Skravletråd for oss prøvere!

Jøss ja da har du planene klare[emoji1] Håper dere får en fin påske med deilig påskevær så dere kan kose dere masse ute[emoji169]
Jeg har egentlig veldig lite planlagt. Vi har invitert noen venner på påskeaften bare[emoji4] Ellers tar jeg ting som det kommer i påsken[emoji295]️

Ja jeg pleier bli ekstra rastløs i dpo dagene[emoji85] Men er en del rastløs ellers også. Pleier få ut rastløsheten på svømming, men jeg har ikke orket de to siste dagene.
Så koselig med besøk da[emoji1] Håper dere får en fin helg[emoji173]

Invitert noen venner på påskeaften, BARE? Det er jo ikke bare-bare! Da må det gjøres innkjøp, ryddes, vaskes, ordnes osv. :hilarious:

Eller kanskje dere har det strøkent 24/7, at selv kongeparet kan komme innom uanmeldte uten at dere trenger å gjøre noe i forkant? ;)

Hei[emoji4] Kommer inn hit til dere nå når vi har bestemt oss for å prøve allerede denne perioden[emoji4] Hadde egentlig bestemt å vente hvertfall en mnd etter hormonspiralen var tatt ut, men klarer ikke vente[emoji6]
Har dere en fin morgen?

Invitert noen venner på påskeaften, BARE? Det er jo ikke bare-bare! Da må det gjøres innkjøp, ryddes, vaskes, ordnes osv. :hilarious:

Eller kanskje dere har det strøkent 24/7, at selv kongeparet kan komme innom uanmeldte uten at dere trenger å gjøre noe i forkant? ;)

Haha ehm nei du deeeen skal jeg ikke skryte på meg[emoji23] Tror ikke vaktene til kongen hadde kommet inn i stua her til tider[emoji28] Så litt vasking må til før besøk ja[emoji85][emoji85][emoji322]

Hei[emoji4] Kommer inn hit til dere nå når vi har bestemt oss for å prøve allerede denne perioden[emoji4] Hadde egentlig bestemt å vente hvertfall en mnd etter hormonspiralen var tatt ut, men klarer ikke vente[emoji6]
Har dere en fin morgen?

Ååå så koselig[emoji1][emoji1] Ønsker dere masse lykke til[emoji173]️
Jeg sov så dårlig i natt, så jeg har akkurat tatt en halvtime på sofan. Nå sto gubbeluren opp så nå blir det egg og bacon til frokost[emoji169] Du da?

Hei gjen alle prøvere [emoji846] jeg stikker (dessverre) en fot inn igjen til dere. Ul igår og idag (7+3) viste mest sannsynlig MA. Pga sykehusets prosedyre må jeg vente til over påske med ny kontroll og hjelp til å få det ut [emoji849][emoji20]
Jeg er 110% sikker på at det har gått galt, så ser virkelig ikke frem til denne ventetiden.
Kommer hoppende inn over påske når ting er helt avklart.
God påske alle sammen [emoji214][emoji213][emoji212][emoji272]

Hei gjen alle prøvere [emoji846] jeg stikker (dessverre) en fot inn igjen til dere. Ul igår og idag (7+3) viste mest sannsynlig MA. Pga sykehusets prosedyre må jeg vente til over påske med ny kontroll og hjelp til å få det ut [emoji849][emoji20]
Jeg er 110% sikker på at det har gått galt, så ser virkelig ikke frem til denne ventetiden.
Uff :( Dette var jo ikke den veien det skulle gå. Lykke til og ta vare på hverandre :Heartred

Ååå så koselig[emoji1][emoji1] Ønsker dere masse lykke til[emoji173]️
Jeg sov så dårlig i natt, så jeg har akkurat tatt en halvtime på sofan. Nå sto gubbeluren opp så nå blir det egg og bacon til frokost[emoji169] Du da?

Takk for det:):Heartred
Her har det gått i et i hele dag, møtt ei vennine og dattera hennes som er to dager yngre enn mi også dro vi rett i bursdag. Nå er vi akkurat hjemme igjen og tuppa i seng:)

For noe dritt....
Ønsker deg alt godt og sender deg en stor klem [emoji173]

Så trist å høre:( var virkelig ikke slik det skulle gå.
Rart å høre at man må gå slik i hele påsken da:(

Superkupp på komplettapotek i dag, 40% på alle varer! Hamstring av el tester og g-tester kanskje? ;)

Back
Topp