Skravletråd for oss prøvere!

Så bra! :D Her har det gått i regnskap og tall i dag, kjenner jeg er litt sliten i hodet og trenger ekstra pauser enn ellers. Etterpå skal jeg kjøre mannen til en tilstelning, før jeg får fikset litt middag til meg selv, gått tur med hunden og trent.

Hva med deg? Har du middagsplanene klar? :)
Jeg skal ha eksamen i finansregnskap i Mai, så jeg burde faktisk øve litt til det når du nevner regnskap og tall [emoji57]
Jeg har vært og trent selv i dag, veldig deilig å få rørt litt på kroppen! Hva skal du ha til middag i dag da? Her blir det kyllingwok [emoji4] Må prøve å være litt sunn i matveien føler jeg [emoji14]

Jeg har vasket[emoji1] Nå er det butikken next. Men jeg aner ikke hva jeg vil lage til middag. Er helt tom for ideer...
Så flink du er :) jeg har nesten ikke gjort noe fornuftig, hatt nok med Lilly :p hmm,hva pleier dere å ha? Pleier dere å ha typisk norsk kost (poteter, kjøttkaker o.l) eller mer pasta, lasagne o.l?:)

Jeg kan også skravle litt, selv om jeg er en sniker ;) har dere vært effektive idag? For det har absolutt ikke jeg! :smiley-ashamed008
Jeg liker at du er her og sniker jeg [emoji16] er så trist når folk flytter her i fra (selv om det samtidig er veldig positivt selvfølgelig) [emoji28]

EL må jo være rett rundt hjørnet vel, når du er på CD 14? Synes du det funker det bedre med monitoren? :)
Fikk kjempepositiv el test i dag. El forventet kanskje om to dager... Monitoren har fremdeles ikke detektet LH... rart når el testen viser økning. Har ikke fått noe formening om monitoren enda, vet jo at første syklusen men den så er den ikke helt makimal.

Så flink du er :) jeg har nesten ikke gjort noe fornuftig, hatt nok med Lilly :p hmm,hva pleier dere å ha? Pleier dere å ha typisk norsk kost (poteter, kjøttkaker o.l) eller mer pasta, lasagne o.l?:)

Det ble kylling og ris på oss i dag:) enkelt og greit. Hehe

Vi pleier å lage opp mye mat (f.eks former med grateng,lapskaus o.l) og fryser, så trenger vi bare å varme noen dager, jeg hater å lage mat :p

Jeg også syntes det er så ekstremt kjedelig å lage mat. Også er jeg alltid tom for ideer til hva man kan lage...

Jeg også syntes det er så ekstremt kjedelig å lage mat. Også er jeg alltid tom for ideer til hva man kan lage...
Ja, vanskelig å være kreativ. Vi har en tendens til å lage mye av det samme :smiley-ashamed008 eneste forskjell er at jeg lager mye fisk når han jobber, for det vil ikke han ha :p

Ja, vanskelig å være kreativ. Vi har en tendens til å lage mye av det samme :smiley-ashamed008 eneste forskjell er at jeg lager mye fisk når han jobber, for det vil ikke han ha :p

Haha akkurat sånn er han her hjemme også... Hvis jeg spørr hva han vil ha til middag sier han alltid - Så lenge det ikke er fra havet så er det det samme.. [emoji23][emoji85]

Haha akkurat sånn er han her hjemme også... Hvis jeg spørr hva han vil ha til middag sier han alltid - Så lenge det ikke er fra havet så er det det samme.. [emoji23][emoji85]
Haha:hilarious: han her er nødt til å prøve det snart (han har ikke smakt det på mange,mange år, han er bare innstilt på at han ikke liker det;)) for tenker når vi skal sitte rundt bordet hele gjengen og spise middag. Så kan ikke han vise ungene at han ikke liker det :p så er han ikke særlig glad i vanlig kokte poteter, så det er utfordrende å finne på middag her i huset ;)

Haha:hilarious: han her er nødt til å prøve det snart (han har ikke smakt det på mange,mange år, han er bare innstilt på at han ikke liker det;)) for tenker når vi skal sitte rundt bordet hele gjengen og spise middag. Så kan ikke han vise ungene at han ikke liker det :p så er han ikke særlig glad i vanlig kokte poteter, så det er utfordrende å finne på middag her i huset ;)

Haha nei det sier du noe! Han her har heller ikke smakt på div fiskeretter siden han var barn selv og husker bare at da ham var liten likte han det ikke så da liker han det ikke nå heller. Sånn er det bare. Det eneste jeg har fått han til å smake på er laks. Det likte han kjempe godt! Såå jeg er sikker på at om han bare tørr smake på litt andre ting så liker han det nok[emoji23] Vil bare ikke innrømme det helt tror jeg... Hahah

Haha nei det sier du noe! Han her har heller ikke smakt på div fiskeretter siden han var barn selv og husker bare at da ham var liten likte han det ikke så da liker han det ikke nå heller. Sånn er det bare. Det eneste jeg har fått han til å smake på er laks. Det likte han kjempe godt! Såå jeg er sikker på at om han bare tørr smake på litt andre ting så liker han det nok[emoji23] Vil bare ikke innrømme det helt tror jeg... Hahah
Jeg fikk min også til å smake ovnsbakt laks, han puttet i munnen, tror ikke han tygde en gang før han svelget. Livredd for å kjenne smaken :hilarious:

Hahaha[emoji23][emoji23] Åssen mannfolk er det vi har[emoji23][emoji85] Pingler[emoji28]

Jeg fikk min også til å smake ovnsbakt laks, han puttet i munnen, tror ikke han tygde en gang før han svelget. Livredd for å kjenne smaken :hilarious:
Jeg har det den andre veien, jeg blir kvalm når jeg det mannen min spis fisk. For han spiser skinnet og eventuelt gode [emoji46]

Back
Topp