Folat, sink, magnesium, omega 3.Hvilke vitaminer tar dere nå under prøvingen? Om dere tar noe
Bruker også B-kompleks og kalsium. Tar D-vitamin fordi jeg har blitt påvist store mangler der.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Folat, sink, magnesium, omega 3.Hvilke vitaminer tar dere nå under prøvingen? Om dere tar noe
Folat, sink, magnesium, omega 3.
Bruker også B-kompleks og kalsium. Tar D-vitamin fordi jeg har blitt påvist store mangler der.
Jeg visste ikke at jeg hadde lavt D-vitamin før min nye lege tok en blodprøve for diverse ting. Hadde vel litt over 30 i verdi når man skal ligge på minst 70 noe og oppover. Får en sterk dose på 2000IE.Det er lenge siden jeg har sjekket vitaminene i kroppen. Kanskje jeg skulle sjekket det neste gang jeg er hos legen Hvordan ståa er.
Jeg tar Gravid kosttilskudd fra Lifeline Care da så får nok det jeg trenger fra den
Håper det ordner seg. Viktig med en ok lege.Gikk bra der. Han syns ikke jeg fortjente oppførselen til sjefen [emoji14] ble enige om at jeg ringer advokat e.l. i morgen, også fikk jeg sykemld t.o.m. 25. April. Han skrev også beskjed til nav om at de må ta tak i arbeidssituasjonen min.
Ta vare på deg selv.Håper det ordner seg greit for deg nå, me&mini!
Her har jeg hatt første arbeidsdag på seks uker....kjennes bra, men nå er jeg trøtt i hode og kropp. Passer bra da at vi får fotograf hit i morra som skal ta bilder til prospekt [emoji23] men skal nok bli ferdige, og har satt mannen i arbeid mens jeg og mini slapper av.
Jeg visste ikke at jeg hadde lavt D-vitamin før min nye lege tok en blodprøve for diverse ting. Hadde vel litt over 30 i verdi når man skal ligge på minst 70 noe og oppover. Får en sterk dose på 2000IE.
Da får du alt du trenger i det kosttilskuddet For mange år siden gikk jeg på GraVitamin. De sluttet å selge den så prøvde noe annet, men den var så fæl smak på så sluttet. Men blir vel til at jeg må begynne med sånn kosttilskudd når jeg en dag blir gravid Smaker det noe spesielt av de du tar eller er det veldig nøytral smak?
Håper det ordner seg. Viktig med en ok lege.
Jeg er også veldig var på smak. Kanskje derfor jeg er så kresen generelt i matveien Får bestille det kosttilskuddet etter hvertSmaker ikke så mye Jeg er veldig var på smak så jeg legger det alltid langt bak på tungen så jeg ikke kjenner så mye smak da[emoji1] Men anbefaler den[emoji1][emoji108]
Litt av en situasjon! Håper det ordner seg på best mulig måte.Veldig glad jeg byttet hehe
Blir vel å snakke om det hjemme her hva jeg bør gjøre, for sjefen vil tydeligvis ikke sende den oppsigelsen. Så hva han har tenkt til å gjøre om jeg står på døra og sier jeg er klar for å jobbe er det ingen som vet...
Så spørsmålet nå er jo egentlig om jeg bør si opp jobben, eller faktisk stå der uten sykemelding med en sjef som evnt nekter å la meg jobbe eller betale lønn.
Huff ja, skal ikke være lett å få barn alltid [emoji14]Litt av en situasjon! Håper det ordner seg på best mulig måte.
Kjøpt på apoteket?[emoji4]
Ingen lett situasjon.Huff ja, skal ikke være lett å få barn alltid [emoji14]
Får sette oss ned når frøkna har sovnet og notere ned noen mulige alternativ. Er jo ikke akkurat lønnsomt for meg å si opp uten å ha noe å gå til heller, så det beste hadde jo vært om han faktisk sender meg en oppsigelse
Du får klage jaEr jo INGEN som skravler jo! Hvertfall ikke ALLTID. Skal sende inn klage til BV...
Du får klage ja
Er bare en liten tur innom her før jeg skal i dusjen nå.
Jeg er skravleklar! [emoji16]
Hva har dere gjort i dag? [emoji4]
Ikke dpo land enda Skal ta en EL test, og sjekke om jeg kan forvente den om et par dagerÆsj, nei! Ikke dusj da! Skravle med meg!
Hva er planene dine for kvelden? Eller vent - du har ikke havnet i DPO-land ennå du!
Ikke dpo land enda Skal ta en EL test, og sjekke om jeg kan forvente den om et par dager