Skravletråd for oss prøvere!

Håper det :) Det må den nesten så det kan fortsette å spire og gro ute :)
Restemiddag er godt! Kos dere med middagen :)
Nettopp det, men kan godt trylle litt først så vi får sådd gresset straks da [emoji14] hahs
Ble mette :D

Kjekt å spille på data :)
Her ble det bare reprise på CSI, så trengte ikke bruke hodet så mye :p Flink du er som strikker da, bedre at det går sakte fremover enn at det bare ligger i en pose som det mitt gjør akkurat nå...
Mitt ligger også bare i en pose, og det har det gjort lenge :smiley-ashamed008

Dere skulle bare ha visst hvor lenge UFOene mine har ligget bortstuet. :hilarious: Da hadde dere sikkert ville ha følt dere MYE bedre. ;)

Spiser det sjelden selv, og bør vel egentlig holde meg til fugl og fisk sier legen [emoji14] , men godt innimellom ja :)
Har sklidd ut litt på dietten min når vi havnet på sykehuset med lillebror, men bør vel bli flinkere igjen...

Er best med fisk og fugl da. :) Tror jeg hadde fått problemer hadde legen anbefalt rødt kjøtt ++ i stedet. Kjører minst én dag i uka med vegetar også vi. ;)

Dagen har vært så bra :) skikkelig godhumør om dagen :) føler jeg fikser livet [emoji28] ikke hver dag det.

Nå sitter jeg på jobb, har ti min igjen, så blir jeg henta av samboern så vi skal ukeshandle :)
Har du hatt en fin dag da?
Så fantastisk med en slik dag! Og så flinke dere er som ukeshandler :happy: vi er på butikken 2-3ganger i uka,for det er alltid noe vi glemmer :p joda, dagen har vært fin. Vært på dagvakt, hjemme ca Kl 16, lekt med jenta. Og har jaggu klart å sovne to ganger på sofaen på 3timer! Går det ann å være så trøtt da?! Tror samboeren min syns jeg er litt doven :p

Dagen har vært så bra :) skikkelig godhumør om dagen :) føler jeg fikser livet [emoji28] ikke hver dag det.

Nå sitter jeg på jobb, har ti min igjen, så blir jeg henta av samboern så vi skal ukeshandle :)
Har du hatt en fin dag da?

Nyt go´følelsen, viktig den. :) Vi og´har ukeshandlet i dag. Ikke særlig med feber og dritt, men det er hvertfall unnagjort. :D

Så fantastisk med en slik dag! Og så flinke dere er som ukeshandler :happy: vi er på butikken 2-3ganger i uka,for det er alltid noe vi glemmer :p joda, dagen har vært fin. Vært på dagvakt, hjemme ca Kl 16, lekt med jenta. Og har jaggu klart å sovne to ganger på sofaen på 3timer! Går det ann å være så trøtt da?! Tror samboeren min syns jeg er litt doven :p

Sånn er det når man har en spire i magen. ;) Da jeg var gravid, gikk dagene slik - "Sove, prøve å spise litt, kaste opp, sove, kaste opp, spise litt, kaste opp, sove" etc. Viktig å få nok hvile for å videreutvikle det lille mirakelet i magen din. :Heartred

Er best med fisk og fugl da. :) Tror jeg hadde fått problemer hadde legen anbefalt rødt kjøtt ++ i stedet. Kjører minst én dag i uka med vegetar også vi. ;)
Liker ikke fisk da, så det presses inn [emoji14] haha
Rød fisk klarer jeg fortsatt ikke, men hvit går greit nå :) men fugl er godt :D
Veldig glad i okse/kalv og lam da, men det får jeg egentlig ikke spise noe særlig av [emoji14] legen min venter vel bare på at jeg skal få en baby til å bli ferdig med ammimg så jeg kan starte på kolesterolmedisinene mine [emoji14] siden jeg ikke vil starte på noe prevensjon enda.

Vegetar er vel ikke så ofte her, men skjer innimellom. Syns ofte det metter så lite [emoji14]

Liker ikke fisk da, så det presses inn [emoji14] haha
Rød fisk klarer jeg fortsatt ikke, men hvit går greit nå :) men fugl er godt :D
Veldig glad i okse/kalv og lam da, men det får jeg egentlig ikke spise noe særlig av [emoji14] legen min venter vel bare på at jeg skal få en baby til å bli ferdig med ammimg så jeg kan starte på kolesterolmedisinene mine [emoji14] siden jeg ikke vil starte på noe prevensjon enda.

