Skravletråd for oss prøvere!

Da er F E R I E N min i gang. Litt tidli men skitt au. Da er det Leos leikeland, vi vil vite, baluba og etc. Kun for barna. Så neste veke skal jeg legge gulv på 205 kvm. Fekk nytt gulv av Alloc pga falt av kanter på platene.

Skulle det bli noe denne mnd så er barnet produsert på hotell rommet.

Da er F E R I E N min i gang. Litt tidli men skitt au. Da er det Leos leikeland, vi vil vite, baluba og etc. Kun for barna. Så neste veke skal jeg legge gulv på 205 kvm. Fekk nytt gulv av Alloc pga falt av kanter på platene.

Skulle det bli noe denne mnd så er barnet produsert på hotell rommet.
God ferie og lykke til med alt som skal gjøres :)

Fikk et innfall: I morgen skal jeg male badet! Må ha noe å gjøre for å holde tankene unna.

Fikk et innfall: I morgen skal jeg male badet! Må ha noe å gjøre for å holde tankene unna.
Lykke til :) Greit å holde seg litt opptatt.

Håper virkelig det :)
Hvor er du i syklus nå? Her nærmer jeg meg EL.
Nærmer seg her og. Neste uke, dagen etter det som skulle vært termin....rart å tenke på. Blir nok et slags vendepunkt, da er det liksom endelig over. Blir spennende å se hvordan det går med oss denne pp!

Nærmer seg her og. Neste uke, dagen etter det som skulle vært termin....rart å tenke på. Blir nok et slags vendepunkt, da er det liksom endelig over. Blir spennende å se hvordan det går med oss denne pp!
Blir veldig spennende :)
Så trist å tenke på. Håper ny spire snart sitter godt fast hele veien hos deg ❤️ God klem ❤️

Blir veldig spennende :)
Så trist å tenke på. Håper ny spire snart sitter godt fast hele veien hos deg ❤️ God klem ❤️
Ja, det er jo det. Rart og trist. SKal bli litt godt å komme forbi den datoen også. Håper for oss alle sammen! Klem!

Hei [emoji170]jeg er ny her inne, PP 1 for meg og jeg tenker BARE på det og at jeg kommer til og bli sykt skuffa hvis tante rød kommer, jeg har IKM på bursdagen min som er på onsdagen til uka (5.7)og mitt største bursdags ønske er at den ikke kommer og at testen er positiv, har vært på apoteket og kjøpt test i dag [emoji85] hver gravid mage jeg ser så kjenner jeg at det verker i magen min[emoji85][emoji85] huff fler som er som meg? Klem til alle [emoji259]

Back
Topp