Skravletråd for oss prøvere!

God helg til deg også, har ikke så alt for store planer. Være hjemme og slappe av, er meld stygt vær så får heller lage litt kos å hygge inne :)

Godt det også å kose seg innendørs, vi får da tidsnok mer enn nok tid å bruke ute fremover. :)
Nyt helga maks!

Har jobbet 3 dager på rad denne uka og er helt utslitt :eek: skal bli godt med helg [emoji14] hehe

Ingen store planer i helga, men tenkte å prøve og få grillet litt. Og en tur på stranda eller i skogen med frøkna :D

Da blir det ekstra deilig med helg! :) Er det meldt finvær hos deg, siden dere skal grille, eller griller dere uansett vær? :)

Kos dere og god tur!

Da blir det ekstra deilig med helg! :) Er det meldt finvær hos deg, siden dere skal grille, eller griller dere uansett vær? :)

Kos dere og god tur!

Skal bli veldig deilig nå ja. Ikke vant til dette [emoji14] hehe
Ikke meldt veldig bra, men har ikke grillet i år fordi vi måtte få ferdig hagen, så nå må vi grille uansett :D får bare håpe det ikke høljer ned ;)

Her er det regnvær og jeg jobber så blir nok skikkelig lat helg. Til gjengjeld er det superstress på jobb så synes jeg har fortjent å gjøre ingenting når jeg er hjemme..

Her er det regnvær og jeg jobber så blir nok skikkelig lat helg. Til gjengjeld er det superstress på jobb så synes jeg har fortjent å gjøre ingenting når jeg er hjemme..
Fortjener å slappe av litt hjemme da :D
Her har jeg fått ryddet soverommet til frøkna og vasket badet litt i dag.
Frøkna har vært på besøk hos tanta si med pappaen sin:)

Fortjener å slappe av litt hjemme da :D
Her har jeg fått ryddet soverommet til frøkna og vasket badet litt i dag.
Frøkna har vært på besøk hos tanta si med pappaen sin:)
Så flink du har vært!
Her er sambo i butikken og jeg bare sløver.

Så flink du har vært!
Her er sambo i butikken og jeg bare sløver.

Hørtes herlig ut,her har vi vært ute hele dagen. Mannen er i bursdag og knøtten sover. Nå er det beina på bordet og vente en time ish før jeg skal teste El :P Så ska jeg kose meg med nachochips, avokadodip og salsa og et stort glass grapefruktjuice. hehe Going wild on a Saturday. Ser tv 3 sender filmer hele kvelden så blir nok der, og her inne. Deilig å være alene hjemme også men jeg kjeder meg så fort.

Hørtes herlig ut,her har vi vært ute hele dagen. Mannen er i bursdag og knøtten sover. Nå er det beina på bordet og vente en time ish før jeg skal teste El :p Så ska jeg kose meg med nachochips, avokadodip og salsa og et stort glass grapefruktjuice. hehe Going wild on a Saturday. Ser tv 3 sender filmer hele kvelden så blir nok der, og her inne. Deilig å være alene hjemme også men jeg kjeder meg så fort.
Deilig å være inne og slappe av da. Bare ro og kos på sofaen kan være veldig godt.

Så typisk når jeg endelig fikk tid til overs for å være her inne, så er det ingen andre her! :hilarious:

Jaja, god helg da jenter! :)

Back
Topp