Skravletråd for oss prøvere!

Hei [emoji170]jeg er ny her inne, PP 1 for meg og jeg tenker BARE på det og at jeg kommer til og bli sykt skuffa hvis tante rød kommer, jeg har IKM på bursdagen min som er på onsdagen til uka (5.7)og mitt største bursdags ønske er at den ikke kommer og at testen er positiv, har vært på apoteket og kjøpt test i dag [emoji85] hver gravid mage jeg ser så kjenner jeg at det verker i magen min[emoji85][emoji85] huff fler som er som meg? Klem til alle [emoji259]
Hei :) tror de fleste har det sånn innimellom ;)

Hei [emoji170]jeg er ny her inne, PP 1 for meg og jeg tenker BARE på det og at jeg kommer til og bli sykt skuffa hvis tante rød kommer, jeg har IKM på bursdagen min som er på onsdagen til uka (5.7)og mitt største bursdags ønske er at den ikke kommer og at testen er positiv, har vært på apoteket og kjøpt test i dag [emoji85] hver gravid mage jeg ser så kjenner jeg at det verker i magen min[emoji85][emoji85] huff fler som er som meg? Klem til alle [emoji259]

Velkommen hit til Babyverdens forum! :) Håper du lykkes snart på jakten etter spire, og at du får årets fineste bursdagsgave med en positivt test. :D

God helg og god ferie til dere som har ferie.

Nå ligger jeg med beina høyt og gomler ananas :laughing005

Hei fine damer:) Da har jeg hatt min ferie. Den rant bort, gitt! Hadde første dag på jobb i dag, trøtt er fornavnet nå[emoji42]
Åssen går det med dere da?:)

Er det lenge til du skal teste nå? :)
Har testet mange ganger allerede men ikke noe mer enn en kanskje antydning til strek. IKM i morgen så får se hva som skjer.

Fryktelig stille her inne :p
Sikkert ferietid som gjør det ekstra stille, men kan ikke huske skravletråden er den med mest aktivitet normalt heller.

Er rimelig sikker på at jeg havner inn her igjen...

Back
Topp