. Satt der 8 timer i går, og blir nok omtrent samme i dag. Lurer på når det skal lette. Hjelper mye å lese om andre som kommer seg videre, men fy flate så ille når det står på. Ønsker oss begge lykke til i neste runde.

Huff for en historie! Jeg har gjort akkurat det - krøllet meg sammen og gråter. Har funnet meg en øde strand hvor jeg kan sitte helt alene. Satt der 8 timer i går, og blir nok omtrent samme i dag. Lurer på når det skal lette. Hjelper mye å lese om andre som kommer seg videre, men fy flate så ille når det står på. Ønsker oss begge lykke til i neste runde.
Høres deilig ut med en øde strand og bare kjenne på naturkreftene.
Krøller meg sammen i sofakroken jeg, burde reist vekk så jeg hadde klart glemme hverdagen og alt som må gjøres.

Håper dere kan lykkes snart.
Jeg vet ikke hvor mye aktiv prøving jeg orker. Det er lenge siden vi sluttet glede oss over positive tester, vi bare lurer på hvor lenge det skal vare denne gangen. Akkurat nå tenker jeg jeg ikke vil tro på det igjen eller bry meg før etter positiv UL, men samtidig vet jeg at innen EL så er jeg vel litt mer optimistisk igjen.
Men jeg savner å kunne glede meg over å bli gravid.

Back
Topp