Skravletråd for oss prøvere!

Takk for svar. Får bare vente i spenning og se:) Har egentlig ikke noe trua siden tester til nå har vært blenda, men blir jo usikker nå som tr er sen.. Topp at du tok deg tid til å svare uansett:)

Blir spennende å se i de neste dagene. :D Krysser det som krysses kan for positiv test!

Blir spennende å se i de neste dagene. :D Krysser det som krysses kan for positiv test!

Takk søte du! Vet som andre skriver at kroppen ikke er noen maskin, og at syklusen kan variere, men min er virkelig "irriterende" punktlig. Har kjøpt en cb early nå som er sensitiv på 10, kun tatt de som har på 25 til nå.. Vurderer å ta den..skal, skal ikke?[emoji85]

Takk søte du! Vet som andre skriver at kroppen ikke er noen maskin, og at syklusen kan variere, men min er virkelig "irriterende" punktlig. Har kjøpt en cb early nå som er sensitiv på 10, kun tatt de som har på 25 til nå.. Vurderer å ta den..skal, skal ikke?[emoji85]

D.O.I.T.!!! Venter i spenning her i mens. ;) Ikke la meg vente for lenge da. :hilarious:

D.O.I.T.!!! Venter i spenning her i mens. ;) Ikke la meg vente for lenge da. :hilarious:

d1f76a5eedc59108085879404ad0e420.jpg

Hvis jeg legger SKIKKELIG godvilje til så kan jeg skimte en skyggestrek, men hadde jeg hatt spire burde den jo vært sterkere selv på morgenurin..jaja, neste gang da:)

Hvis jeg legger SKIKKELIG godvilje til så kan jeg skimte en skyggestrek, men hadde jeg hatt spire burde den jo vært sterkere selv på morgenurin..jaja, neste gang da:)

Jeg ser faktisk strek, Luro! Og jeg eier ikke streksyn. :) Mulig den burde ha vært sterkere, men da får vi bare vente i spenning og se. :D

Kroppen gir deg en liten headsup for det som skal skje senere ila. denne PP´n. ;)
Men jeg trenger ikke det nå som jeg vet jeg kommer til å være slik i 40 uker [emoji14] trenger energien til andre ting...haha

Alt bra med deg? :)

Men jeg trenger ikke det nå som jeg vet jeg kommer til å være slik i 40 uker [emoji14] trenger energien til andre ting...haha

Alt bra med deg? :)

Hehe, kanskje du unnslipper i 40 uker, med bare en liten teaser nå? :P

Alt er godt her, bare tiden som ikke strekker til med alt man skal/bør/har lyst til å gjøre. :)
Håper alt er bra med deg også, tenker på deg og håper dere klaffer denne PP´n! Du er hvertfall jammen godt forberedt med oversikt over syklus og det som er. Så håper jeg bare hodet og hjertet er med også. :Heartred

Jeg ser faktisk strek, Luro! Og jeg eier ikke streksyn. :) Mulig den burde ha vært sterkere, men da får vi bare vente i spenning og se. :D

Helt vilt hvis det er det[emoji85]vet ikke hva jeg skal tro nå.. Synes jeg ser noe når jeg redigerer, skal se om jeg får lagt ut et til. Og urinen jeg tok på nå var nesten blank..

Hehe, kanskje du unnslipper i 40 uker, med bare en liten teaser nå? [emoji14]

Alt er godt her, bare tiden som ikke strekker til med alt man skal/bør/har lyst til å gjøre. :)
Håper alt er bra med deg også, tenker på deg og håper dere klaffer denne PP´n! Du er hvertfall jammen godt forberedt med oversikt over syklus og det som er. Så håper jeg bare hodet og hjertet er med også. [emoji813]red

Er jo lov å håpe :D var litt bedre i svangerskap 2 enn det første, så kanskje det forsvinner helt i tredje? ;)

Godt å høre :)
Ikke alltid lett å få tida til å strekke til overalt :/
Krysser fingrene. Om det ikke klaffer nå, så er det bare et par uker med jobb før det er ferie i 3 uker da. Og mot slutten av den siste ferieuka skal jeg få 2 streker :D hehe

Føler meg klar nå ihvertfall, men kommer nok noen ekstra bekymringer når det har klaffet og når det nærmer seg termin osv. Men så lenge jeg er forberedt på at det kommer til å skje så skal det nok gå greit. Heller bruke jordmor og helsesøster her litt ekstra om nødvendig :)

Kan se noe så innmari spent på neste.

Vært stille med skravling i uka som var? :)

Endelig snart helg igjen! Åh, som jeg gleder meg - vært etterlengtet denne helga. :D

Håper alle får ei super helg! Er mange som har noen hyggelige planer for pinsehelga? Her hadde vi tenkt å jobbe videre i hagen, selv om det er meldt regn. Det eneste kjipe er at vi skulle tenne et stort pinsebål, men det utgår ser det ut til...

Kos dere! :D

Vært stille med skravling i uka som var? :)

Endelig snart helg igjen! Åh, som jeg gleder meg - vært etterlengtet denne helga. :D

Håper alle får ei super helg! Er mange som har noen hyggelige planer for pinsehelga? Her hadde vi tenkt å jobbe videre i hagen, selv om det er meldt regn. Det eneste kjipe er at vi skulle tenne et stort pinsebål, men det utgår ser det ut til...

Kos dere! :D

God helg til deg også, har ikke så alt for store planer. Være hjemme og slappe av, er meld stygt vær så får heller lage litt kos å hygge inne :)

Kult, e det utstilling av bilen eller hva går motorfestivalen ut på ?:)

Det er en diger utstilling med alt fra trailere, amcar, gatebiler, rånebiler og nybiler. I tillegg er der autoslalom mener jeg. Og mye liv generelt i hele sentrum [emoji3]
Vår amcar ble dessverre ikke klar til å stilles ut, så får ta me den neste år [emoji846]

Det er en diger utstilling med alt fra trailere, amcar, gatebiler, rånebiler og nybiler. I tillegg er der autoslalom mener jeg. Og mye liv generelt i hele sentrum [emoji3]
Vår amcar ble dessverre ikke klar til å stilles ut, så får ta me den neste år [emoji846]

Så spennede, hørtes veldig kjekt ut. VI er også en bil glad familie :D Min far har kjørt bilcross og rallycross i mange år, nå er det min bror som har overtatt stafett pinnen ;) Kos dere masse ;)

Så spennede, hørtes veldig kjekt ut. VI er også en bil glad familie :D Min far har kjørt bilcross og rallycross i mange år, nå er det min bror som har overtatt stafett pinnen ;) Kos dere masse ;)

Høres gøy ut [emoji3] her vi bor er det egentlig håpløst å drive med bilsport. Altfor langt unna "der det skjer". Viss ikke kunne jeg godt tenkt meg det. Eks drifting [emoji7]

Tusen takk [emoji3]

Har jobbet 3 dager på rad denne uka og er helt utslitt :o skal bli godt med helg [emoji14] hehe

Ingen store planer i helga, men tenkte å prøve og få grillet litt. Og en tur på stranda eller i skogen med frøkna :D

Back
Topp