Skravletråd for oss prøvere!

Hva skal dere i dag da jenter? :)
Her er det soool og varmt, så jeg har hengt ut en omgang klesvask (nr to er i maskinen) også har jeg klippet gresset :D
Litt usikker på hva jeg skal nå, men bør vel sette på noe vanning så plenen min vokser. Og kanskje prøve å få til en liten trapp i skråningen min :)
Så deiilig.

Tenkte kanskje få pumpet opp og skylt av plaskebasseng i hagen.

Jeg har sittet og jobbet med eksamensoppgaven min i dag. Ikke så fokusert, men holdt meg foran pc'en i hvert fall...
Ikke dårlig å klare det ihvertfall da. Har du ok med tid på deg?

Blir en fin aldersforskjell om det klaffer raskt da :)

Fikk selv 2 tette, 16 mnd mellom, men yngste ble bare 2 mnd gammel :( håper på å få en innen sommeren 2018 nå, så det blir maks 3 år mellom eldste og yngste ♡ Jenta vår blir 2 år i juli :D

Kan jeg spørre hva som skjedde med deres yngste, Me&Mini? Kondolerer så mye :Heartbigred

Så deiilig.

Tenkte kanskje få pumpet opp og skylt av plaskebasseng i hagen.
Hørtes deilig ut :D
Tror det er litt tidlig å ta frem bassenget her. Det er så stort :o
Men været er topp da :)

Kan jeg spørre hva som skjedde med deres yngste, Me&Mini? Kondolerer så mye [emoji813]bigred
Takk ♡
Han døde i februar pga rs-virus :(
Egentlig derfor vi ønsker å få før august 2018, for da er lille vokst seg litt stor før ny sesong. Og siden vi ikke vet hvor lang tid det tar så starter vi prøving nå, selv om det egentlig er litt tidlig med tidlig mars baby. Det mest ideelle er vel mai/juni, men ikke så lett å planlegge alt dessverre :/

Under en uke nå. Kommer i mål, men jeg sliter litt med konsentrasjonen her...
Hehe. Jo fortere du blir ferdig - jo fortere kan du drømme.

Hørtes deilig ut :D
Tror det er litt tidlig å ta frem bassenget her. Det er så stort :eek:
Men været er topp da :)
Hehe. Det var så deilig ifjor når vi hadde det oppe lenge før sommerferien. Brukte det masse da og nesten ingenting i ferien..

Har dere noen spennende planer for himmelspretten i morgen? Håper alle får en fin dag! :D

Hehe. Det var så deilig ifjor når vi hadde det oppe lenge før sommerferien. Brukte det masse da og nesten ingenting i ferien..
Om været fortsetter som nå, så blir det sikkert til at jeg setter det opp snart :D deilig å ha noe å plaske i, men det tar opp halve verandaen min [emoji14] haha

Har dere noen spennende planer for himmelspretten i morgen? Håper alle får en fin dag! :D
Blir sikkert å dra ut litt mer jord her og kanskje så litt mer gress :)
Ellers skal vi nok bare kose oss med finværet

Har løpt som en strikk på jobb i dag og er så glad det er langhelg! Planleggingsdag på fredag så mini og jeg har planer om en koselig dag. I morra blir det vasking inne så vi kan kose oss resten av helga ;)

Om været fortsetter som nå, så blir det sikkert til at jeg setter det opp snart :D deilig å ha noe å plaske i, men det tar opp halve verandaen min [emoji14] haha
Haha. Det tar jo plass i hagen her, men deilig å kjøle seg ned i, leke for ungene og så er det digg å sitte der og lese og sole seg om det blir skikkelig varmt.

Har løpt som en strikk på jobb i dag og er så glad det er langhelg! Planleggingsdag på fredag så mini og jeg har planer om en koselig dag. I morra blir det vasking inne så vi kan kose oss resten av helga ;)
Her er det også planer om å ta en skikkelig vask imorgen.
Ellers er det bare å nyte finværet..

Blir sikkert å dra ut litt mer jord her og kanskje så litt mer gress :)
Ellers skal vi nok bare kose oss med finværet
Voldsomt så du får jobba i hagen!
Imponert altså

Voldsomt så du får jobba i hagen!
Imponert altså
Får gjort desto mindre inne da [emoji14] haha
Har stått stille i hagen et par år, så virkelig på tide nå. Også jobber jeg jo bare 20% så.
Blir vel verre fra neste uke når jeg sikkert begynner å jobbe 40% og gjerne over 3 dager. Blir jo utslitt av å jobbe [emoji14]
Så nå kan jeg bli gravid å starte på svangerskapspenger igjen...haha

Får gjort desto mindre inne da [emoji14] haha
Har stått stille i hagen et par år, så virkelig på tide nå. Også jobber jeg jo bare 20% så.
Blir vel verre fra neste uke når jeg sikkert begynner å jobbe 40% og gjerne over 3 dager. Blir jo utslitt av å jobbe [emoji14]
Så nå kan jeg bli gravid å starte på svangerskapspenger igjen...haha
Haha, hagen og huset trenger det ja?
Ikke slit deg ut da. Kan være psykisk tøft å jobbe og skulle komme seg sånn. Hva slags jobb har du siden du skal på svangerskapspenger?

Haha, hagen og huset trenger det ja?
Ikke slit deg ut da. Kan være psykisk tøft å jobbe og skulle komme seg sånn. Hva slags jobb har du siden du skal på svangerskapspenger?
Tja, med tanke på lavt energinivå i svangerskapene mine så vet jeg ikke hvor mye som faktisk blir gjort da. Har vært bedre når jeg ikke har vært gravid [emoji14] hehe
Har jobbet 20% i hele mai nå, så tenker jeg øker til 40%. Og håper på å bli raskt gravid. Er langt ifra klar for 100% jobb ihvertfall, men greit å gjøre litt hjemme når jeg har mulighet og energi til det :D

Jobber som møbeltapetserer, og bruker mye spraylim, så legen har nulltoleranse under svangerskap. Helt greit for meg når sjefen er drittsekk [emoji14] leste litt ekstra på limet sist jeg var på jobb, og det er vel ikke egentlig helt innafor utenom graviditet heller :o

Hadde jo planer om å finne noe nytt før permisjonsslutt i slutten av Juli, men sånn gikk det jo dessverre ikke. Så da blir det ny plan. Klarer heldigvis å se litt fremover nå da :)

Tja, med tanke på lavt energinivå i svangerskapene mine så vet jeg ikke hvor mye som faktisk blir gjort da. Har vært bedre når jeg ikke har vært gravid [emoji14] hehe
Har jobbet 20% i hele mai nå, så tenker jeg øker til 40%. Og håper på å bli raskt gravid. Er langt ifra klar for 100% jobb ihvertfall, men greit å gjøre litt hjemme når jeg har mulighet og energi til det :D

Jobber som møbeltapetserer, og bruker mye spraylim, så legen har nulltoleranse under svangerskap. Helt greit for meg når sjefen er drittsekk [emoji14] leste litt ekstra på limet sist jeg var på jobb, og det er vel ikke egentlig helt innafor utenom graviditet heller :eek:

Hadde jo planer om å finne noe nytt før permisjonsslutt i slutten av Juli, men sånn gikk det jo dessverre ikke. Så da blir det ny plan. Klarer heldigvis å se litt fremover nå da :)
Så godt du klarer se litt fremover.
Interessant jobb da, men alltid viktig å ivareta helsa. Håper du kan finne en jobb du kan trives i med en bra sjef snart.
Og bli gravid igjen selvfølgelig.

Back
Topp