Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva slags cup da?God morgen me&mini.
Idag skal vi på cup
Før det skal jeg skifte gardiner på kjøkkenet, og rydde litt generelt i huset
Du da?
Hva jobber du med?God morgen til deg!
Her skal det ordnes litt i huset før det er avgårde på kveldsvakt! Har egentlig lyst å trene i dag, men trur ikke jeg får tiden til det altså
Natta gikk supert uten bleieSpennende! Både prøving og bleieslutt. Vi skal prøve neste syklus, tenkte vi. Selv om det holder hardt å ikke begynne allerede...
Jobber som sykepleier i hjemmesykepleienHva jobber du med?
Skjønner godt dere vil ha svar. Blir spennende å høre hva dere får vite. Lykke til med EL og altNatta gikk supert uten bleie
Vanskelig å vente ja, men her vil vi gjerne ha noen svar først. Skulle egentlig vente til august, men kommer an på hva overlegen sier neste uke
God søndag Håper du har hatt en fin dag. Ble det en tur på kino? Hvilken film ble det isåfall?God søndag alle sammen
I dag skal vi ut på joggetur, vaske og rydde litt hjemme og forhåpentligvis ta en tur på kino på kvelden
Hva slags serier følger du med på? jeg trenger tips, for tiden jobber jeg meg gjennom alle sesonger av Greys anatomy, som jeg har sett et par ganger førGod søndag Håper du har hatt en fin dag. Ble det en tur på kino? Hvilken film ble det isåfall?
Her har vi hatt en daffedag, og jeg har sett noen noen episoder av forskjellige serier jeg følger med på, før mannen lurte meg ut på en liten gåtur nå i kveld
Gilmore girls ny sesong på netflix, 1 år med dem mange år siden sist sesong. Bones [emoji16]Hva slags serier følger du med på? jeg trenger tips, for tiden jobber jeg meg gjennom alle sesonger av Greys anatomy, som jeg har sett et par ganger før
Bones er gøy, og tror det er kommet ut endel siden sist jeg så det (tror jeg datt ut i sesong 9 eller noe)Gilmore girls ny sesong på netflix, 1 år med dem mange år siden sist sesong. Bones [emoji16]
The Big Bang theory
Ikke mange dagene igjen nåSkjønner godt dere vil ha svar. Blir spennende å høre hva dere får vite. Lykke til med EL og alt
Sett alle på bones [emoji1] opp til flere ganger [emoji85] samme Greys [emoji16]Bones er gøy, og tror det er kommet ut endel siden sist jeg så det (tror jeg datt ut i sesong 9 eller noe)
Liker du sykehus-serier?Sett alle på bones [emoji1] opp til flere ganger [emoji85] samme Greys [emoji16]
God morgenGod morgen alle sammen
Åja [emoji1] har et mål om å se alle sesongene av akutten igjen [emoji1] med George Clooney [emoji16]Liker du sykehus-serier?
God morgen
Her sov frøkna til nesten 8 i dag så da ble det frokost hjemme og sent i bhg
Sitter og lurer på om jeg skal plante om agurkene mine, siden de allerede stanger i taket på boksen sin [emoji14] hehe
Er ikke mer enn en liten uke siden jeg sådde, så syns de har vokst FORT! :OJeg sådde agurker i går jeg, litt sent ute kan du si [emoji23] Eier ikke grønne fingre heller, så jeg er spent på om jeg får til noe. Har noen blomsterfrø jeg skal så også [emoji16]
Sett saving hope?Åja [emoji1] har et mål om å se alle sesongene av akutten igjen [emoji1] med George Clooney [emoji16]