P
Prøver03
Guest
Tusen takk for det. Så hyggelig velkomstHei og velkommen hit til oss! Bare rop ut hvis det er noe du lurer på eller trenger hjelp til. Ser frem til å bli kjent med deg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for det. Så hyggelig velkomstHei og velkommen hit til oss! Bare rop ut hvis det er noe du lurer på eller trenger hjelp til. Ser frem til å bli kjent med deg.
God formiddag jaGod formiddag.
Noen planer idag?
God formiddag ja
Ingen spesielle planer her. Har snakket med NAV ang sykemld og arbeidsgiverperioden og et bronsestøperi ang egendesignet bronseskulptur
Så om samboer finner ostevoks i Sverige, så er det mulig jeg prøver meg frem litt i kveld mens frøkna sover og samboer er hos en kompis
Ellers må jeg få luftet hunden litt
Du da?
http://www.adlibris.com/no/produkt/ostevoks-5-kg-sort-23423450?article=P23423451Ostevoks? Hva er det?
Idag skjer det ikke så mye. men i morgen er det opp på fjellet igjen. Ski Til og med meldt SOL
Hvilken type skulptur tenker du å lage? Koselig med noe hjemmelaget på gravstøttenhttp://www.adlibris.com/no/produkt/ostevoks-5-kg-sort-23423450?article=P23423451
Er rett og slett slik voks som mange oster er pakket i slik jeg forstod det skal bruke det til å lage en skulptur til lillebrors gravstøtte, da det lett kan brennes ut av støpeformen ♡
Deilig med sol da ski har det blitt dårlig med her i år. Ikke at det har vært noe særlig snø til det akkurat og har skjedd for mye til at vi fikk tatt oss en fjelltur.
Hvor skal du?
I morgen skal vi feire bursdagen til samboer og svigermor
Hvilken type skulptur tenker du å lage? Koselig med noe hjemmelaget på gravstøtten[emoji813]blue
Har vert veldig lite snø her også i år, men så lenge vi drar opp mot høyden så finner vi litt.
I morgen skal vi til Kvamskogen
Super snopesyk.
Lager sjokoladekake[emoji7][emoji7][emoji7]
Haha. Effektiv "kur".
Virker noen timer skulle jeg tro.
Litt frista til å slenge sammen en kake her nå gitt.
Tusen takk for det. Så hyggelig velkomst
Har en kaninbamse som lillebror fikk til jul, som bodde inne på rommet med ham under hele oppholdet på sykehuset. Tenkte å lage en liten miniatyr i bronse til å ha oppå steinen
Blir deilig med en tur oppover da
Hvilken type skulptur tenker du å lage? Koselig med noe hjemmelaget på gravstøtten
Har vert veldig lite snø her også i år, men så lenge vi drar opp mot høyden så finner vi litt.
I morgen skal vi til Kvamskogen
Fin den kaninen, kjenner det gjør godt at den skal være på gravstøtta, tror det blir veldig bra. [emoji813]red Hørtes ut som et interessant prosjekt den ostevoksen, håper det blir suksess. Må få høre hvordan prosessen går!
Legger sikkert ut et bilde på skjult etterhvert. Kan bli spennende [emoji14] kan ikke si jeg jar jobbet med slike former før. Sying, strikking og snekring er mer min greie [emoji14]
Men vi har jo litt tid på oss ihvertfall da, så får heller prøve og feile litt
Koselig å gjøre det litt mer personlig enn bare noen ord syns jeg. Om jeg får det til
Bare til å komme på besøkHørtes godt ut, men etter forrige helgs bakemaraton, så skal det IKKE bakes noe mer her i gården på en stund. Men kan gjerne få et stykke av deg for å spise!
Bare til å komme på besøk
Skal tilogmed lage en ny om du gjør det
Du er ikke alene om å være forvirra.Har dere hytte på fjellet? Skulle ha dratt oppover en tur snart vi også, men tror ikke det blir tid før påska.
Hvordan går det i DPO-land? Trodde egentlig det var IKM på deg for lengst.
Det blir nok veldig braLegger sikkert ut et bilde på skjult etterhvert. Kan bli spennende [emoji14] kan ikke si jeg jar jobbet med slike former før. Sying, strikking og snekring er mer min greie [emoji14]
Men vi har jo litt tid på oss ihvertfall da, så får heller prøve og feile litt
Koselig å gjøre det litt mer personlig enn bare noen ord syns jeg. Om jeg får det til
Skjult på "vi som har mistet".Det blir nok veldig bra
Skjult ja, der har jeg ikke fått en fot innenfor enda. er det noe spennende der inne?
Det skjønner jeg.Skjult på "vi som har mistet".
Skjer ikke så veldig mye egentlig, men godt å ha et slikt sted. Ikke alt man ønsker å dele på åpent forum