Skravletråd for oss prøvere!

Flink du har vært, slapp av med god samvittighet ;) Kjenner det selv på været, mye enklere å gjøre ting når det er sol og lyst ute, får en ekstra giv. Hva blir til middag i dag?
Veldig mye lettere. Håper sola kommer tilbake snart :D

Blir rester fra en skinkestek vi hadde på mandag. Blir vel å koke noen poteter og grønnsaker ved siden av :)

BV, TV, Ipad-spill... Skulle jo gjerne ha blitt ferdig med noe håndarbeid, men lysten er ikke helt til stede for tiden. Så skal jeg rydde litt på stua i dag tenkte jeg. Hva er dine planer for dagen, utenom å prøve å bli frisk? ;)

Jeg har blitt hektet på et veldig nerdete spill på maskina. :hilarious: Heldigvis er det ikke tidkrevende, så man kan spille det kun en gang om dagen hvis man vil.

I dag blir det rolig dag på sofaen, i håp om å bli frisk. Hodet henger ikke med uansett, vet ikke om det nytter å sette på tv´n en gang. Har satt meg med strikketøyet, men det går sakte fremover. Er hvertfall i gang da om ikke annet! :P

Jeg har blitt hektet på et veldig nerdete spill på maskina. :hilarious: Heldigvis er det ikke tidkrevende, så man kan spille det kun en gang om dagen hvis man vil.

I dag blir det rolig dag på sofaen, i håp om å bli frisk. Hodet henger ikke med uansett, vet ikke om det nytter å sette på tv´n en gang. Har satt meg med strikketøyet, men det går sakte fremover. Er hvertfall i gang da om ikke annet! :p
God bedring.

Jeg har vært på nattevakt og bare sløver i sofakroken nå.

God bedring.

Jeg har vært på nattevakt og bare sløver i sofakroken nå.

Nattevakt ja! Håper du hadde en god vakt og kos deg godt i sofaen. :) Skjønner ikke hvordan jeg klarte å jobbe natt før, tror jeg hadde blitt helt ødelagt av det nå. :confused2 Begynner vel å bli for gammel. :P

69a47b34c10014cda1e6a7f35a056a5d.jpg

Fader så gode disse var[emoji7][emoji7][emoji7]

Nattevakt ja! Håper du hadde en god vakt og kos deg godt i sofaen. :) Skjønner ikke hvordan jeg klarte å jobbe natt før, tror jeg hadde blitt helt ødelagt av det nå. :confused2 Begynner vel å bli for gammel. :p
Rimelig gåen siden jeg sov alt for lite igår og vi jobba vettet av oss inatt, men greit å bare kunne sløve nå ihvertfall.

Men du har fått sovet siden du kom hjem fra nattevakt eller? :eek:
Ja, selvfølgelig. Ellers hadde jeg vært skikkelig komatøs.
Men gadd ikke dusje da jeg våknet så det tenkte jeg gjøre nå ,-)

Blir rester fra en skinkestek vi hadde på mandag. Blir vel å koke noen poteter og grønnsaker ved siden av :)

Spiser sjeldent og lite svin, men fikk servert skinkestek hos familien i forrige uke. Det er godt innimellom.God middag! :)

Håper det :) Det må den nesten så det kan fortsette å spire og gro ute :)
Restemiddag er godt! Kos dere med middagen :)

I dag blir det rolig dag på sofaen, i håp om å bli frisk. Hodet henger ikke med uansett, vet ikke om det nytter å sette på tv´n en gang. Har satt meg med strikketøyet, men det går sakte fremover. Er hvertfall i gang da om ikke annet! :p
Kjekt å spille på data :)
Her ble det bare reprise på CSI, så trengte ikke bruke hodet så mye :p Flink du er som strikker da, bedre at det går sakte fremover enn at det bare ligger i en pose som det mitt gjør akkurat nå...

Kjekt å spille på data :)
Her ble det bare reprise på CSI, så trengte ikke bruke hodet så mye :p Flink du er som strikker da, bedre at det går sakte fremover enn at det bare ligger i en pose som det mitt gjør akkurat nå...
Mitt ligger også bare i en pose, og det har det gjort lenge :smiley-ashamed008

Spiser sjeldent og lite svin, men fikk servert skinkestek hos familien i forrige uke. Det er godt innimellom.God middag! :)
Spiser det sjelden selv, og bør vel egentlig holde meg til fugl og fisk sier legen [emoji14] , men godt innimellom ja :)
Har sklidd ut litt på dietten min når vi havnet på sykehuset med lillebror, men bør vel bli flinkere igjen...

Back
Topp