Skravletråd for oss prøvere!

Jeg har det den andre veien, jeg blir kvalm når jeg det mannen min spis fisk. For han spiser skinnet og eventuelt gode [emoji46]

Skinnet og hodet??! Nei Fydda, da hadde nok jeg blitt litt kvalm også[emoji85] Det klarer ikke jeg heller... Blir heller ikke så glad om jeg før bein i fisken. Så jeg passer på å renske ekstremt godt før jeg skal spise[emoji28]

Skinnet og hodet??! Nei Fydda, da hadde nok jeg blitt litt kvalm også[emoji85] Det klarer ikke jeg heller... Blir heller ikke så glad om jeg før bein i fisken. Så jeg passer på å renske ekstremt godt før jeg skal spise[emoji28]
Helt enig.. må renses alt [emoji4]

Jeg passer også på å renske godt, ekkelt å få bein :p

Vært på jobb i dag, og på kafé med noen venninner etterpå-stuptrøtt nå, ettersom mini våkna i natt og var inne hos oss en stund...sovna kl 3. Heldigvis kunne jeg begynne seint på jobb, så håper han sover godt i natt :)

Hvordan får dere tid til å skravle så mye egentlig?? [emoji4] Prøver å skravle mest mulig men dere 2, spireliten og shoegrl, dere er jo helt rå! [emoji41]

Fikk kjempepositiv el test i dag. El forventet kanskje om to dager... Monitoren har fremdeles ikke detektet LH... rart når el testen viser økning. Har ikke fått noe formening om monitoren enda, vet jo at første syklusen men den så er den ikke helt makimal.

Ja, bruker å være sånn med alt av slike duppeditter, tar ei lita stund før den venner seg til din syklus. Derfor er det sikkert greit å teste med EL-tester i tillegg. :) Temper du også fortsatt?

*klapper på Shoegrl'en vår*

Beklager. Var litt opptatt. Men nå er jeg her[emoji6][emoji8]

Ja, NÅ har det vært skravlings delux! Klarer ikke å lese igjennom alle postene her en gang...

"Når katta er borte, danser musene på bordet!" Er det ikke typisk... :rolleyes:

Og nå som jeg er på, skal sikkert alle sove. Inkludert meg selv snart. :hilarious:

Hvordan får dere tid til å skravle så mye egentlig?? [emoji4] Prøver å skravle mest mulig men dere 2, spireliten og shoegrl, dere er jo helt rå! [emoji41]

Hahaha! Vanskelig å være "rå" på skravling, når man bare har kun seg selv å skravle med. :hilarious: Får nå hvertfall de svarene man vil ha da, som regel i det minste. :p

Nå har ikke jeg vært på i hele ettermiddag/kveld jeg heller, og de siste par dagene før det, og da må jeg bare hive meg rundt og "ta igjen det tapte". Mistenker jeg må kaste inn håndkleet, har ikke sjans til å få med meg alt. :p Men det skal ikke stå på innsatsen! ;)

Bare skravle i vei, er så hyggelig å skravle med deg og de andre fine jentene her inne. :)

Ps! Jeg fikk aldri lurt mannen på 1. april. Ble heller ikke lurt selv av noen heller. :P

Hahaha! Vanskelig å være "rå" på skravling, når man bare har kun seg selv å skravle med. :hilarious: Får nå hvertfall de svarene man vil ha da, som regel i det minste. [emoji14]

Nå har ikke jeg vært på i hele ettermiddag/kveld jeg heller, og de siste par dagene før det, og da må jeg bare hive meg rundt og "ta igjen det tapte". Mistenker jeg må kaste inn håndkleet, har ikke sjans til å få med meg alt. [emoji14] Men det skal ikke stå på innsatsen! ;)

Bare skravle i vei, er så hyggelig å skravle med deg og de andre fine jentene her inne. :)

Ps! Jeg fikk aldri lurt mannen på 1. april. Ble heller ikke lurt selv av noen heller. :P

