Skravletråd for oss prøvere!

Hva gjør du på i dag, og noen hyggelige planer for helga? :)
Ingenting spesielt i dag, kanskje en tur ut å slikke sola :p Var meldt regn og overskyet. Litt overskyet er det men sola kommer igjennom :) Ingen planer for helga, bare slappe av og kose oss. Du da?

Ingenting spesielt i dag, kanskje en tur ut å slikke sola :p Var meldt regn og overskyet. Litt overskyet er det men sola kommer igjennom :) Ingen planer for helga, bare slappe av og kose oss. Du da?

Har litt dødtid på formiddagen, før det braker løs på ettermiddagen. Vi skal fortsette arbeidet med hagen, skal henge 20 store skifersteinsplater for å legge som sti rundt i hagen, før vi senere på kvelden får besøk av et vennepar. Her er det fint vær, så det blir bare utekos. Ikke for det, mannen og jeg jobber utendørs i regn også vi da, men det er mye koselige når det er oppholdsvær!

I morgen drar jeg ut på "landet" på utdrikningslag til ei venninne, fra kl. 8. Skal på festival egentlig på kvelden, så får se om jeg holder ut så lenge. :P Og søndag får vi besøk av en av bestekompisene mine til middag. :)

Glad for at det bare er koselig ting på tapeten, som kan gi meg masse energi! :D

Kos dere så masse i helga, nå må jeg springe videre igjen. Snakkes plutselig!

Har litt dødtid på formiddagen, før det braker løs på ettermiddagen. Vi skal fortsette arbeidet med hagen, skal henge 20 store skifersteinsplater for å legge som sti rundt i hagen, før vi senere på kvelden får besøk av et vennepar. Her er det fint vær, så det blir bare utekos. Ikke for det, mannen og jeg jobber utendørs i regn også vi da, men det er mye koselige når det er oppholdsvær!

I morgen drar jeg ut på "landet" på utdrikningslag til ei venninne, fra kl. 8. Skal på festival egentlig på kvelden, så får se om jeg holder ut så lenge. :p Og søndag får vi besøk av en av bestekompisene mine til middag. :)

Glad for at det bare er koselig ting på tapeten, som kan gi meg masse energi! :D

Kos dere så masse i helga, nå må jeg springe videre igjen. Snakkes plutselig!
Høres ut som en koselig helg det der da :) Og godt med opphold, gjør jobbinga mye bedre :)
Kos dere masse!

Jeg drakk funsaft blandet med kullsyrevann (kjempefriskt og godt!) og kysset sambo. Spurte han: "smakte det godt?"
Så svarer han: "Det smakte bacon"

Sambo ass[emoji849]

Jeg drakk funsaft blandet med kullsyrevann (kjempefriskt og godt!) og kysset sambo. Spurte han: "smakte det godt?"
Så svarer han: "Det smakte bacon"

Sambo ass[emoji849]
:wideyed::D

Etter mange dager med nydelig sol, varme og deilige sommerdager, regner det igjen i Trøndelag. Men heldigvis har jeg regnklær. ;)

Håper dere får ei fin helg!

Jeg har vært på trening :D og nå kjenner jeg at vi må få luftet ungene litt i gråværet før alle går på veggen. I morgen er det heldags fotballcup for mellomste, håper værgudene er greie da!

Koselig! Håper du har en fin dag :) noen planer for kvelden?
Takk og i like måte :)
Skulle egentlig på bursdag, men måtte dessverre trekke meg fordi jeg har så vondt i eggstokkene[emoji53]
Slapper av på sofaen med serie. Deilig å slappe litt av også, kjenner jeg.
Du da?:)

Takk og i like måte :)
Skulle egentlig på bursdag, men måtte dessverre trekke meg fordi jeg har så vondt i eggstokkene[emoji53]
Slapper av på sofaen med serie. Deilig å slappe litt av også, kjenner jeg.
Du da?:)

Hadde helt vilt vondt i eggstokkene selv i går kveld. Lurer på om EL kom litt senere enn jeg trodde. Skal uansett prøve i dag. Kan ikke skade.

Deilig å bare ta livet helt med ro ja

Hadde helt vilt vondt i eggstokkene selv i går kveld. Lurer på om EL kom litt senere enn jeg trodde. Skal uansett prøve i dag. Kan ikke skade.

Deilig å bare ta livet helt med ro ja

Ja, det er mulig at EL har kommet seinere. Når trodde du du skulle ha det da?
Jeg skal vel ha EL denne helga, en eller annen gang. Jeg satt Ovitrelle-sprøyta i går kveld. Jeg har kjent murringer og at det skjer noe der nede siden tirs/ons.. Men siden i går har det blitt ille.. Håper det roer seg for oss begge snart.
Ja, det skader aldri å legge inn aksjer :)

Jepp, deilig :)

Back
Topp