Å nei var jo ikke det som var planen. TR dager er aldri noen gode dager når man er prøver. ❤Er nok tr som kom på besøk[emoji20] så idag er dagen ikke noe god.
Har mest lyst å ligge i sengen hele dagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nei var jo ikke det som var planen. TR dager er aldri noen gode dager når man er prøver. ❤Er nok tr som kom på besøk[emoji20] så idag er dagen ikke noe god.
Hva er en ticker?
Prøver ikke aktivt (enda).
Må få sambo på gli først
Er nok tr som kom på besøk[emoji20] så idag er dagen ikke noe god.
Da var tr på plass, akkurat på dagen som forventet. Greit om syklusen blir stabil fra første stund
Det er sant [emoji14]Sjelden man jubler for TR, men hurra for at den kom som forventet i alle fall!
Kjedelig å blø, men helt greit å få nå. Har ikke begynt å prøve enda, men prøver å kartlegge syklusen min litt. Nettopp ferdig med første syklus etter fødsel i desember.Aldri artig å få tr men kan iallefal begynne med en ny prøveperiode etterpå [emoji16]
Er jo veldig greit med stabil syklusDa var tr på plass, akkurat på dagen som forventet. Greit om syklusen blir stabil fra første stund
God morgen.God morgen
Håper alle får en suuuper da.
Her skal jeg prøve å rydde litt, lage middag også skal jeg til legen kl 16.
Det syns jeg joEr jo veldig greit med stabil syklus
God morgen.
I går måtte jeg ha meg en liten pause. Men nå tror jeg at jeg er over det verste [emoji14]
Idag er det jobb, og deretter husrydding
Jobber som salgskonsulent.Kan være greit med en pause innimellom ja ♡
Hva jobber du med?
Jobber egentlig som møbeltapetserer, men har ikke jobbet siden 2014 pga graviditet og permisjon [emoji14]Jobber som salgskonsulent.
Du da?
Så spennende jobb da. er vell ikke så vanlig yrke det?Jobber egentlig som møbeltapetserer, men har ikke jobbet siden 2014 pga graviditet og permisjon [emoji14]
Har lyst til å finne meg noe annet og.
Veldig spennende, men liten bedrift og dårlig kjemi med sjefen [emoji14]Så spennende jobb da. er vell ikke så vanlig yrke det?
Hva ønsker du å jobbe med da?
Veldig spennende, men liten bedrift og dårlig kjemi med sjefen [emoji14]
Er vel flest hobbybasis rundt omkring med unntak. Men oftest svært små bedrifter og ikke så mange i området her ihvertfall. Mulig noen fler i Oslo.
Har vært inne på tanken å søke på barnehage eller SFO. Er egentlig utdannet interiør arkitekt, men føler ikke helt for kreativ kontorjobb kjenner jeg [emoji14] hehe
Har også mer erfaring innen barn fra jeg jobbet på besøksgård og hadde ansvaret for to stk med sterk autisme bl.a.
God morgen.
I går måtte jeg ha meg en liten pause. Men nå tror jeg at jeg er over det verste
Idag er det jobb, og deretter husrydding
TakkHåper det er bedre med deg i dag. Klem!