Det gjør jeg da [emoji4] elsker TV [emoji7]Har mye på hjertet vettu [emoji14]
Jeg benytter den anledningen jeg har. Ser nesten ikke på tv lenger [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør jeg da [emoji4] elsker TV [emoji7]Har mye på hjertet vettu [emoji14]
Jeg benytter den anledningen jeg har. Ser nesten ikke på tv lenger [emoji14]
Når monitoren ikke vil samarbeide så må jeg jo bruke andre hjelpemidler til å finne ut av ELNice! Bra jobba. Men greit å teste i tillegg til monitoren ja.
Når monitoren ikke vil samarbeide så må jeg jo bruke andre hjelpemidler til å finne ut av EL
Bare på monitoren. Ikke oppdaget noe LH enda... Strimmeltest blir kl 15 så får se hvordan ståa er daLurt ja. Testet etter EL i dag?
Så rart. Strimmelen din var jo så sterk i går.Bare på monitoren. Ikke oppdaget noe LH enda... Strimmeltest blir kl 15 så får se hvordan ståa er da
God ettermiddag.God ettermiddag
I dag har vi vært på ettersamtale på sykehuset. Får ikke innvilget "vaksine", så da blir det vel å vente prøvingen litt til...
Også har jeg vært og fått klippet klørne til min firbeinte sønn [emoji14] stakkars både hund og de som klippet
Veldig rart for har jo veldig LH økning. Men det kan jo hende det det er fordi det er første syklus med monitor.Så rart. Strimmelen din var jo så sterk i går.
..for monitoren husker syklusene dine?Veldig rart for har jo veldig LH økning. Men det kan jo hende det det er fordi det er første syklus med monitor.
Ja den skal det har jeg hørt. At første syklus så får man sjeldent Max for monitoren skal bli kjent med hvordan kroppen er og hvordan testene er i syklusen...for monitoren husker syklusene dine?
God ettermiddag.
Er det en grunn til at dere ikke få det innvilget? Er det en risiko med vaksinen?
Deilig med alt som er gjort
Er vel mest fordi den er så dyr slik jeg forstod det. Koster visst 10-15000 pr dose, også gis den da normalt 5 ganger iløpet av sesongen...
Så den er forbeholdt risikogrupper, som for tidlig fødte og hjerte- og lungesyke.
Verste sesongen er vel frem til mars da, så får ta en prat med mannen og for å høre hva han tenker ang prøving.
Veldig deilig, men skulle jo tro han ble mishandlet så ille som han skriker og vrir seg før man i det hele tatt er nær med saksa :/ null stress å klippe potehåra, men den neglsaksa er livsfarlig
Dumt dere ikke fikk vaksine, men dersom dere tenker å ha termin etter mars, så er det ikke lange tiden før dere kan hive dere i en PP.
Har hunden fått feilklippet klørne tidligere en gang? For dersom man har klart å ta nerven på kloa ÈN gang, er det nok til at de blir vrang med kloklipping resten av livet.
Jeg er så ekstremt rastløs i dag. Kribler i hele kroppen! Har dere noen morsomme planer for helgen?[emoji1]
Jeg er så ekstremt rastløs i dag. Kribler i hele kroppen! Har dere noen morsomme planer for helgen?[emoji1]
Må få fjernet noen stein fra foran huset så vi kommer frem med gravemaskinen i påska. Så det blir vel kosen med frøkna i dag. Kan hun få grave litt rundt i blomsterbedene o.l. [emoji14]
Du da?
Er det dpo dagene som gjør deg rastløs?
Jeg har funnet roen. Blir tidlig kveld idag. Er kjempe sliten.
I helgen skal vi ha middags besøk, og styre og stelle i Hagen
Neida. Om vi bestemmer oss for det så blir det å stå over neste syklus bare, så sant syklusene mine fortsetter å være på 35 dager. Men vi får snakke litt sammen om det. Greit å være enige hihi
Har vel klart å ta nerven hans en gang ja, men han var vrang før det og. Mye mulig det har skjedd tidligere da. Vi adopterte ham da han var 2,5 år. De er veldig flinke i dyrebutikken her da, og vofsen ble ihvertfall fornøyd med litt godis etterpå
Er det dpo dagene som gjør deg rastløs?
Jeg har funnet roen. Blir tidlig kveld idag. Er kjempe sliten.
I helgen skal vi ha middags besøk, og styre og stelle i Hagen