Skravletråd for oss prøvere!

Takk og i like måte :)
Skulle egentlig på bursdag, men måtte dessverre trekke meg fordi jeg har så vondt i eggstokkene[emoji53]
Slapper av på sofaen med serie. Deilig å slappe litt av også, kjenner jeg.
Du da?:)
Åhhh :eek: da får du ha masse god bedring! :) Jeg skal bare slappe av jeg også :) ser frem til det!

Hei jenter! Har dere hatt ei fin helg? Hvordan går det med utfordringen for juni? Kan denne tråden brukes for å få opp antall innlegg? :D

For de av dere som ikke har fått med dere utfordringen for Juni, kan lese mer om den her. Mulig å vinne fiiiine premier! ;)

Ja, det er mulig at EL har kommet seinere. Når trodde du du skulle ha det da?
Jeg skal vel ha EL denne helga, en eller annen gang. Jeg satt Ovitrelle-sprøyta i går kveld. Jeg har kjent murringer og at det skjer noe der nede siden tirs/ons.. Men siden i går har det blitt ille.. Håper det roer seg for oss begge snart.
Ja, det skader aldri å legge inn aksjer :)

Jepp, deilig :)

Oi, noen som er sene med å svare.

Trodde jeg skulle ha det på torsdag, men hadde vel noe jeg antok å være EL-symptomer på tirsdag allerede. Så har kjørt annenhver dag forrige uke for å være "sikra" :) Vi har prøvd siden august i fjor, så vet ikke om vi kan få eller ikke. (Mammaen min har en diagnose som gjorde det vanskeligere for henne, og de vet ikke pønker har det, men de er ikke bekymra ennå) Begynner å nærme seg året slik at vi kan få sjekka ut kvalitet på både egg og spermier. Fastlege og gyn på sykehuset vet når vi begynte å prøve, så det skal ikke være noe problem tror jeg.

Sist jeg var på gyn, var tilfeldigvis dagen før EL den mnd, og da så vi på UL at det var egg som lå klart der. Han sa det så greit ut. Mulig vi bare har hatt litt uflaks så langt [emoji4]

Ble det EL eller? [emoji4]

Da er det jammen straks helg igjen! :D Kanskje flere går ut i ferie i dag? Hvilke planer har damene for helga? :)

Da er det jammen straks helg igjen! :D Kanskje flere går ut i ferie i dag? Hvilke planer har damene for helga? :)

Herlig med helg! :D Dårlig med ferie på oss, blir ikke før på sensommeren/høsten, men det er stort sett den tiden vi bruker å ha ferie/på vinteren. Deilig å være i Norge på sommerhalvåret. :)

I morgen drar mannen og jeg på landet hele dagen for å besøke et vennepar for å hjelpe til med bryllupsforberedelsene på gården deres. Blir grillings og kos, så det gleder vi oss til. På søndag er vi invitert til et vennepar på kaffebesøk, men jeg må jobbe, så mulig bare mannen drar. Får satse på at han tar med seg et stykke kake hjem til meg. :P

Håper dere andre får ei fin helg!

Herlig med helg! :D Dårlig med ferie på oss, blir ikke før på sensommeren/høsten, men det er stort sett den tiden vi bruker å ha ferie/på vinteren. Deilig å være i Norge på sommerhalvåret. :)

I morgen drar mannen og jeg på landet hele dagen for å besøke et vennepar for å hjelpe til med bryllupsforberedelsene på gården deres. Blir grillings og kos, så det gleder vi oss til. På søndag er vi invitert til et vennepar på kaffebesøk, men jeg må jobbe, så mulig bare mannen drar. Får satse på at han tar med seg et stykke kake hjem til meg. :p

God helg til deg også og kos deg masse!
Håper været er bedre enn her på nordvestlandet :) regn og overskyet.
Her er det daffehelg!
Syns mannen kan ta med seg et kakestykke hjem til deg i morgen ja ;)

Dette blir innlegg nr 20.000 :D

God helg! Her har vi ingen spesielle planer for helga. Ferien er et stykke unna, ikke før i aug/sep. Men godt å ha ferie sent, og håper vi får en fin sommer her hjemme :)

God helg! Her har vi ingen spesielle planer for helga. Ferien er et stykke unna, ikke før i aug/sep. Men godt å ha ferie sent, og håper vi får en fin sommer her hjemme :)
Deilig å kunne glede seg til ferien og ha fri når alle andre er igang igjen og.
Også blir sommeren ekstra lang da.

I morgen drar mannen og jeg på landet hele dagen for å besøke et vennepar for å hjelpe til med bryllupsforberedelsene på gården deres. Blir grillings og kos, så det gleder vi oss til. På søndag er vi invitert til et vennepar på kaffebesøk, men jeg må jobbe, så mulig bare mannen drar. Får satse på at han tar med seg et stykke kake hjem til meg. :p

Enig med MiniMe at mannen kan ta med seg kake til deg ja.

Her er vi snart klare for grilling og lørdagskos.

God sommer alle sammen!

God sommer du også :)
Takk.
Blir veldig til og fra i sommer tror jeg. Kommer ikke akkurat til å prioritere å sitte på forum, evt bare sniklese på IKM-trådene uten å logge inn.

Takk.
Blir veldig til og fra i sommer tror jeg. Kommer ikke akkurat til å prioritere å sitte på forum, evt bare sniklese på IKM-trådene uten å logge inn.
Blir godt med ferie :) Prioriter det og kos deg :) Håper på flott vær og late dager ;)

Hei jenter! Er her med ny bruker av personlige årsaker. :)
Hvordan har dagen vært?

Hei jenter! Er her med ny bruker av personlige årsaker. :)
Hvordan har dagen vært?
Hei! Her har det vært en veldig hektisk dag, dagen bare fløy av sted :p Føler jeg ikke har rukket noe, men når jeg tenker etter har jeg egentlig fått gjort en del i dag :p Hvordan har din vært? :)

Travel [emoji28] har vært hjemme med begge barna, og ikke vært helt i form. Slapp og vondt i hodet. Mannen kommer ikke hjem før kl 20.30. Akkurat idag ser jeg frem til leggetiden.. [emoji20]

Back
Topp