Skravletråd for oss prøvere!

Hva kjøpte du? :D

I morgen skal det åpne en ny plantasjen i byen, tenkte å ta en tur, for det er litt tilbud på både det ene og det andre. Kjenner jeg meg selv rett, så går jeg ikke tomhendt ut derfra. [emoji14] Allerede sett meg ut noen lobelia ++ :hilarious:
Et par potter (halv pris på Europris) noen solcellelys og to hagehortensia :D
Og 8 sekker jord fra Maxbo. De har tilbud ut uka, 8 stk á 50 liter for 199,- [emoji122]

Også kjøpte jeg noe lakrisrot-te da jeg var i Sverige for å kjøpe lettøl [emoji14]
Fant ikke Salvie-te, men lakrisrot skal fungere litt på samme måte ettersom jeg har forstått. Og jeg elsker lakris [emoji14] haha

Og jeg som ikke skulle drikke te [emoji13] jaja, kanskje jeg kan få lurt inn en ekstra pp om det fungerer og EL kommer tidligere ;) fortsatt ikke vært her enda, og ingen positive tester, så får se iløpet av helga om den gidder [emoji14]

Så gøy med ny plantasjen da :D

Et par potter (halv pris på Europris) noen solcellelys og to hagehortensia :D
Og 8 sekker jord fra Maxbo. De har tilbud ut uka, 8 stk á 50 liter for 199,- [emoji122]

Også kjøpte jeg noe lakrisrot-te da jeg var i Sverige for å kjøpe lettøl [emoji14]
Fant ikke Salvie-te, men lakrisrot skal fungere litt på samme måte ettersom jeg har forstått. Og jeg elsker lakris [emoji14] haha

Og jeg som ikke skulle drikke te [emoji13] jaja, kanskje jeg kan få lurt inn en ekstra pp om det fungerer og EL kommer tidligere ;) fortsatt ikke vært her enda, og ingen positive tester, så får se iløpet av helga om den gidder [emoji14]

Så gøy med ny plantasjen da :D

Bor du så nære grensen av du bare tok deg en liten svipptur over? :D

Får håpe teen fungerer! ;) Jeg hadde hverken klart å drikke oregano eller lakris. :wtf:

Bor du så nære grensen av du bare tok deg en liten svipptur over? :D

Får håpe teen fungerer! ;) Jeg hadde hverken klart å drikke oregano eller lakris. :wtf:

Ja, tar meg ca 30 min å kjøre da, men da får jeg lufta tankene litt :D
Høres bedre ut med lakris enn oregano å drikke. Blir spennende å se [emoji14]

God helg alle sammen!

Tenkte på dere alle da jeg kom over denne i dag. Unnslipper ikke BV selv når man er avlogget og lever i RL. :hilarious:

ZrR8+DyGTs2dLMkD6o3oaw_thumb_81af.jpg

Må jo være noe te for DPO-land også vel? :hilarious: Men hurra for DPO-land og overstått EL! :D
Takk :) Jo vanlig te, men ikke noe mer spesial-te i denne omgang.

Takk :) Jo vanlig te, men ikke noe mer spesial-te i denne omgang.

Som i at det ikke finnes te for DPO-land osm styrker livmor/øker progesteron osv., eller at du synes det er nok med den teen du har drukket i forkant? :P

Når blir du å teste? Venter du helt til IKM, eller? Blir spennende altså! :D

Som i at det ikke finnes te for DPO-land osm styrker livmor/øker progesteron osv., eller at du synes det er nok med den teen du har drukket i forkant? :p

Når blir du å teste? Venter du helt til IKM, eller? Blir spennende altså! :D
Har ikke kommet over noen som skal hjelpe etter EL enda. De teene jeg drakk nå skal ikke drikkes av gravide så holder meg fint unna det nå :) Liker godt te ellers, så blir vel en og annen kopp kanskje :D

Tester som jeg gjør ellers, 10dpo så det blir vel ca mandag 15.mai :) Blir spennende :)

Har ikke kommet over noen som skal hjelpe etter EL enda. De teene jeg drakk nå skal ikke drikkes av gravide så holder meg fint unna det nå :) Liker godt te ellers, så blir vel en og annen kopp kanskje :D

Tester som jeg gjør ellers, 10dpo så det blir vel ca mandag 15.mai :) Blir spennende :)

10 dager til! :excited001

Vil bare minne på at i dag er siste frist til å komme med bidrag til fotokonkurransen :)

Gratulerer med frigjøringsdagen i dag, 8. Mai! :) Jeg er veldig glad og takknemlig (som den historiske nerden jeg er) for det som skjedde denne dagen, særlig når jeg tenker på mine besteforeldres ståsted og de andre som opplevde krigen...

Måtte vi aldri oppleve krig i Norge igjen. :Heartred

Back
Topp