Skravletråd for oss prøvere!

Skulle hatt en innstilling som gjør at man hadde lange sykluser til vanlig og normalt korte når man prøver. og kort prøver-tid selvfølgelig.

Det hadde vært noe. En liten bryter så man kan stille inn syklusen med [emoji14] :D

Så herlig, velfortjent! :)
Alt så bra ut hos legen og, og de klarte t.o.m å få tatt en lunge test på frøkna. Var bare stas å puste i en maske [emoji14] hihi

Alt så bra ut hos legen og, og de klarte t.o.m å få tatt en lunge test på frøkna. Var bare stas å puste i en maske [emoji14] hihi

Så fint dere hadde en så bra dag! Flink frøkna deres, godt når de små føler undersøkelser osv. bare er en lek. :) Blir tidlig kveld på dere da sikkert, sovner vel godt alle mann alle snart?

Så fint dere hadde en så bra dag! Flink frøkna deres, godt når de små føler undersøkelser osv. bare er en lek. :) Blir tidlig kveld på dere da sikkert, sovner vel godt alle mann alle snart?

Veldig godt :) hun hadde visst litt store mandler, men ikke noe å bekymre seg over.
Frøkna sovnet nesten før jeg fikk lagt henne i senga [emoji14]
Mannen måtte ut å kjøre igjen fordi vi har klart å miste en sko på veien. På sykehuset et sted [emoji14] håper han finner den.
Blir nok tidlig kveld på oss og ja. Kjenner jeg ikke er vant til så mye trim :o

Veldig godt :) hun hadde visst litt store mandler, men ikke noe å bekymre seg over.
Frøkna sovnet nesten før jeg fikk lagt henne i senga [emoji14]
Mannen måtte ut å kjøre igjen fordi vi har klart å miste en sko på veien. På sykehuset et sted [emoji14] håper han finner den.
Blir nok tidlig kveld på oss og ja. Kjenner jeg ikke er vant til så mye trim :eek:

Jakten etter glasskoa til Askepott! Det blir eventyret dere må snakke om i morgen, når pappa dro ut på skojakt. ;) Håper han finner den, dere får ha ei riktig god natt, så dere er opplagte til i morgen, så skravles vi mer da. :)

Jakten etter glasskoa til Askepott! Det blir eventyret dere må snakke om i morgen, når pappa dro ut på skojakt. ;) Håper han finner den, dere får ha ei riktig god natt, så dere er opplagte til i morgen, så skravles vi mer da. :)

Vet ikke om hun er så interessert i å høre [emoji14] hehe
Han fant den heldigvis :D

Takk for det. Blir nok sofaen litt før jeg finner senga da, men du får ha eo god natt du og når du kommer deg dit :)

Hatt en strålende dag :) nettopp kommet hjem nå og er vel utslitt hele gjengen [emoji14]
Så bra dagen har gått fint, og det gikk bra hos legen :)
Syns det er en sånn god sliten-følelse man har når man har vært i bassenget.

Så bra dagen har gått fint, og det gikk bra hos legen :)
Syns det er en sånn god sliten-følelse man har når man har vært i bassenget.
Føler jeg har gjort noe godt i dag ihvertfall:) gikk t.o.m fra badeland til sykehuset for at frøkna skulle få sove litt. 45 min tur etter en time i bassenget merkes på kroppen [emoji14] hehe

Fikk noen tips for å følge med på hørsel da, siden hun ikke snakker noe særlig enda. Håper hun bare er av de sene og at det plutselig løsner :)

Føler jeg har gjort noe godt i dag ihvertfall:) gikk t.o.m fra badeland til sykehuset for at frøkna skulle få sove litt. 45 min tur etter en time i bassenget merkes på kroppen [emoji14] hehe

Fikk noen tips for å følge med på hørsel da, siden hun ikke snakker noe særlig enda. Håper hun bare er av de sene og at det plutselig løsner :)
Så flink du har vært i dag da :)
Håper at det ikke er noe feil med hørselen og plutselig så snakker hun mye :) Men hvis ikke så er det jo bra det er blitt notert så får dere oppfølging på det etterhvert.

Så flink du har vært i dag da :)
Håper at det ikke er noe feil med hørselen og plutselig så snakker hun mye :) Men hvis ikke så er det jo bra det er blitt notert så får dere oppfølging på det etterhvert.

