Skravletråd for oss prøvere!

Er nok tr som kom på besøk[emoji20] så idag er dagen ikke noe god.
Har mest lyst å ligge i sengen hele dagen
Å nei :( var jo ikke det som var planen. TR dager er aldri noen gode dager når man er prøver. ❤

Da var tr på plass, akkurat på dagen som forventet. Greit om syklusen blir stabil fra første stund :)

Sjelden man jubler for TR, men hurra for at den kom som forventet i alle fall! :D
Det er sant [emoji14]
Veldig greit å vite at kroppen fungerer ihvertfall :)

Aldri artig å få tr men kan iallefal begynne med en ny prøveperiode etterpå [emoji16]
Kjedelig å blø, men helt greit å få nå. Har ikke begynt å prøve enda, men prøver å kartlegge syklusen min litt. Nettopp ferdig med første syklus etter fødsel i desember.

Har du prøvd lenge?

God morgen :)
Håper alle får en suuuper da.

Her skal jeg prøve å rydde litt, lage middag også skal jeg til legen kl 16.

Er jo veldig greit med stabil syklus :D
Det syns jeg jo :D
Skjønner ikke den jordmora som skrev på helsekortet mitt sist at jeg hadde hatt ustabile sykluser da. De har jo aldri vært ustabile, bare stabilt lange [emoji14]

God morgen.
I går måtte jeg ha meg en liten pause. Men nå tror jeg at jeg er over det verste [emoji14]

Idag er det jobb, og deretter husrydding ;)

Kan være greit med en pause innimellom ja ♡

Hva jobber du med?

Så spennende jobb da. er vell ikke så vanlig yrke det?

Hva ønsker du å jobbe med da?
Veldig spennende, men liten bedrift og dårlig kjemi med sjefen [emoji14]
Er vel flest hobbybasis rundt omkring med unntak. Men oftest svært små bedrifter og ikke så mange i området her ihvertfall. Mulig noen fler i Oslo.

Har vært inne på tanken å søke på barnehage eller SFO. Er egentlig utdannet interiør arkitekt, men føler ikke helt for kreativ kontorjobb kjenner jeg [emoji14] hehe
Har også mer erfaring innen barn fra jeg jobbet på besøksgård og hadde ansvaret for to stk med sterk autisme bl.a.

Veldig spennende, men liten bedrift og dårlig kjemi med sjefen [emoji14]
Er vel flest hobbybasis rundt omkring med unntak. Men oftest svært små bedrifter og ikke så mange i området her ihvertfall. Mulig noen fler i Oslo.

Har vært inne på tanken å søke på barnehage eller SFO. Er egentlig utdannet interiør arkitekt, men føler ikke helt for kreativ kontorjobb kjenner jeg [emoji14] hehe
Har også mer erfaring innen barn fra jeg jobbet på besøksgård og hadde ansvaret for to stk med sterk autisme bl.a.

Så mye spennende erfaringer du har, både som utdannet interiør arkitekt, møbeltapetserer og arbeid med barn. :)

Back
Topp