Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og Lilly skal besøke bestevenninnen min som fikk baby i midten av mars håper du får en fin dag!Håper aller har sovet godt og hatt en fin morgen
Sola skinner, så kanskje jeg skal få gjort litt i huset blir så mye bedre å gjøre noe når det er lyst ute
Kos deg på venninnebesøk og babybesøk Lenge siden jeg har holdt og snufset på en så liten baby.Jeg og Lilly skal besøke bestevenninnen min som fikk baby i midten av mars håper du får en fin dag!
Så flink du har vært! Så koselig å holde et så lite nurkKos deg på venninnebesøk og babybesøk Lenge siden jeg har holdt og snufset på en så liten baby.
Takk! Nå har jeg trent litt på tredemølla, tatt en dusj og satt på en vask, vasket litt på badet. Nå blir det å slappe av litt før jeg fortsetter Sola skinner og gir ekstra energi
Åååh, jeg ville bade idag, men dusjet tidligere tar kanskje bading på søndag da, sikkert deilig etter en dag på jobbAlt,,,for ,,,mye,,,skum[emoji85][emoji85][emoji85]
Ikke bare bare å bade og lese bv samtidig[emoji23]
Åååh, skulle ønske jeg kunne sy kan jeg få se bilde av kjolen?God kveld
I dag har jeg gitt f i husarbeid og sydd en kjole til frøkna
Siste dagen av marsmnd i dag, og jeg har fortsatt ikke mottatt oppsigelse fra sjefen. Lurer på hva som egentlig foregår oppi hodet på ham
Aldri for sent å lære segÅååh, skulle ønske jeg kunne sy kan jeg få se bilde av kjolen?
God kveld
I dag har jeg gitt f i husarbeid og sydd en kjole til frøkna
Siste dagen av marsmnd i dag, og jeg har fortsatt ikke mottatt oppsigelse fra sjefen. Lurer på hva som egentlig foregår oppi hodet på ham
Aldri for sent å lære seg
Opp ned men [emoji14]
Så flink du er! Jeg har litt lite tålmodighet med slike ting, og er virkelig ikke neve-nyttigAldri for sent å lære seg
Opp ned men [emoji14]
Flink du er Fin kjoleAldri for sent å lære seg
Opp ned men [emoji14]
Fader så dere har skravla idag da[emoji12]
Hvorfor spiser dere ikke svin?
Sier natta jeg nå. I morgen blir det dagstråd[emoji23] sove godt. Ikke noe mareritt i natt, hører dere?[emoji6]
Lurte på hvor det ble av deg på torsdagen.
Rakk ikke å logge meg på før sent i går, så fikk ikke skrevet noe i den før dagen var over.
Hahaha Håper du er sanndrømt da (kanskje bortsett fra det med fødsel i bilen da!)Du vet du er engasjert i andres prøving når du begynner å drømme om dem. Tigerbaby, vell. I mitt hode var du gravid. Av en eller annen grunn kjørte jeg deg for at vi skulle hente mannen din på flyplassen i Alta. Men du føda en sprell levende baby i bilen min[emoji85][emoji85]