Satser på det. Som han sa og så er det ikke uvanlig at de som er tidlig ute motorisk ofte er litt senere med språket.

Skal nok gå fint uansett, men fint å vite at det er notert og blir fulgt med på. Mye kan skje på et par mnd :)

Hva skal dere ha til middag idag da?
Skal på ukeshandling i kveld og er helt bank.
Vi har masse kylling i fryseren, noen tips?:)
Fint med påminnelse om at jeg må lage middag [emoji14] hehe
Aner virkelig ikke seøv hva jeg skal lage

Idag tror jeg det blir suppe og rundstykker hos oss. Jobber til 19, og da blir jeg henta så vi reiser direkte å handler, så blir mer kveldsmat enn middag :p
Høres ut som det er greit med noe enkelt da.
Har litt vanskelig for å tenke klart om dagen her, men må få kommet igang med ukeplan igjen. Falt litt ut av det da lillebror ble lagt inn og har ikke kommet igang igjen.

Suppe har vi sjelden. Blir så klinete når frøkna på 19 mnd ikke vil ha hjelp [emoji14] hehe

Høres ut som det er greit med noe enkelt da.
Har litt vanskelig for å tenke klart om dagen her, men må få kommet igang med ukeplan igjen. Falt litt ut av det da lillebror ble lagt inn og har ikke kommet igang igjen.

Suppe har vi sjelden. Blir så klinete når frøkna på 19 mnd ikke vil ha hjelp [emoji14] hehe
Huff ja, jeg har bare skumlest de forrige innleggene her, men skjønte det var litt unntakstilstand.. men det går bedre?

Ja jeg har hatt full skjerpings denne uka. Trøstespist siden exuen. Men nå er det ny pp og kroppen min må bli klar for baby, og da nytter det ikke med smågodt og Pepsi max hver dag :p

Huff ja, jeg har bare skumlest de forrige innleggene her, men skjønte det var litt unntakstilstand.. men det går bedre?

Ja jeg har hatt full skjerpings denne uka. Trøstespist siden exuen. Men nå er det ny pp og kroppen min må bli klar for baby, og da nytter det ikke med smågodt og Pepsi max hver dag :p

Han døde jo en mnd etter han ble lagt inn, så vi bodde på sykehuset en mnd. Dagene går virkelig opp og ned her, men vi kommer oss gjennom det på et vis og får god oppfølging.

Det uvanlige var vel at det er RS som var årsaken, uten noen underliggende sykdom, så vi tør ikke å prøve før vi evnt får bekreftet at neste baby får vaksine. Er jo selvfølgelig livredd for at noe slikt skjer igjen, selv om dette er veeeldig sjelden.

Har vel ikke hatt de beste matvanene etter alt dette, men pga frøkna må vi jo ha noe middag så er vel bare å komme igang med planen. Lettere å lage noe når man har en plan på det. Problemet er å lage planen [emoji14]

Krysser fingrene for at kroppen din blir raskt klar for en ny spire ♡

Han døde jo en mnd etter han ble lagt inn, så vi bodde på sykehuset en mnd. Dagene går virkelig opp og ned her, men vi kommer oss gjennom det på et vis og får god oppfølging.

Det uvanlige var vel at det er RS som var årsaken, uten noen underliggende sykdom, så vi tør ikke å prøve før vi evnt får bekreftet at neste baby får vaksine. Er jo selvfølgelig livredd for at noe slikt skjer igjen, selv om dette er veeeldig sjelden.

Har vel ikke hatt de beste matvanene etter alt dette, men pga frøkna må vi jo ha noe middag så er vel bare å komme igang med planen. Lettere å lage noe når man har en plan på det. Problemet er å lage planen [emoji14]

Krysser fingrene for at kroppen din blir raskt klar for en ny spire ♡
Å nei. . Huff, blander deg med noen andre som var på sykehus.. kondolerer :(
Jeg forstår så godt at dere ønsker klarhet.... æsj veit ikke hva man skal si..

Hva skal dere ha til middag idag da?
Skal på ukeshandling i kveld og er helt bank.
Vi har masse kylling i fryseren, noen tips?:)
Vi skal ikke ha noe middag idag, jeg skal på jobb Kl 13 og samboer sover:) lillejenta skal på overnatting til svigers :) hjemmelagde kyllingnuggets med båtmotorer og grillede (i ovnen) grønnsaker f.eks?det syns jeg er så godt ;)

Back
Topp