Skravletråd for oss prøvere!

Egentlig ligger den på sumo :smiley-ashamed008 men vi laster ned, vi :nailbiting:
Ahhh, har ikke sumo men VG multimedia vi bruker å bytte på. Avslutte Netflix for å ha sumo, avslutte sumo for å ha Viaplay. Så skal ha den i tankene når vi skal ha sumo igjen [emoji4]
Brukte å laste ned før men lite nå [emoji4]

Hva slags serier følger du med på? :) jeg trenger tips, for tiden jobber jeg meg gjennom alle sesonger av Greys anatomy, som jeg har sett et par ganger før :p

Hvor får man sett de nå? Tror jeg sluttet å se etter sesong 9, så henger ganske langt bak. :P

Har sittet og gapskrattet ofte når jeg har vært her inne, men tror aldri jeg har hatt den håndbevegelsen der? YES, liksom? Har dere? Kanskje når noen har testet positivt, men selv ikke da engang tror jeg. :P Når RBK scorer, derimot! :hilarious:

Skjermbilde 2017-03-31 kl. 17.56.24.png

Har prøvd å lese på testene for å se hvor mye hCG som må til for å få resultat - da jeg har sett at folk har nevn 10, 15 og 25 -men finner ikke at det står noen plass...
Lurer derfor på om det er bortkastet å ta en CB digital, etter pisssvake resultat på tester kjøp på billigtester?

Har prøvd å lese på testene for å se hvor mye hCG som må til for å få resultat - da jeg har sett at folk har nevn 10, 15 og 25 -men finner ikke at det står noen plass...
Lurer derfor på om det er bortkastet å ta en CB digital, etter pisssvake resultat på tester kjøp på billigtester?
Vanlig CB digital har visst sensitivtet på 50, mens digital med ukeindikator har på 25.
Men så kan det også variere mellom partier etc.
Babyplan har sensitivitet på 10. Wondfo billigtester skal egentlig ha sensitivitet på 25, men den er langt mer sensitiv, tror 10 er mer riktig utifra mine erfaringer....
I utlandet har de First Response Early Response og den er visst på 7 eller noe sånt.

Er ikke mer enn en liten uke siden jeg sådde, så syns de har vokst FORT! :O
eier ikke grønne fingre her heller, men tenkte å prøve meg litt i år. Vet ikke hvordan jeg skal plante dem nå da. Bør de fortsatt stå med lokk? [emoji14]

Oi, da har de vokst fort ja! Håper mine vokser like fort [emoji4]
Hehe, jeg aner faktisk ikke og har ikke tenkt så langt enda [emoji23]

Oi, da har de vokst fort ja! Håper mine vokser like fort [emoji4]
Hehe, jeg aner faktisk ikke og har ikke tenkt så langt enda [emoji23]
Planter de om i større potter uten lokk jeg. Spennende å se hvordan de utvikler seg :D

Plantet et par chillifrø for moroskyld og tenkte at de ikke kom til å komme opp. Men jaggu har ikke den ene begynt å spire :D

2 timer til legetime. Spent på om han har noen gode råd ang min nye jobbsituasjon [emoji14]

Faktisk vært og kjøpt meg et par plagg :)
Liker ikke å shoppe men trenger ny garderobe og jeg fant faktisk noe jeg likte:p

Hvordan gikk det hos legen me&mini?
Gikk bra der. Han syns ikke jeg fortjente oppførselen til sjefen [emoji14] ble enige om at jeg ringer advokat e.l. i morgen, også fikk jeg sykemld t.o.m. 25. April. Han skrev også beskjed til nav om at de må ta tak i arbeidssituasjonen min.

Håper det ordner seg greit for deg nå, me&mini!

Her har jeg hatt første arbeidsdag på seks uker....kjennes bra, men nå er jeg trøtt i hode og kropp. Passer bra da at vi får fotograf hit i morra som skal ta bilder til prospekt [emoji23] men skal nok bli ferdige, og har satt mannen i arbeid mens jeg og mini slapper av.

Back
Topp