Skravletråd for oss prøvere!

Ja, veldig mange muligheter for variasjon. Laks og broccoli er godt da, sikkert perfekt i pai! Fikk faktisk oppskrift til en fiskepai her inne tidligere, den tenker jeg å lage neste gang. :) Oppskrifta til @Kakemonster88! http://forum.babyverden.no/threads/hvor-ofte-er-fisk-på-menyen.1871500/page-2#post-22517416
Nam!

Veldig godt :) hun hadde visst litt store mandler, men ikke noe å bekymre seg over.
Frøkna sovnet nesten før jeg fikk lagt henne i senga [emoji14]
Mannen måtte ut å kjøre igjen fordi vi har klart å miste en sko på veien. På sykehuset et sted [emoji14] håper han finner den.
Blir nok tidlig kveld på oss og ja. Kjenner jeg ikke er vant til så mye trim :eek:
Godt skoen dukket opp igjen. Regner med dere sov godt inatt etter all den aktiviteten igår.

Føler jeg har gjort noe godt i dag ihvertfall:) gikk t.o.m fra badeland til sykehuset for at frøkna skulle få sove litt. 45 min tur etter en time i bassenget merkes på kroppen [emoji14] hehe

Fikk noen tips for å følge med på hørsel da, siden hun ikke snakker noe særlig enda. Håper hun bare er av de sene og at det plutselig løsner :)
plutselig så gjør det det. Det er noen som ikke vil snakke før de kan det ordentlig, holder det liksom for seg selv. Har hun lyder, hører dere avogtil ord, reagerer hun på brå lyder etc?

Vi skal ikke ha noe middag idag, jeg skal på jobb Kl 13 og samboer sover:) lillejenta skal på overnatting til svigers :) hjemmelagde kyllingnuggets med båtmotorer og grillede (i ovnen) grønnsaker f.eks?det syns jeg er så godt ;)
Regner med det skulle stå båtpoteter...Det hørtes godt ut!

Det hadde vært noe. En liten bryter så man kan stille inn syklusen med [emoji14] :D

Jepp. Hadde vært veldig praktisk!

Vedlegg

• thumb_IMG_3066_1024.jpg
    thumb_IMG_3066_1024.jpg
    339,1 KB · Visninger: 62
Sånn ble gårdagens middag! ;) Hva ble det på dere?
Det så innmari godt ut.
Vi endte med Findus Fransk Fiskegrateng og dampet potet/gulrot. Gjorde seg nesten helt selv. Orket ikke tenke så mye og følte jeg måtte ha middag ferdig til sambo kom hjem.

Det så innmari godt ut.
Vi endte med Findus Fransk Fiskegrateng og dampet potet/gulrot. Gjorde seg nesten helt selv. Orket ikke tenke så mye og følte jeg måtte ha middag ferdig til sambo kom hjem.

Fiskegrateng er jo godt da. :) Er glad jeg slipper både det å tenke på og lage middag i dag, ettersom det blir rester av paien i dag.

dc32b1985f65f05eb29abc38dcf03da8.jpg

Syklusen min er nok helt annerledes denne mnd.

El har vert mye senere.
Fikk positiv el test 7 mars. Så mellom 7-15 mars har jeg hatt el en gang[emoji53]

Fiskegrateng er jo godt da. :) Er glad jeg slipper både det å tenke på og lage middag i dag, ettersom det blir rester av paien i dag.
Alltid greit med rester/slippe å tenke. Blir rester av en stek her idag.

Syklusen min er nok helt annerledes denne mnd.

El har vert mye senere.
Fikk positiv el test 7 mars. Så mellom 7-15 mars har jeg hatt el en gang[emoji53]
Har du testet mellom 7.mars og idag da? Hvis testen var positiv den 7. ville jeg tenkt EL den 8. og 8 dpo idag.

Godt skoen dukket opp igjen. Regner med dere sov godt inatt etter all den aktiviteten igår.

plutselig så gjør det det. Det er noen som ikke vil snakke før de kan det ordentlig, holder det liksom for seg selv. Har hun lyder, hører dere avogtil ord, reagerer hun på brå lyder etc?

Veldig greit. Hun har nemlig vokst såpass lite i føttene i vinter at det er en sjanse for at de passer til høsten/vinteren igjen [emoji14] hehe

Hun "skravler" mye og sier enkle ord som min, den, oi, ja, nei osv, men mange av ordene hennes er veldig utydelig syns jeg. Det virker jo som hun forstår det meste vi sier, men fikk beskjed om å teste litt om hun reagerer på avstandslyder. Om hun reagerer når vi roper på henne fra et annet rom osv. :)

Veldig greit. Hun har nemlig vokst såpass lite i føttene i vinter at det er en sjanse for at de passer til høsten/vinteren igjen [emoji14] hehe

Hun "skravler" mye og sier enkle ord som min, den, oi, ja, nei osv, men mange av ordene hennes er veldig utydelig syns jeg. Det virker jo som hun forstår det meste vi sier, men fikk beskjed om å teste litt om hun reagerer på avstandslyder. Om hun reagerer når vi roper på henne fra et annet rom osv. :)
Gode tips ja.
Eller lage en ny lyd et sted og se om hun kommer for å sjekke, eller om en sitter sammen med henne og ser om hun reagerer....

Alltid greit med rester/slippe å tenke. Blir rester av en stek her idag.

Har du testet mellom 7.mars og idag da? Hvis testen var positiv den 7. ville jeg tenkt EL den 8. og 8 dpo idag.

Nei, det har jeg ikke[emoji85] gikk tom for tester. Og trodde jeg hadde hatt el på CD14;)
Så da havnet jeg brått i dpo land igjen da[emoji12]

Litt små kvalm nå. Hev nedpå 2 stykker. Er ikke snopesyk nå lenger i hvert fall[emoji23][emoji23]
Haha. Effektiv "kur".
Virker noen timer skulle jeg tro.

Litt frista til å slenge sammen en kake her nå gitt.

Gode tips ja.
Eller lage en ny lyd et sted og se om hun kommer for å sjekke, eller om en sitter sammen med henne og ser om hun reagerer....
Tror egentlig hun er litt selektiv på lydene [emoji14]
Hun reagerer jo på lyder. Har ikke så stort hus, så ikke så store avstandene vi får sjekket inne her da...men hun reagerer og ser ut til å få med seg ting vi sier til henne selv om f.eks tv står på og. Er jo greit å følge med ihvertfall, siden legene påpeker det og, men tror egentlig hun hører det hun vil høre [emoji14]

Back
Topp