Skravletråd for oss prøvere!

Enig! Jeg lider meg gjennom dpo-land og veksler mellom å ha null tro til å ha voksende håp..Ikke enkelt [emoji85]
Skal ikke være enkelt nei. Er 14 dpo og ikke startet prøvinga enda, men går treeegt allikevel [emoji14] haha
Venter bare på at tr skal komme så vi kan starte prøvinga

Det går så tregt frem til dpo-land...

Takk. En del uavklarte ting, vet det blir bedre når det avklares den ene eller andre veien.
Godt å vite at det blir bedre da.
Hvordan går det med deg ellers? Har dere bestemt dere for å prøve igjen? ♡

Godt å vite at det blir bedre da.
Hvordan går det med deg ellers? Har dere bestemt dere for å prøve igjen? ♡
Det går sånn passe. Håper og tror det blir bedre når alt det uavklarte får en løsning :) er litt i tenkeboksen mtp prøvinga, men har jo lyst. Bare mange ting som ligger litt i veien, eller mange ting å tenke på. Skrevet litt inne på skjult om det.

Det går sånn passe. Håper og tror det blir bedre når alt det uavklarte får en løsning :) er litt i tenkeboksen mtp prøvinga, men har jo lyst. Bare mange ting som ligger litt i veien, eller mange ting å tenke på. Skrevet litt inne på skjult om det.

Skjønner godt hva du mener. Har litt problemer med å komme inn på skjult for tida, men skal lese litt neste gang den dukker opp :)

Er litt usikker selv egentlig, men pga jobb osv og så har vi bestemt oss for å starte nå. Termin vil bli 1. Mars, så egentlig litt tidlig syns jeg, men mange ting som veier for å starte allikevel. Så får man krysse fingrene for at vi har fått vår dose med uflaks.

Skjønner godt hva du mener. Har litt problemer med å komme inn på skjult for tida, men skal lese litt neste gang den dukker opp :)

Er litt usikker selv egentlig, men pga jobb osv og så har vi bestemt oss for å starte nå. Termin vil bli 1. Mars, så egentlig litt tidlig syns jeg, men mange ting som veier for å starte allikevel. Så får man krysse fingrene for at vi har fått vår dose med uflaks.
Rota visst litt nå, er på vi som har mista sitt skjulte :) litt koko i hodet her. Så spennende med prøvestart! Krysser fingrene for at det går bra for dere denne gangen.

Rota visst litt nå, er på vi som har mista sitt skjulte :) litt koko i hodet her. Så spennende med prøvestart! Krysser fingrene for at det går bra for dere denne gangen.
Tenkte vel egentlig det var det den du mente ja. Alle de skjulte gruppene forsvinner for meg stadig vekk for tida.

Blir spennende, men litt skummelt og. Man må jo bare håpe på det beste, men blir nok litt nervøs av meg.

Endelig er tr over, nå er det bare å vente på el og håpe på at mannen er hjemme da! Blir halvveis gressenke i løpet av juni ettersom mannen har fått jobb i en annen by. Men det kan jo gå fint (plutselig optimist, er egentlig litt stressa, haha)

Endelig er tr over, nå er det bare å vente på el og håpe på at mannen er hjemme da! Blir halvveis gressenke i løpet av juni ettersom mannen har fått jobb i en annen by. Men det kan jo gå fint (plutselig optimist, er egentlig litt stressa, haha)
Krysser fingrene for at han er hjemme rundt EL da :D
Har dere flere barn? :)

Ja, håper det! :) Vi har ei jente fra før på snart 11 mnd. :)
Blir en fin aldersforskjell om det klaffer raskt da :)

Fikk selv 2 tette, 16 mnd mellom, men yngste ble bare 2 mnd gammel :( håper på å få en innen sommeren 2018 nå, så det blir maks 3 år mellom eldste og yngste ♡ Jenta vår blir 2 år i juli :D

Hva skal dere i dag da jenter? :)
Her er det soool og varmt, så jeg har hengt ut en omgang klesvask (nr to er i maskinen) også har jeg klippet gresset :D
Litt usikker på hva jeg skal nå, men bør vel sette på noe vanning så plenen min vokser. Og kanskje prøve å få til en liten trapp i skråningen min :)

Jeg har sittet og jobbet med eksamensoppgaven min i dag. Ikke så fokusert, men holdt meg foran pc'en i hvert fall...

Det gjør det virkelig[emoji85] og med EL på CD 24ca så tar det jo en hel evighet[emoji21]
Haha. Jeg har hatt EL mellom dag 15 og 20 disse månedene så ligger ikke langt foran deg.

Back
Topp