Har flere prosjekter liggende. Ikke så lett alltid å begynne på igjen med strikkinga.Mitt ligger også bare i en pose, og det har det gjort lenge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har flere prosjekter liggende. Ikke så lett alltid å begynne på igjen med strikkinga.Mitt ligger også bare i en pose, og det har det gjort lenge
Føler meg mye bedreDere skulle bare ha visst hvor lenge UFOene mine har ligget bortstuet. Da hadde dere sikkert ville ha følt dere MYE bedre.
Jeg begynte på en genser til hun lille da jeg var fem mnd på vei, den ligger enda halvveis ferdig jeg får sånne "turer" der jeg syns det er kjempegøy, og så plutselig er det veldig kjedeligHar flere prosjekter liggende. Ikke så lett alltid å begynne på igjen med strikkinga.
Føler meg mye bedre
Han har støvsugd huset, tatt av sengetøy, vasket det og lagt på ny laken, alt mens han har vært hjemme med ei lita aktiv ei. Så noe sengetøy burde jeg klare å hive på stakkar mannebeinet mitt Han er veldig flink, jeg bare orker ikke bruke hodet mitt i disse dager det var oppbrukt da jeg var ferdig på jobbHahaha! Hører at du er gravid ja. Veldig velkjent det der. Ta også få han mannebeinet ditt til å skifte sengetøyet.
Men litt søtt av han å planlegge fremover da.
Han har støvsugd huset, tatt av sengetøy, vasket det og lagt på ny laken, alt mens han har vært hjemme med ei lita aktiv ei. Så noe sengetøy burde jeg klare å hive på stakkar mannebeinet mitt Han er veldig flink, jeg bare orker ikke bruke hodet mitt i disse dager det var oppbrukt da jeg var ferdig på jobb
Han ga meg alenetid nå, han turde vel ikke annetFlinke mannen! Men han kan fortsatt legge på resten av sengetøyet da.
Ligner litt på meg det der Begynt på en kjole til ei niese før hun ble født (2008), den ble ikke ferdig... Så prøvde jeg å bli ferdig med den til neste niese (2010), men ble ikke ferdig da heller... Tror jeg ble ferdig med den for 2-3 år siden, så nå håper jeg at jeg får ei jente så den kjolen kan bli brukt :Er i perioder jeg liker å strikke veldig mye, og så daler det en stund. Tar tid før den kommer tilbake.Jeg begynte på en genser til hun lille da jeg var fem mnd på vei, den ligger enda halvveis ferdig jeg får sånne "turer" der jeg syns det er kjempegøy, og så plutselig er det veldig kjedelig
Mission accomplished!
Anbefaler IKKE å legge bort en UFO, fader som jeg klødde meg hull inn til hjernen i dag, da jeg skulle finne ut av magic-loop prosjektet mitt. FIRE pinner og alzheimer light er en utrolig dårlig kombo! Like før jeg raknet opp begge vottene av ren frustrasjon , fortvilelse og irritasjon, men kom heldigvis husket jeg det, for jeg hadde blitt enda mer irritert hadde jeg måtte ha raknet opp alt og startet fra scratch.
Hahaha, akkurat som meg med andre ordLigner litt på meg det der Begynt på en kjole til ei niese før hun ble født (2008), den ble ikke ferdig... Så prøvde jeg å bli ferdig med den til neste niese (2010), men ble ikke ferdig da heller... Tror jeg ble ferdig med den for 2-3 år siden, så nå håper jeg at jeg får ei jente så den kjolen kan bli brukt :Er i perioder jeg liker å strikke veldig mye, og så daler det en stund. Tar tid før den kommer tilbake.
De så gode ut! Hvor har du kjøpt dem?
MmmmDe var farlig gode. Smelta på tungen etter en liten stund. Kjøpte på spar
Du har glemt å lage dagstråd!
Godnatt! Ser frem til dagstråd imorgenSier natta jeg nå. I morgen blir det dagstråd[emoji23] sove godt. Ikke noe mareritt i natt, hører dere?[emoji6]
Høhø, blir mye skravling på SKRAVLE-trådenFader så dere har skravla idag da[emoji12]
Hvorfor spiser dere ikke svin?
Spiser svin innimellom, men skal helst holde meg unna alt rødt kjøtt pga arvelig høyt kolesterol, så da blir det mye kylling [emoji14]Fader så dere har skravla idag da[emoji12]
Hvorfor spiser dere ikke svin?
Sov godt ingen planer om mareritt her ihvertfallSier natta jeg nå. I morgen blir det dagstråd[emoji23] sove godt. Ikke noe mareritt i natt, hører dere?[emoji6]