Skravletråd for oss prøvere!

Ikke særlig te-menneske her heller. Men burde kanskje ha testet ut noe for å prøve å få eggløsning tidligere da...kommer sikkert til å bli utålmodig i ventingen på den :pvet ikke hva det er da.

Håper virkelig du ender på barsel innen et år nå ♡

Er det en te som er for tidligere EL? Den burde jeg jo ha drukket, i håp om å i det hele tatt få EL i denne syklusen. :P

Takk i like måte, Me&mini - det håper jeg inderlig for deg også. :Heartred

Er det en te som er for tidligere EL? Den burde jeg jo ha drukket, i håp om å i det hele tatt få EL i denne syklusen. :p

Takk i like måte, Me&mini - det håper jeg inderlig for deg også. :Heartred
Den salvie teen har noen her inne brukt og fått tidligere EL og blitt gravid :)

Blir du å føde på St. Olavs? :eek: Altså, ingen andre fødestuer som er nærmere?
Jo da har jo et her i byen, men vet jo ikke om de vil ta i mot meg med mine sykdommer. Må kanskje ha spesialister på sykehuset, og det er ikke sikkert de har det her. Lenge til enda ;)

Er det en te som er for tidligere EL? Den burde jeg jo ha drukket, i håp om å i det hele tatt få EL i denne syklusen. [emoji14]

Takk i like måte, Me&mini - det håper jeg inderlig for deg også. [emoji813]red

Vet ikke om det finnes te for det, eller noe annet. Men et eller annet burde jeg ha. Kvalifiserer nok ikke for noen legemidler for å få det [emoji14]

Takk :)
Om du ikke får en spire nå før jeg starter håper jeg vi havner i samme termingruppe ♡

Vet ikke om det finnes te for det, eller noe annet. Men et eller annet burde jeg ha. Kvalifiserer nok ikke for noen legemidler for å få det [emoji14]

Takk :)
Om du ikke får en spire nå før jeg starter håper jeg vi havner i samme termingruppe ♡

Åh, jaaaa - for det hadde vært veldig kos da. :Heartred

Åh, solskinnshistorier er alltid bra! Hørtes jo supernice ut, hvem var det?

Jo da har jo et her i byen, men vet jo ikke om de vil ta i mot meg med mine sykdommer. Må kanskje ha spesialister på sykehuset, og det er ikke sikkert de har det her. Lenge til enda ;)

Ikke lengre enn 8 mnd kanskje? ;) Men det hadde vært helt supert om vi havnet på barselen sammen. :Heartred

Last edited:
Hm...kanskje jeg burde teste ut det da. Kan jo hende jeg syns det er godt og :)

Hm...kanskje jeg burde teste ut det da. Kan jo hende jeg syns det er godt og :)
Den har litt spesiell smak, for det er jo et krydder :) tips er ikke bruk så mye om gangen. Jeg bruker også suketter og melk oppi, så blir ikke smaken så sterk :) Men prøv deg frem :)

Den har litt spesiell smak, for det er jo et krydder :) tips er ikke bruk så mye om gangen. Jeg bruker også suketter og melk oppi, så blir ikke smaken så sterk :) Men prøv deg frem :)
Hvor får man kjøpt det? :)

Jeg kjøpte på helsekosten. Man trenger sånn tesil siden det er i løsvekt.
Det har jeg faktisk. Samboer kjøpte en med en søt liten pingvin på til meg siden jeg skulle prøve å drikke mer te istedenfor kaffe da jeg var gravid med frøkna :) kalte henne for "lille pingvin" når hun lå i magen ♡

Det har jeg faktisk. Samboer kjøpte en med en søt liten pingvin på til meg siden jeg skulle prøve å drikke mer te istedenfor kaffe da jeg var gravid med frøkna :) kalte henne for "lille pingvin" når hun lå i magen ♡
Så koselig ❤

Aww, så søtt! Vis bilde da! Må vise min etterpå, har ei and tror jeg. :)

Aww, så søtt! Vis bilde da! Må vise min etterpå, har ei and tror jeg. :)
Skal se om jeg finner den etterpå :)
Nå skal jeg ut å klippe gress [emoji14]

Har dere noen bekymring da, damer?

I det siste har jeg nok tenkt overdrevent mye på om jeg i det heletatt kan bli gravid.. føler det er så mye som ikke stemmer hos meg. Først hadde jeg veldig kort lf på ca 10 dager, får ikke positive eltester, så kom exuen og nå har jeg bare en eggleder og har nesten ikke elslim.
Tenker også på om det kan være jeg har tett eggleder på andre siden også, eller om jeg får exu på den siden i tillegg så har jeg brått ingen eggledere :s

Tok med posten din hit jeg, håper det er greit. Ville ikke at jeg skulle skrive og spamme en hel masse i den andre fine tråden du har laget. :p

Jeg forstår tankene dine og at det kanskje kan vekke bekymring, og selv om det er lettere sagt enn gjort, særlig for meg ovenfor deg, så tror jeg ikke du skal bli bekymret. At du blir gravid og får barn en dag, er jeg ikke i tvil om i det hele tatt. Om det i verste fall ikke blir på naturligvis, ja - så har du i så fall IVF. Drømmen din om å bli mor kommer til å gå i oppfyllelse! :Heartred

Jeg er bekymra for at det bare aldri skal bli noe vellykka svangerskap, og at jeg kommer til å miste igjen.

Tok med posten din også hit jeg, håper det er greit. Ville som sagt ikke at jeg skulle skrive og spamme en hel masse i den andre fine tråden. :P

Jeg signerer bekymringen din, vi deler vel den vi som har vært igjennom dette selv noen runder tidligere. MEN - vi må bare holde drømmene våre i live og leve i håpet! Vi må bare komme oss i mål en dag, aldri så lang veien blir. For en ting er sikkert, det blir ingenting av å gi opp... Så jo - vi skal bli mødre en dag vi også! :Heartred

Tok med posten din også hit jeg, håper det er greit. Ville som sagt ikke at jeg skulle skrive og spamme en hel masse i den andre fine tråden. :p

Jeg signerer bekymringen din, vi deler vel den vi som har vært igjennom dette selv noen runder tidligere. MEN - vi må bare holde drømmene våre i live og leve i håpet! Vi må bare komme oss i mål en dag, aldri så lang veien blir. For en ting er sikkert, det blir ingenting av å gi opp... Så jo - vi skal bli mødre en dag vi også! :Heartred

Ja, vi må rett og slett klare å holde motet oppe selv når det er vanskelig ❤️ Det skal bli vår tur til slutt ❤️

Back
Topp