Skravletråd for oss prøvere!

Planter de om i større potter uten lokk jeg. Spennende å se hvordan de utvikler seg :D

Plantet et par chillifrø for moroskyld og tenkte at de ikke kom til å komme opp. Men jaggu har ikke den ene begynt å spire :D
Tror jeg kommer til å gjøre det jeg også når jeg kommer så langt [emoji4]

Så spennende med chillifrø!

Håper det ordner seg greit for deg nå, me&mini!

Her har jeg hatt første arbeidsdag på seks uker....kjennes bra, men nå er jeg trøtt i hode og kropp. Passer bra da at vi får fotograf hit i morra som skal ta bilder til prospekt [emoji23] men skal nok bli ferdige, og har satt mannen i arbeid mens jeg og mini slapper av.

Krysser fingrene. Er i kontakt med en SFO-leder, og skal på intervju der en av dagene. Venter på bekreftelse på tidspunkt :) kun som tilkallingsvikar da, men det er ihvertfall en start.
Har ikke jobbet siden 2014 :o så lurer på hvordan kroppen min takler det [emoji14] hehe

Skal dere selge huset? :)

Tror jeg kommer til å gjøre det jeg også når jeg kommer så langt [emoji4]

Så spennende med chillifrø!
Veldig spennende :) hadde vært gøy å prøve å få til et limetre e.l. og. Bare for å teste ut [emoji14] hehe

Ja, jeg har skikkelig lyst på et sitrontre, men har ikke så stor tro på at det blir noe suksess [emoji23]
Bare å prøve da :D hihi
Leste at det bør være av økologiske frukter, fordi frøene til ikke-økologisk kan være sterile :)
Greit å ha god plass inne da. Tror ikke de vil like seg ute i kalde Norge [emoji14]

Bare å prøve da :D hihi
Leste at det bør være av økologiske frukter, fordi frøene til ikke-økologisk kan være sterile :)
Greit å ha god plass inne da. Tror ikke de vil like seg ute i kalde Norge [emoji14]
Spørs om jeg må prøve ja :D Det vil nok ikke klare seg ute nei, så måtte nok eventuelt funnet en plass til det inne dersom det skulle funke :p

Krysser fingrene. Er i kontakt med en SFO-leder, og skal på intervju der en av dagene. Venter på bekreftelse på tidspunkt :) kun som tilkallingsvikar da, men det er ihvertfall en start.
Har ikke jobbet siden 2014 :eek: så lurer på hvordan kroppen min takler det [emoji14] hehe

Skal dere selge huset? :)
Håper du kan starte der og at det blir fint! Jeg har vært ute av arbeidslivet i noen år selv, frem til i forfjor. Godt å komme i gang igjen, men jeg har enda ikke klart fulltidsarbeid. Det kommer nok etterhvert.

Vi skal selge ja, har kjøpt oss et litt mindre (del av tomannsbolig) mer sentralt, nærere familie og jobb-så det er mye å holde på med. Godt å ha noe å gjøre etter aborten, også.

Spørs om jeg må prøve ja :D Det vil nok ikke klare seg ute nei, så måtte nok eventuelt funnet en plass til det inne dersom det skulle funke :p
Må nesten kjøpe meg i morgen og teste :D
Forhåpentligvis har vi flyttet når det evnt trenger stor plass [emoji14]

Håper du kan starte der og at det blir fint! Jeg har vært ute av arbeidslivet i noen år selv, frem til i forfjor. Godt å komme i gang igjen, men jeg har enda ikke klart fulltidsarbeid. Det kommer nok etterhvert.

Vi skal selge ja, har kjøpt oss et litt mindre (del av tomannsbolig) mer sentralt, nærere familie og jobb-så det er mye å holde på med. Godt å ha noe å gjøre etter aborten, også.

Hadde vært fint det ja. Kan være greit å starte litt rolig som tilkallingsvikar en periode og ser jeg for meg. Komme seg gradvis tilbake til full jobb :) skal møte henne i morgen kl 0930 :)

Skjønner godt det er greit å holde på med noe ja ♡

Må nesten kjøpe meg i morgen og teste :D
Forhåpentligvis har vi flyttet når det evnt trenger stor plass [emoji14]
Hadde vært gøy å få det til [emoji16]

Er litt usikker på om det blir agurker eller ikke her nå.. jeg sådde agurk og gulrot, men når vi sto opp i dag så lå den ene boksen på gulvet, og jorda var tømt utover.. katta var nok fornøyd da [emoji30] men jeg er usikker på om det var agurken eller gulroten som havnet i gulvet [emoji28]

Hadde vært gøy å få det til [emoji16]

Er litt usikker på om det blir agurker eller ikke her nå.. jeg sådde agurk og gulrot, men når vi sto opp i dag så lå den ene boksen på gulvet, og jorda var tømt utover.. katta var nok fornøyd da [emoji30] men jeg er usikker på om det var agurken eller gulroten som havnet i gulvet [emoji28]
Blir spennende å se da ;) her vokser de seg riktig vei. Har plantet 4 frø :o hehe
Har plantet en hvitløk og, så spennende å se om det blir noe av den :D

Lurer på hva jeg skal gjøre. Venter på tlf fra JURK, men skulle vært en tur i butikken. Lurer på om jeg rekker det før de ringer meg [emoji14]

Blir spennende å se da ;) her vokser de seg riktig vei. Har plantet 4 frø :o hehe
Har plantet en hvitløk og, så spennende å se om det blir noe av den :D

Spennende! Du må oppdatere meg om hvordan det går, om det blir noe av det [emoji2]

Hvilke vitaminer tar dere nå under prøvingen?:) Om dere tar noe:)

41f61fb169800225bb4bc86471f16d25.jpg

Denne [emoji5][emoji121]️

Hvilke vitaminer tar dere nå under prøvingen?:) Om dere tar noe:)
Folat, d-vitamin og tran.
D-vitamin fordi jeg har hatt lave verdier og har psoriasis, men legen min mener det generelt er bra for fertilitet også :)

Spennende! Du må oppdatere meg om hvordan det går, om det blir noe av det [emoji2]
Fant ikke noen økologiske sitroner på butikken da, så prøver med vanlig. Så får vi se hvordan det blir også får jeg se om jeg finner noe økologisk i grønnsaksbua når de åpner:)

Back
Topp