Vegetar er vel ikke så ofte her, men skjer innimellom. Syns ofte det metter så lite [emoji14]

Gjør du ikke? :eek: Uansett hvordan det er tilberedt? Åh, jeg spiser mest det jeg. Deretter fugl. Alt av fugl er jo så godt også! Lam spiser jeg bare 3 ganger i året tror jeg. Biff kanskje en eller to håndfull-ganger. Vegetarmat metter jo minst like mye? Synes jeg hvertfall. Kommer helt av på hva man lager. :)

Da får vi satse på at spiren sitter igjen, slik at du får startet på medisinene dine. :)

Kan jeg spørre hva slags prevensjon du vurderer? Du har ikke tenkt å ikke bruke noe da? Har selv ikke gjort det på 15 år minst, tror jeg. Tålte ikke alt av hormonelle preparater.

Hvordan har dagen vært, folkens?:happy:
Litt tung dag i dag, men har fått skrubbet dusjkabinettet og vasket badet da ihvertfall :)
Også sovnet frøkna greit uten for mye tulling :D

Gjør du ikke? :eek: Uansett hvordan det er tilberedt? Åh, jeg spiser mest det jeg. Deretter fugl. Alt av fugl er jo så godt også! Lam spiser jeg bare 3 ganger i året tror jeg. Biff kanskje en eller to håndfull-ganger. Vegetarmat metter jo minst like mye? Synes jeg hvertfall. Kommer helt av på hva man lager. :)

Da får vi satse på at spiren sitter igjen, slik at du får startet på medisinene dine. :)

Kan jeg spørre hva slags prevensjon du vurderer? Du har ikke tenkt å ikke bruke noe da? Har selv ikke gjort det på 15 år minst, tror jeg. Tålte ikke alt av hormonelle preparater.

Om det ikke smaker fisk så [emoji14] haha
Fiskegrateng, fiskekaker o.l. er ikke noe problem, men ren fisk er jeg ikke så glad i.

Kommer sikkert an på hva man lager ja. Skal ikke skryte av kunnskapene mine innen matlaging [emoji14] men du må gjerne komme med noen tips til meg :D

Har egentlig ikke tenkt på det enda, men kan ikke tenke meg at legen er med på temping som prevensjon. Da jeg ikke får gå på medisinene om jeg ikke går på sikker prevensjon. Tenkte jeg skulle høre hva legen og jordmor mener jeg bør prøve, da jeg egentlig ikke vil ha piller, men det får vi ta etter neste fødsel.
Kolesterolet er ikke kritisk høyt heldigvis, så skal vel klare meg et par år til uten medisiner:)

858bb3a45292b2b8db4fba9be843a1f4.jpg
[emoji23][emoji23]

Sånn er det når man har en spire i magen. ;) Da jeg var gravid, gikk dagene slik - "Sove, prøve å spise litt, kaste opp, sove, kaste opp, spise litt, kaste opp, sove" etc. Viktig å få nok hvile for å videreutvikle det lille mirakelet i magen din. :Heartred
Ja. Han sitter i sofaen og maser om diverse prosjekter vi har foran oss til sommeren, mens jeg har nok med tanken på å legge på sengetøy. Så når han har mast lenge nok begynte jeg å kjefte på han :p tror han skjønte at jeg ikke var helt klar for å planlegge en haug av ting for øyeblikket, jeg ba bare han bestemme ting, han er så nøye ;) helt tømt for energi og tom i hodet :sorry:

Ja. Han sitter i sofaen og maser om diverse prosjekter vi har foran oss til sommeren, mens jeg har nok med tanken på å legge på sengetøy. Så når han har mast lenge nok begynte jeg å kjefte på han :p tror han skjønte at jeg ikke var helt klar for å planlegge en haug av ting for øyeblikket, jeg ba bare han bestemme ting, han er så nøye ;) helt tømt for energi og tom i hodet :sorry:

Hahaha! :hilarious: Hører at du er gravid ja. :P Veldig velkjent det der. Ta også få han mannebeinet ditt til å skifte sengetøyet. ;)

Men litt søtt av han å planlegge fremover da. :)

Back
Topp