Skravletråd for oss prøvere!

God søndag alle sammen :)
I dag skal vi ut på joggetur, vaske og rydde litt hjemme og forhåpentligvis ta en tur på kino på kvelden :)

God morgen me&mini.

Idag skal vi på cup:)
Før det skal jeg skifte gardiner på kjøkkenet, og rydde litt generelt i huset:)

Du da?
Hva slags cup da? :)

Har vært en tur på lekeplassen og skal snart på et gartneri for busketips [emoji14]

God morgen til deg!

Her skal det ordnes litt i huset før det er avgårde på kveldsvakt! :) Har egentlig lyst å trene i dag, men trur ikke jeg får tiden til det altså:sorry:
Hva jobber du med? :)

Spennende! Både prøving og bleieslutt. Vi skal prøve neste syklus, tenkte vi. Selv om det holder hardt å ikke begynne allerede...
Natta gikk supert uten bleie :D

Vanskelig å vente ja, men her vil vi gjerne ha noen svar først. Skulle egentlig vente til august, men kommer an på hva overlegen sier neste uke :)

Hm...ser ut som kanskje EL kommer litt tidligere enn antatt. Droppet ned i temp i dag og har fått EL-slim.

Natta gikk supert uten bleie :D

Vanskelig å vente ja, men her vil vi gjerne ha noen svar først. Skulle egentlig vente til august, men kommer an på hva overlegen sier neste uke :)
Skjønner godt dere vil ha svar. Blir spennende å høre hva dere får vite. Lykke til med EL og alt :)

God søndag alle sammen :)
I dag skal vi ut på joggetur, vaske og rydde litt hjemme og forhåpentligvis ta en tur på kino på kvelden :)
God søndag :) Håper du har hatt en fin dag. Ble det en tur på kino? Hvilken film ble det isåfall? :)
Her har vi hatt en daffedag, og jeg har sett noen noen episoder av forskjellige serier jeg følger med på, før mannen lurte meg ut på en liten gåtur nå i kveld :)

God søndag :) Håper du har hatt en fin dag. Ble det en tur på kino? Hvilken film ble det isåfall? :)
Her har vi hatt en daffedag, og jeg har sett noen noen episoder av forskjellige serier jeg følger med på, før mannen lurte meg ut på en liten gåtur nå i kveld :)
Hva slags serier følger du med på? :) jeg trenger tips, for tiden jobber jeg meg gjennom alle sesonger av Greys anatomy, som jeg har sett et par ganger før :p

Hva slags serier følger du med på? :) jeg trenger tips, for tiden jobber jeg meg gjennom alle sesonger av Greys anatomy, som jeg har sett et par ganger før :p
Gilmore girls ny sesong på netflix, 1 år med dem mange år siden sist sesong. Bones [emoji16]
The Big Bang theory

God morgen alle sammen:)
God morgen :)
Her sov frøkna til nesten 8 i dag :o så da ble det frokost hjemme og sent i bhg :)

Sitter og lurer på om jeg skal plante om agurkene mine, siden de allerede stanger i taket på boksen sin [emoji14] hehe

God morgen :)
Her sov frøkna til nesten 8 i dag :o så da ble det frokost hjemme og sent i bhg :)

Sitter og lurer på om jeg skal plante om agurkene mine, siden de allerede stanger i taket på boksen sin [emoji14] hehe

Jeg sådde agurker i går jeg, litt sent ute kan du si [emoji23] Eier ikke grønne fingre heller, så jeg er spent på om jeg får til noe. Har noen blomsterfrø jeg skal så også [emoji16]

Jeg sådde agurker i går jeg, litt sent ute kan du si [emoji23] Eier ikke grønne fingre heller, så jeg er spent på om jeg får til noe. Har noen blomsterfrø jeg skal så også [emoji16]
Er ikke mer enn en liten uke siden jeg sådde, så syns de har vokst FORT! :O
eier ikke grønne fingre her heller, men tenkte å prøve meg litt i år. Vet ikke hvordan jeg skal plante dem nå da. Bør de fortsatt stå med lokk? [emoji14]

Back
Topp