Skravletråd for oss prøvere!

Tenkte jeg bare skulle informere om at vi skal ha enda ett nettmøte med Komplett Apotek, torsdag 11 mai kl 13-15 :) Spørsmål du måtte lure på kan du legge inn HER allerede nå :)

Lite liv i denne tråden?

Stikker nesa innom for å ønske dere alle ei riktig god helg! :D

God helg [emoji4]

Dytter denne opp jeg-hva er helgeplanene deres? Her skal jeg på jentetur (dagstur) i morra og ellers bare kose meg med den lille familien min.

I morgen har yngste sønnen vår bursdag[emoji4] blir 7 år:) han har veldig lyst til å dra på eventyr fabrikken så da gjør vi det[emoji4] også skal vi besøke min mormor på søndag[emoji4]

Dytter denne opp jeg-hva er helgeplanene deres? Her skal jeg på jentetur (dagstur) i morra og ellers bare kose meg med den lille familien min.
Kos deg på jentetur og med familien :) Her skal jeg treffe noen tantebarn i helga, det blir koselig :)

I morgen har yngste sønnen vår bursdag[emoji4] blir 7 år:) han har veldig lyst til å dra på eventyr fabrikken så da gjør vi det[emoji4] også skal vi besøke min mormor på søndag[emoji4]
Gratulerer med yngstemann i morgen! Barna i barnehagen snakker nesten ikke om annet enn eventyrfabrikken. Stas for de små og bråkete for de store [emoji28] har jeg hørt.. god tur!

Gratulerer med 7-åringen i går, håper det var en fin bursdagsfeiring og at bursdagsbarnet selv var storfornøyd! :)

Hva er Eventyrfabrikken?

Hva fikk du gjort i hagen? Hilsen hun som elsker hagearbeid! ;)
3abe2eecdc2fcf5a48851ed8adf26e0a.jpg

Kjøpte disse :)
3/4 agurker har kveld, så jeg kjøpte en sort som virka enklere å dyrke :)

Men det står at man skal styre veksten ved å styre stengelen en mot venstre og en mot høyre. Betyr at det at de skal snurres?

Eller kan det gå an å ha de I hver sin potte og?

Gratulerer med 7-åringen i går, håper det var en fin bursdagsfeiring og at bursdagsbarnet selv var storfornøyd! :)

Hva er Eventyrfabrikken?
Tusen takk:) Ja, han var storfornøyd:) Det er ett lekeland:) samme type som leos lekeland osv. Men er ikke så mange av de her enda. De har en i Sarpsborg og en i Skien i alle fall. Også kommer det en til Vestby etterhvert.

3abe2eecdc2fcf5a48851ed8adf26e0a.jpg

Kjøpte disse :)
3/4 agurker har kveld, så jeg kjøpte en sort som virka enklere å dyrke :)

Men det står at man skal styre veksten ved å styre stengelen en mot venstre og en mot høyre. Betyr at det at de skal snurres?

Eller kan det gå an å ha de I hver sin potte og?

Åh, cosmos sår jeg også hvert år. MÅ bare ha det, gode minner fra barndommen om bl.a. mormor. :)

Har du sådd og fått til brudeslør før? Tror ikke det tåler mitt klima, hvilket er synd, for det er jo så søtt. Men ringblomster har jeg, fine og gode i salater!

Agurk har jeg ikke prøvd hjemme, blir for kaldt så lenge vi ikke ha fått på plass drivhuset, men i parsellhagen har vi hatt det. Denne blir litt "slyngete, som sukkererter/blomstererter o.l. og trenger noe støtte for å klatre. Får ikke til å forklare, så legger ved et bilde som forhåpentligvis er mer forklarende. ;)

Odla gurka_BS1.jpg

Helt supert! Vitamininnsprøytning :) supertrøtt i dag dog ;) håper helga har vært fin?

Åh, hørtes refreshing ut! Det tar på å reise, så selv om du er sliten i dag, så kjenner du vel de positive virkningen f.o.m. i morgen, hvor godt det gjorde for kropp og sinn. :D

Helga har vært hektisk, men helt super her. :)

Back
Topp