Ser bare innpå her etter jeg har vært på jobb at det tatt tid å gå igjennom alt [emoji23] føler at jeg ikke er helt innpå siden jeg ikke temper, ikke tester for el, har ikke så mye testetrang. Har hatt et sa i 2012 men husket ingenting, viste bare i 1 uke at vi var gravide før jeg mistet. Så har lite å prate innom her blir egentlig. Nå så har jeg jo ingen anelse når el hvor jeg et i dpo land [emoji44]

Hehe [emoji4] kanskje litt godt å ikke er bli lurt å [emoji4]

Ser bare innpå her etter jeg har vært på jobb at det tatt tid å gå igjennom alt [emoji23] føler at jeg ikke er helt innpå siden jeg ikke temper, ikke tester for el, har ikke så mye testetrang. Har hatt et sa i 2012 men husket ingenting, viste bare i 1 uke at vi var gravide før jeg mistet. Så har lite å prate innom her blir egentlig. Nå så har jeg jo ingen anelse når el hvor jeg et i dpo land [emoji44]

Hehe [emoji4] kanskje litt godt å ikke er bli lurt å [emoji4]

Men kjære deg, bare det at du er en prøver, gjør at du er en av "gjengen". Hvis det er noe "trøst", så er jeg sløv med tempinga. Begynner å nesten bli "lei". Etter denne PP´n, blir jeg heller ikke å bruke EL-tester. Har gjort det på 2 PP i høst for å kartlegge syklus som fersk prøver. Ble da gravid. Nå har jeg testet for EL med tester, bare for å se at kroppen er i syklus igjen etter MA. Ellers hadde jeg ikke orket og blir ikke å orke. ;)

Del strikkinga di med oss, osv. Holder i massevis. Bare et friskt vindpust at man kan snakke om andre ting også, enn bare temping, strektyding osv. :)

Men kjære deg, bare det at du er en prøver, gjør at du er en av "gjengen". Hvis det er noe "trøst", så er jeg sløv med tempinga. Begynner å nesten bli "lei". Etter denne PP´n, blir jeg heller ikke å bruke EL-tester. Har gjort det på 2 PP i høst for å kartlegge syklus som fersk prøver. Ble da gravid. Nå har jeg testet for EL med tester, bare for å se at kroppen er i syklus igjen etter MA. Ellers hadde jeg ikke orket og blir ikke å orke. ;)

Del strikkinga di med oss, osv. Holder i massevis. Bare et friskt vindpust at man kan snakke om andre ting også, enn bare temping, strektyding osv. :)

Tusen takk shoegrl [emoji4]
Har ingen anelse hvordan syklusen min er, sist ble vi gravid etter kalendermåten [emoji23] brukket nå bare app som sier omtrent når el er.

Kanskje det ja, lage en tråd med håndarbeid å gjøre [emoji57]

Ja, bruker å være sånn med alt av slike duppeditter, tar ei lita stund før den venner seg til din syklus. Derfor er det sikkert greit å teste med EL-tester i tillegg. :) Temper du også fortsatt?
Det var det jeg tenkte at det tar litt tid å bli vant til syklusen, så tenker å bruke opp de el testene jeg allerede har for å være sikker :) Temper fortsatt.

Last edited:
Det var det jeg tenkte at det tar litt tid å bli vant til syklusen, så tenker å bruke opp de el testene jeg allerede har for å være sikker :) Temper fortsatt

Nice! Bra jobba. ;) Men greit å teste i tillegg til monitoren ja.

Last edited:
Tusen takk shoegrl [emoji4]
Har ingen anelse hvordan syklusen min er, sist ble vi gravid etter kalendermåten [emoji23] brukket nå bare app som sier omtrent når el er.

Kanskje det ja, lage en tråd med håndarbeid å gjøre [emoji57]

Hørtes jo interessant ut, denne kalendermåten. Hvordan brukes den metoden? Er det "nå hadde jeg mens, regne 14 dager frem" e.l.? :)

Back
Topp