M
Moderator Amalie
Guest
Da er det klart for avstemning på fotokonkurransen. Gå inn å stem
http://forum.babyverden.no/threads/fotokonkurranse-avstemning-8-10-mai.1882822/
Har stemt! Lykke til.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det klart for avstemning på fotokonkurransen. Gå inn å stem
http://forum.babyverden.no/threads/fotokonkurranse-avstemning-8-10-mai.1882822/
God helg!Lite liv i denne tråden?
Stikker nesa innom for å ønske dere alle ei riktig god helg!
Så godt daDytter denne opp jeg-hva er helgeplanene deres? Her skal jeg på jentetur (dagstur) i morra og ellers bare kose meg med den lille familien min.
Kos deg på jentetur og med familien Her skal jeg treffe noen tantebarn i helga, det blir koseligDytter denne opp jeg-hva er helgeplanene deres? Her skal jeg på jentetur (dagstur) i morra og ellers bare kose meg med den lille familien min.
Gratulerer med yngstemann i morgen! Barna i barnehagen snakker nesten ikke om annet enn eventyrfabrikken. Stas for de små og bråkete for de store [emoji28] har jeg hørt.. god tur!I morgen har yngste sønnen vår bursdag[emoji4] blir 7 år han har veldig lyst til å dra på eventyr fabrikken så da gjør vi det[emoji4] også skal vi besøke min mormor på søndag[emoji4]
Blir begrenset med liv når det i tillegg blir laget ny skravletråd hver dag....Lite liv i denne tråden?
Stikker nesa innom for å ønske dere alle ei riktig god helg!
Dytter denne opp jeg-hva er helgeplanene deres? Her skal jeg på jentetur (dagstur) i morra og ellers bare kose meg med den lille familien min.
Så godt da
Jeg skal bare slappe av, kanskje stelle litt i hagen
Er spådd bedre vær i morgen så
I morgen har yngste sønnen vår bursdag[emoji4] blir 7 år han har veldig lyst til å dra på eventyr fabrikken så da gjør vi det[emoji4] også skal vi besøke min mormor på søndag[emoji4]
Hva fikk du gjort i hagen? Hilsen hun som elsker hagearbeid!
Tusen takk Ja, han var storfornøyd Det er ett lekeland samme type som leos lekeland osv. Men er ikke så mange av de her enda. De har en i Sarpsborg og en i Skien i alle fall. Også kommer det en til Vestby etterhvert.Gratulerer med 7-åringen i går, håper det var en fin bursdagsfeiring og at bursdagsbarnet selv var storfornøyd!
Hva er Eventyrfabrikken?
Kjøpte disse
3/4 agurker har kveld, så jeg kjøpte en sort som virka enklere å dyrke
Men det står at man skal styre veksten ved å styre stengelen en mot venstre og en mot høyre. Betyr at det at de skal snurres?
Eller kan det gå an å ha de I hver sin potte og?
Helt supert! Vitamininnsprøytning supertrøtt i dag dog håper helga har vært fin?Håper du hadde det fint på turen over til Danamrk og at du koste deg masse!
Helt supert! Vitamininnsprøytning supertrøtt i dag dog håper helga har vært fin?